The Jackal 0 Report post Posted December 4, 2007 Hei! Jeg har et irriterende problem her.. Jeg har en del låter innpå iPoden som jeg ikke får tilgang til. Når jeg plugger den i pc'n får jeg ikke se alle filene på iPoden, bare Calendars, Contacts og Notes. Så det jeg virkelig vil er å få de låtene fra iPoden over til (D:) på pc'n. Jeg hater iTunes og vil derfor ikke ha det installert på pc'n min. Har noen et tips eller to? Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted December 4, 2007 Om du ikke liker iTunes er iPod et dårlig valg. Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted December 4, 2007 Hehe, det fant jeg ut først etter jeg hadde kjøpt den . Grunnen til at jeg hater iTunes er hovedsaklig p.g.a. at den har lett for å slette og opprette nytt bibliotek, som også medfører at jeg mister alt innholdet på iPoden. Hvis du reinstallerer iTunes, så ber programmet deg om å reformatere iPoden; en slik situasjon som jeg er i nå... Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted December 4, 2007 Tror man kan synkronisere winamp med ipod. Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted December 4, 2007 Nyeste WinAmp kommer med iPod support ja Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 7, 2007 Mene du kan hente ut all musikken fra en hvilken som helst iPod med EphPod. Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted December 22, 2007 Ja WinAmp funket bra! takk Share this post Link to post Share on other sites