bfdck 10 Report post Posted December 13, 2007 Kvalitet forann kvantitet. Share this post Link to post Share on other sites
Larss 0 Report post Posted December 13, 2007 Det er ikke vanskelig og ta ut piloter når heli peker rett mot deg, men om heli er i dive eller roll er det straks mye vanskeligere. Det er fremdeles relativt enkle saker når man har rundet 123r5431535135 51 gillioner timer sniper public .. når jeg klarer det etter 2-3 timer public kan vel hvem som helst klare det etter ett hinsidig tall timer.. Mest latterlige jeg har hørt, men men var sikkert ikke seriøst. Share this post Link to post Share on other sites
f0cx 0 Report post Posted December 14, 2007 Hmmm for meg virker det som om du har noen fanboys på 14 som sier "Når jeg blir stor vil jeg bli like god med sniper i bf2 som deg".. jo flere filmer du lager jo mer får du høre hvor god du er av folk som ikke vet bedre. To the point... Du har kanskje lagd 40 filmer, (who knows) og "så og si" alle er sniperfilmer.. Vi ble kanskje imponert den første gangen, men når du har 40 andre filmer som er lagt ut og du legger ut din 41 film, da må du da skjønne at det begynner å bli litt for mye. Herre alle filmene dine har samma stil (sikte 50 meter unna en kar som du vet er der og dra musa over halve mapet for å så få hs) og når du kun er villig til å vise skillsa dine fra public servere er det ikke så mye å bli imponert over... Kanskje 1 klankamp du finner inni hele filmen som varer rundt 20 min og sniper er kitet som brukes gjennom hele. lurer egentlig bare på en ting.... er virkelig alle de 1,000,000,000 timene med public med kun sniper verdt det? Spesielt når du fortsetter etter at spillet er "dødt" (som de fleste liker å si). orket ikke 1 min av denne filmen fordi den er helt lik alle de andre.. Endeløs sniping av noobs public med et kit som ikke brukes i matcher (fins unntak)og unlocks. Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted December 16, 2007 Omtrent alle ESL gathers jeg spiller så før vi i det hele tatt får startet så er det noen som hyler ut "NO sniper", og svært sjelden taktikkene vi bruker i VIP passer med sniping, så når det gjelder og spille sniper i PCWer og slikt er det alt annet enn ofte det skjer. Ergo det blir mye public. Skjønner egentlig ikke hvorfor du kommer med ett spørsmål ang. om jeg synes sniper enda er morsomt og spille etter så mange timer, selvsagt synes jeg det ellers hadde jeg jo ikke giddet og spille sniper. Hadde håpet at litt av redigeringen skulle komme litt i fokus med denne filmen, vet jo at bf.no folka er de mest kravstore som er når det kommer til filmer, derfor jeg postet denne her. Jeg vil tørre og påstå det er mere variasjon i denne sniper filmen er svært mange inf filmer som er der ute. Share this post Link to post Share on other sites
Masterfifty 0 Report post Posted December 17, 2007 Spoler du rett før du skyter? Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted December 17, 2007 Skulle ikke du slutte å poste her for en stund siden xkullx? men serr... hvordan klarer du å lage 13 filmer i uka? spiller du gathers 24/7? Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted December 19, 2007 Bruk redigeringskillsa dine i et nytt spill xkullux, både COD4 og Crysis har rimelig digge sniper-rifler så det BØR være noe du kunne mixa sammen til et vettugt filmklipp. Her er det som samtlige har gjentatt, mye av det samme som før og dermed blir tilbakemeldingen slik den blir... Hadde dette vært din 2. eller 3. film, mens BF2 faktisk var et spill med litt community rundt seg, så hadde nok pipa hatt en annen lyd(og det ser du sikkert på dine tidligere fragmovies..) men nå.. to little, to late. Share this post Link to post Share on other sites
