Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xkullx

Ultra

Recommended Posts

Det var vel en ganske lang film.

Men uansett, det var en bra film, redigeringen var som vanlig flott, dessverre har vi sett absolutt alt før.

Hvis du skal lage enda en sniperfilm bør du variere, for jeg har i hvert fall sett alt det der før i dine tidligere filmer.

Og også, når du tar dragshots, og jumpshots kun for å gjøre det når du liksågodt kan ta dem stående i ro, synes jeg det blir for dumt.

Takk for meg

Slutt å spam filmer i hytt og pine, vær så snill!

På kommentar til filmen vil jeg bare si meg enig i KoseMelon sine utsagn :huh:

lag en sniperfilm i CoD4 isteden :huh: er på tide å bli ferdig med bf2 nå syns jeg :huh:

er dette kødd eller er det den 200. filmen? gadd ikke se mer enn 10 sek. Som jeg har sagt tidligere så ser det ut som du strever med å få ting til å se bra ut. I stedet for å line opp i hodehøyde så sikter du i bakken 24 7 og skal heller få til de "dragshotsene" dine som er helt bortkastede i BF2.

Hadde du spilt fotball i Premier League og vært keeper vedder jeg for at du hadde vært glad i TV-redninger, for de som skjønner hva jeg mener.

Har ikke sett så mange av de andre filmene dine!

Likte denne, mange lucky shoots der trur jeg;)

Har ikke sett så mange av de andre filmene dine!

Likte denne, mange lucky shoots der trur jeg;)

Slutt å spam filmer i hytt og pine, vær så snill!

På kommentar til filmen vil jeg bare si meg enig i KoseMelon sine utsagn :huh:

Ikke klag på naboens hage visst du selv har en ufridd plen.

lol, er nesten som punky i crysisforumet jo :huh:

Er lov å ta et hint om at interessen kanskje ikke er helt på topp blant folk her, og dermed begrense filmslippene litt.

Er lov å ta et hint om at interessen kanskje ikke er helt på topp blant folk her, og dermed begrense filmslippene litt.

Ingen som tvinger deg til og se denne filmen.

Ingen som tvinger deg til og se denne filmen.

Men han sier jo akkurat det samme som alle andre har komentert, det betyr at stort sett alle har sett sei lei på den klin like snipingen i filmene dine, ergo ingen vil se filmen.

Og du slipper vel ikke filmen bare fordi du skal se den selv? Du vil vel gjerne ha publikum?

Synes det var en grei film med noen, for meg, nye momenter innen redigering til og begynne med. MEN, uansett hvor imponerende det ser ut, og det er det, blir det litt rotete å se på når du går helt inn på motstanderen og bruker kikkerten for og sikte med samtidig som du hopper.

tøfft å se på heli, jagerfly, bil, båt og de lange skuddene men som sagt blir nær stridene litt migrene fremkallende.

Ps. du har laget bedre filmer, men for all del du må gjerne forsette og lage nye filmer.

Hmm er jeg en av de få som faktisk syns filmen var bra? :lol::innocent:

Ja, greit han gjør en del av de samme type kills som han har gjort i tidligere filmer, men for hver film han gir ut har han jo forbedret teknikken. Både når det gjelder skytinga og redigeringa av selve filmen. For hver film blir han jo kjappere på dragshots og sånt. Jeg syns iallefall de er veldig bra, men det er jo min mening da :lol:

Til de som er så lei av filmene hans, hvorfor gidder dere i hele tatt å se de? For så å poste surmaga meninger her om hvor elendig den er og hvor lei dere er av både han og filmene han :innocent:

Takk Lars ' />

Noen av fragsa i filmen er nok litt "Show-off", men hva er kulest og se i en fragmovie, rolige skudd man aimer og bruker tid på eller kjappe 50/50 skill/luck shots ?

Det er helt i orden om folk er lei filmene mine, er jo kanskje som og se Jurrasic Park 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 og 10 med en tanke variasjon per film.

Men det hadde vært koselig med kommentarer om filmen og ikke hvor lei dere er filmene mine/meg, hadde iaff jeg satt pris på uansett om det så negativt som det går, i alle fall er det om selve filmen da.

p

imo burde ikke fragfilmer (for fragfilmer er jo faktisk bare private skryte filmer) basere seg på noen prosenter av "luck".

men det er som sagt bare min o

imo burde ikke fragfilmer (for fragfilmer er jo faktisk bare private skryte filmer) basere seg på noen prosenter av "luck".

Sett noen som klarer og skyte ut piloter I heli 8/10 ganger ?

Slike type sniper skudd har alltid ett snev av luck i seg, hvis hitbox i bf2 hadde vært som den skulle hadde det nok vært mye lettere og snipe.

ja var nok ikke akkurat de med størst nøtt utpå fielden

Så du mener xGx (f.eks) hadde flaks og ikke skills?

De hadde fette bra teamplay. Ferdighetsmessig bare litt bedre enn de fleste.

Sett noen som klarer og skyte ut piloter I heli 8/10 ganger ?

Slike type sniper skudd har alltid ett snev av luck i seg, hvis hitbox i bf2 hadde vært som den skulle hadde det nok vært mye lettere og snipe.

Tja, vel, for å si det sånn, jeg gikk sniper public ett par ganger på slutten av våren, og det var strengt tatt ikke veldig vanskelig å lucke ut piloter av heli sånn ca på en fast basis.. men igjen så viste det seg at det ble for kjedlig så da sprang man heller rundt å lolla pistol da det strengt tatt var morsommere..

Det er ikke vanskelig og ta ut piloter når heli peker rett mot deg, men om heli er i dive eller roll er det straks mye vanskeligere.

Det er ikke vanskelig og ta ut piloter når heli peker rett mot deg, men om heli er i dive eller roll er det straks mye vanskeligere.

Det er fremdeles relativt enkle saker når man har rundet 123r5431535135 51 gillioner timer sniper public .. når jeg klarer det etter 2-3 timer public kan vel hvem som helst klare det etter ett hinsidig tall timer..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...