Cobra. 8 Report post Posted December 4, 2007 Heisann jeg skal ønske med ett skjermkort i julegave, valget har da falt på xfx 8800GT, og lurte dermed på om dette er et såkalt "bra" skjermkort i denne prisklassen. Eller finnes det andre skjermkort i 2000 klassen som jeg burde velge istendenfor? tips? På forhånd takk EDIT: Finnes det noen "fps tester" av dette kortet ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted December 4, 2007 Vil si dette er noe av det bedre du får i denne prisklassen, har det selv å det funker utmerket Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted December 4, 2007 Ja. Bra valg. Velg den med 512MB . Og kanskje et OC kort Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted December 4, 2007 Her har du en fin test Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted December 4, 2007 Det kommer en del nye skjermkort i februar, men det er vel ingenting i veien med GT i forholdet ytelse/pris Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 4, 2007 Ja. Bra valg. Velg den med 512MB . Og kanskje et OC kort Det er det med 512 btw Her har du en fin test Takker Det kommer en del nye skjermkort i februar, men det er vel ingenting i veien med GT i forholdet ytelse/pris Skal ønske meg til jul, jul er 24 des Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted December 4, 2007 Hvorfor akkurat XFX? Se her så ser du at club3d sin versjon er 200 billigere? Sjansen for å få detd a er større Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 4, 2007 var bare ett forslag, men takk for linken Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted December 4, 2007 Ønsk deg heller den. Det er jo ingen forskjell mellom dem, annet enn pris Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 4, 2007 XFX pleier å levere sine kort litt overklokka. så sjekk memclock og sånt på diverse kort før du kjøper. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted December 4, 2007 Isåfall står det på dem. XXX edition osv. heter de. Quote Share this post Link to post Share on other sites