No^Limits 0 Report post Posted December 20, 2007 Oi oi, mange forskjellige synspunkter her. Jeg må si meg enig med mange, men tror heller jeg skriver det jeg syntes er bra og dårlig i stedet for å quote hele jævla topicen Forstår "fortvilensen" til de stakkarene som ikke kan lage film selv, og da ser dine såkalte ensformige snutter som altså kan kjede livet av en bf2 veteran som har gått over til CoD 4 eller andre spill med über-gfx og unlocks og gudene vet hva de driver med på andre slagmarker. Jeg syns iallfall du gjør en strålende jobb, samme om du henter kun de beste og mest lucky skuddene dine, det du gjør er kult å se på. Har selv sett alle filmene dine, noen flere ganger, men jeg forstår ikke at folk kan komme med en kommentar som "gidder ikke se 1 minutt av filmen din en gang fordi den er lik alle andre". Hvis 'du' ikke har sett 1 minutt av filmen, hvordan i helvete kan du vite at den er helt lik? Anyways, jeg er som sagt enig med flere i denne 'saken', syns også det er i ytterkant av barnslig å legge ut så mange filmer i løpet av så kort tid. Jeg og de som har hørt xkullx/ TraniNasen vet at du kan spille bf2, spesielt da som sniper. Det er ikke noe du trenger å gni langt faen inn i hodeskallen på oss alle. Om du er stolt av arbeidet ditt, og gjerne prøver å vise det på en fancy måte ved hjelp av all mulig redigering osv, hvorfor ikke lage en animasjonsfilm? Beowulf 2 - The xkull'ed version. Litt ute å kjøre jeg nå, men man skjønner kanskje poenget? Det er ikke for å flame deg på noen som helst måte, jeg har allerede skrytt av arbeidet ditt, har ikke noe imot det. Men å legge inn film etter film som angår det samme temaet, og har omtrent de samme greiene som alltid, det blir bare kjedelig i lengden. Det at folk kommenterer at du burde gå over til CoD 4 syns jeg er totalt meningsløst. Crysis var vel også nevnt i tråden her? Trodde bf.no var LITT klanbasert iallfall, men begynner å få mine tviler ettersom jeg blir mer og mer kjent med forumet. Jeg selv spiller bf2 like godt ennå, har holdt på i over et år nå. Passerer snart 1000 timer på mainaccounten og jeg syns det er like gøy ennå, spesielt når jeg er med i klanspilling. Men om du skal lage andre filmer i andre spill eller noe, det er vel nokså åpenbart at det ikke helt er det du holder på med. Ettersom du har laget, vet ikke 15-20 bf2 frag filmer regner jeg med at det er dette du kommer til å fortsette med/ hvile på en stund. Når det er sagt, og det var ikke akkurat lite, jeez kan man skrive så mye? Har skrevet en del taktikker og sånt, referater fra kamper... Men så lange svar på slike tråder? Må være mangel på søvn som tar over meg her.. Anyways, nååår det var sagt, må igjen rose deg for godt arbeid med filmen. Du har utrolig fine skudd, flere syke ting i filmen jeg stusser litt over, og jeg blir nesten litt glad av å se at du ennå er litt smack som bruker unlocks ^^ Jeg gleder meg faktisk til du kommer ut med neste film, håper det vil være en usedvanlig stor forandring i den i forhold til tidligere filmer du har. Som Halvor, ehm jeg mener kjQrarn, ehm.. KoseMelon, det var det.. som han sa, det blir litt ensformig.. Så er spent på om du "klarer" å utrette noe skikkelig nice neste gang. Du bør iallfall ikke slutte med å lage/ redigere filmer, for det kan du iallfall, det skal du ha Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted December 20, 2007 Ergo; det kreves lite skills i BF2. Ironisk at du sier det Så du mener xGx (f.eks) hadde flaks og ikke skills? Nei, de var f4t g33ks w1th0t a lif3 Det er ikke vanskelig og ta ut piloter når heli peker rett mot deg, men om heli er i dive eller roll er det straks mye vanskeligere. Det er fremdeles relativt enkle saker når man har rundet 123r5431535135 51 gillioner timer sniper public .. når jeg klarer det etter 2-3 timer public kan vel hvem som helst klare det etter ett hinsidig tall timer.. Ståle, du er så uberpro. Skulle ønske jeg var så god som deg Share this post Link to post Share on other sites
