Sign in to follow this  
rglaf

Royal Rebirth

Recommended Posts

Jadda, kan vel likesågodt legge den ut her først, så venter jeg heller på speltorrents.se-link før jeg legger den ut andre steder.

Tittel: Royal Rebirth

Lengde: 08:15

Størrelse: 244 MB (kvaliteten er god, codec er x264)

Informasjon: Filmen ble påbegynt i begynnelsen av oktober, fragsene i filmen er fra PCW-er og officials siden den gang, dessverre er jeg ikke alltid like flink til å huske å recorde, men har prøvd sånn roughly å få det til. Fragsene er fra tiden i Point-Blank og litt utover i 4Kings-tiden, derav tittelen. All respons mottas med takk. Det oppfordres for øvrig til å se det som skjer etter rulletekstene også.

http://crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=2218

Downloadlink:

http://www.speltorrents.se/details.php?id=742

http://www.megaupload.com/?d=GL15H0A8

http://files.filefront.com/RoyalRebirthFIN...;/fileinfo.html

Bra film. Som redhead sier er det bra redigering og deilige kills, bra sync osv. Rett og slett en veldig god film. Bra jobba! smile.png

borat-nice.jpg

Laster ned :lol: ' /> :innocent:

Gleder meg som f*** :lol:

Edit:

Masse gode frags, konge (eller skal jeg si royal?) redigering og godt musikkvalg, som vanlig ' />

Absolutt beste ET:QW-filmen jeg har sett til nå (har ikke sett så mange da men(feel free to link me to some))!

Fortjener vel på en skala på 1-10 enten 8 eller 9 p

RIP Jan Marc Strømme

God aim, interessante frags, redigeringa var topp, og musikken var kul. "Konge" bra film! :lol:

Morsom slutt :lol:

9/10

RIP Jan Marc Strømme

By far det beste du noensinne har laget rglaf, både med tanke på skills og ikke minst redigering, rett å slett knall.. var noen småting å sette fingeren på men det forsvinner helt når man ser på hele produktet så jeg skal la være å kritisere, KNALL rglaf! :lol:

Det meste var utrolig bra, eneste jeg følte skurret litt var å dedikere en fragmovie til en avdød slektning, føler det blir litt feil å dra slike seriøse aspekter i livet inn i gaming.

ting som dette som for meg til å angre litt på at jeg ikke ga QW a second chance :lol:

ting som dette som for meg til å angre litt på at jeg ikke ga QW a second chance :lol:

Du har fortsatt sjansen :lol: og dessuten er demo/beta ingenting i forhold til hele pakka :innocent:

vet ikke hva annet jeg skal si enn wow!

rett og slett konge film rglaf :lol: ikke egentlig noe å sette ned på. konge frags, konge redigering, konge kvalitet og musikk (selv om action sangen er en smule oppbrukt)

*Klappe klappe til rglaf* :lol:

9/10

Du har fortsatt sjansen :lol: og dessuten er demo/beta ingenting i forhold til hele pakka :lol:

Jeg synes spillet sugde hardt når jeg spilte beta og demo. Men når jeg satt meg ned med fullversjonen, og prøvde å skyte noen hs og springe rundt å gjøre oppdrag så fant jeg ut at det var sykt gøy :innocent:

Utrolig bra film, og selv om jeg ikke har spilt QW selv så virket fraggene veldig gode!

:lol:

etter en 4 ukers pause fra all gaming ga denne meg lysten til og spille noen timer i strekk igjen.

bra film!

Du er produktiv på dine yngre dager. Får konklusjon når jeg har lasta ferdig vett

Edit: Helt grei film, men fikk ikke lyst å begynne å spille etqw :lol:

Vel den ga meg lysten til å prøve meg på et:qw igjen i klansammenheng :lol:

OOOooOOoOooo den filmen var så nice at jeg jeg må fikse pc og gå ned og kjøpe QW :innocent:

men noen små ting som gjøre filmen ikke helt 100% er ikke sikker på hva det var :happy:

bra kvalitet, nice musikk, tøffe kills. det beste du har kommet med :innocent:

8-9/10

Laddar typ! :D

Grisebra film, finfin timing og musikkvalg, redigeringa var smooth! Og R.I.P Fettern din, var fint gjort :tafse:

Urutinert av meg å bumpe, men bare måtte!

Meget bra glufs! :)

Sign in to follow this