Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Deus Ex III

Recommended Posts

vurderer kjøp. men når dette nå har blitt en tråd om klær (lol), Noen som har sett Assassions Creed 2 hetegenseren som brukes i spillet (som den moderne fyren - ikke de som mann er i simulatoren) Tenker da på en nettbutikk som kanskje selger.

for min del så var dette årets enspiller spillopplevelse hvertfall. Brukte 30+ timer(tok meg god tid), og merker allerede at jeg har lyst å spille det igjen. Få spill som har sånn effekt på meg.

ending og annet spoilerdrit
Remake av DE1 på g?

Og hva var egentlig poenget med valget du fikk på slutten når det er en prequel til DE1? Tog an isje.

jauv
endingen var ganske uavhengig av hva du valgte da...den etter crediten lissom...men den riktige endingen i forhold til DE1 må vel ha vært Taggart?

Lurer på hva de skal vise frem kl 23.00 på deusex.com....

ja
Mener de 4 valgene du fikk, ikke den etter credits for det var jo bare en film. Virka rimelig poengløst hele opplegget. "Hei nå har du tatt masse forskjellige valg hele spillet, vennligst velg hvilken slutt du vil ha." Synes det skulle ha kommet automatisk.

Må ha vært Taggart. Har spilt DE1 bittelitt (var ung og dum, gikk lei) og etter det jeg husker høres det riktig ut.

Husker jeg hadde det første Deus Ex til PC i gamledager. Likte spillet veldig godt, men tror jeg satt fast et eller annet sted mot slutten av spillet. Enten det eller så var det så vanskelig at jeg gav opp til slutt. Husker ikke helt, men bra var spillet. Toern fikk vel dårlig motakelse og det fristet ikke. Virker som at treern kan være et artig spill. Har ikke særlig mye tid til spilling for tida, og fra november og utover kommer storspilla. Får se om DE3 blir kjøpt en vakker dag. Skulle gjerne ha testa en demo.

Husker jeg hadde det første Deus Ex til PC i gamledager. Likte spillet veldig godt, men tror jeg satt fast et eller annet sted mot slutten av spillet. Enten det eller så var det så vanskelig at jeg gav opp til slutt. Husker ikke helt, men bra var spillet. Toern fikk vel dårlig motakelse og det fristet ikke. Virker som at treern kan være et artig spill. Har ikke særlig mye tid til spilling for tida, og fra november og utover kommer storspilla. Får se om DE3 blir kjøpt en vakker dag. Skulle gjerne ha testa en demo.

Som Deus Ex 1 tilbeder og Deus Ex 2 hater, anbefaler jeg treern :) Fikk absolutt den gode gamle Deus Ex-feelingen. Har dog ikke kommet så langt ennå.

Det som hovedsakelig var gærnt med "toern", var universal ammo, forenkla inventory, forenkla hacking osv. Mye mindre artig å finne på, selv om man hadde valgmuligheter i det spillet og.

Var et par småting å pirke på i treern, men det var for det meste bare "feel good" å spille gjennom. Var f.eks ikke forskjellige ammotyper som i enern, og noe av konsollGUIen som var porta over til PC passa ikke helt inn. De har visst glemt at vi har tastatur :)

Mulig det går ann å bruke tastatur på den standard 4-valg GUIen som er overalt, men jeg testet det ikke. Kunne gjerne ha brukt litt mer på PC porten sånn sett.

Likte hackinga ganske godt. Ofte så er sånne "minigames" ganske kjedelige(som f.eks hente mineraler i Mass Effect), men her var det litt mer Uplink inspirert, noe som var forfriskende. Kunne gjerne ha tatt det enda et steg videre. Kanskje noen moddere kan fikse det ;)

Hente mineraler i ME er jo artig som fy. Nærmest hypnotisk :)

Kunne bygd meg en planet av det jeg samla inn første gangen jeg spilte det.

Endelig løste buggen seg i CLoaks & Daggers questen, fette irriterende når den ene karen man skal ta sitter i taket. Men fikk han ned igjen, sånn halvveis med vilje hvertfall ' />

Fantastisk bra spill så langt, pirkepirke blir at ansiktene er litt vel stive iblant. Men jeg sitter absolutt med Deus Ex-godfølelsen p

Kjøpe eller ikke kjøpe... Verdt de 49,99€ (385,- NOK) det koster på Steam?

Er vel det beste spillet jeg har spilt i år uten tvil. Hadde ikke forventet det egentlig men spillet er vanvittig svært, utrolig mange framgangsmåter og konsekvenser utifra alt du gjør. 10/10 i min bok.