xkullx 0 Report post Posted December 21, 2007 Vel jeg utfordret en hel klan til en 1v5 sniper kamp, Flag by flag på karkand. Sniper teknikkene har jo blitt vist før utallige ganger, men en 1v5 har aldri blitt gjort før, iaff ikke for og bli ført over til film etterpå. Seff vant jeg ikke, men de situasjonene jeg havnet i gjennom kampen var av det regelrett syke slaget, er omtrent situasjoner man aldri havner i ellers, så jeg tenkte med en slik original ide og laget film av kunne være ett friskere pust. Share this post Link to post Share on other sites
f0cx 0 Report post Posted December 21, 2007 Det kommer jo ann på hvem du utfordrer og hva du ønsket å få ut av kampen.. Ønsket du å drepe folk med "tag" eller var det et eksperiment for å se om du klarte å slå en hel klan alene? Hvis du virkelig prøvde å gi motstand (og klarte det) vil dette peke mot at de du spilte mot var en svært lite skilla/uorganiserte. Men hvis du kun var ute etter frags til filmen din så kan de ikke regnes som en Pcw. (eller hva du vil kalle det) Ingen vinner 1v5 mot en organisert klan uten fordeler... ( han som er 1 får heli ) Share this post Link to post Share on other sites
No^Limits 0 Report post Posted December 21, 2007 Det er sant f0cx, men skulle gjerne likt å sett dette likevel. Seeelvsagt kan man ikke vinne en slik kamp mot "velorganiserte" spillere, men det er da vel mer underholdning og litt mer seriøsitet i en slik film enn en nokså lite "unormal" frag film hvor man på 98% ser klipp fra ranked servere mot bare 'noobs' for å opprettholde det flotte uttrykket. Share this post Link to post Share on other sites
lalieng 0 Report post Posted December 21, 2007 hei. æ har nettopp bynt med bf2 å æ må si at det va en bra film:D men æ førstår ikke koffer han får 2x per kills han tar? Share this post Link to post Share on other sites
No^Limits 0 Report post Posted December 21, 2007 (edited) Det står +2, ikke 2x. Det betyr at han får 2 poeng, noe man får hver gang man dreper en fiende i Battlefield 2 Edit: Denne xkullx har i tillegg lastet ned en ekstra-greie til spillet som gjør at han får litt annerledes skrift- og farge. Det har ikke noe å si på skillsa, så jeg spiller uten Edited December 21, 2007 by No^Limits Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 1, 2008 Jeg foretrekker prone + spdylegshot fremfor sniperfilmene dine. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 1, 2008 Jeg liker det andre veien Track, og siden du er en mester innen "prone + spdylegshot", GTFO! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 1, 2008 Jeg har aldri gitt ut fragmovie, og det går ikke ann å specce 1 person ingame bf2, GTFO! Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 1, 2008 Dat is trackduck Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 2, 2008 Omg, hvor fant du det bilde?!?!?! :OOOOOOOOOOOO Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted January 2, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jfRe4dHXGOQ slik skal en sniper film være har aldri set en bedre sniper film Share this post Link to post Share on other sites
No^Limits 0 Report post Posted January 3, 2008 Hahah! Så eeevig bra når han skyver han fyren ut fra kranen <3 Genialt, kudos to rglaf der Share this post Link to post Share on other sites
Makuwe 0 Report post Posted January 3, 2008 Det må da være en av de beste som er laget da Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted January 3, 2008 Thomas er badass Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted January 3, 2008 I is teh badboii Share this post Link to post Share on other sites