Sign in to follow this  
eideen

ny patch(1.3)

Recommended Posts

Som sagt så kom det ein nye patch: som fikser

Denne patchen fikser en del småbugs som er rapportert av spillerne. Blant annet fikser den en del filer som klienten skal ha hoppet forbi under start og anti-lag-funksjon er lagt til slik at det ikke skal hakke under oppstart av nye kart.

Vi har testet Call of Duty 4 - les Single Player-vurdering og multiplayer-vurdering.

Kanskje viktigst med denne oppdateringen er at snikskyttere nå får en enklere jobb. På avstand er det mye lettere å nå treffe som "sniper", mens andre våpen som maskingevær og pistoler vil få tøffere tider med å drepe noen på lang avstand.

Patchen inneholder også alle tidligere patcher.

last ned her http://www.fileshack.com/*

eller her X6.no

Faktisk er ikke timeout problemet fikset som de sa, får fortsatt Timeout og må prøve på nytt før jeg får joina en server.

Og ingen av Multigamer serverne dukker opp i serverbrowsern samt om du hadde de som favoritter må de addes på nytt igjen. Ikke rart serverne står nesten helt tomme.

Og ingen av Multigamer serverne dukker opp i serverbrowsern samt om du hadde de som favoritter må de addes på nytt igjen.

Det første er en velkjent bug med serverbrowseren i COD4. Det andre er

vel å betrakte som en ny bug, ettersom serverne ikke har byttet verken

IP, port eller for den saks skyld heller ikke navn.

Folk rynket på nesen da jeg sa at dette spillet passer de fleste i det norske bf2-communityet bra, her er vel et par av eksemplene på hvorfor det er tilfellet:

Filmen er lagt ut i dag så jeg regner med at patchen ikke fikset dette. bra

de sa at de fikset den ja, men den er der enda :huh: håper de fikser den permanent i neste patch

jeg har ikke støtt på den bugen i noen av kampene vi har spilt, så tror ikke det er et stort problem egentlig

de fiksa snipern da iaf, det var jo bra :huh:

EDIT: en dude sa at den bugen kun skjer på linux servere

^2

Merker at det tar flere forsøk for å joine en server :huh:

Btw hva er skjedd med Mg/bf sine servere nå da? De er borte igjen :/

Så man bør altså laste ned denne patchen når man har kjøpt seg Cod4 ? :duske:

Mv.h tongue.png

11 Dec 2007, 16:51

Nice bump my friend.

Nyeste Patchen nå er 1.5 (Shot me if i am wrong)

Sign in to follow this