Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

Deus Ex III

Recommended Posts

ingen som reagerer på AI og combat?

altså ikke et stort minus fra min side ettersom jeg føler spillet blir mer dialog og story enn combat, men det er jo ikke spesielt bra:p

Combat? Vel sniker mest mulig og tar takedowns eller bruker stun gun så langt, så fienden har ikke fått gjort så fryktelig mye :) Men ja AI'en er vel ikke den smartest, dog om den ser deg, kommer den jo bort og sjekker området, men ellers går de jo bare rundt i sin egen lille forehåndsvalgte rute, så er jo bare å følge med på ruta så vet du jo fort hva du skal gjøre, er også flere ganger jeg føler de burde se meg hvor de ikke ser meg, så er vel noe rart, men ødelegger ikke spillet for min del.

Liker hvertfall følelsen av å snike meg opp på folk for å så ta en takedown, er også digg å finne veier forbi alle folkene uten at de i det hele tatt legger merke til deg.

Har såvidt fått startet spillet. Runnet 'tutorialen', men det tar jo ikke lang tid. Er midt oppi min andre gjennomkjøring av The Witcher2 nå, og selv om Deus Ex er kjøpt og lastet ned er det vanskelig å legge the Wicher fra meg. Regner med å starte på DE3 når jeg er ferdig.

Men har sett en del reviews og ut ifra det som blir sagt så virker det som om AI, boss fights og grafikken er noe av det som trekker mest ned. Atmosfære, story, valgfrihet og replayability er det som trekkes frem som positivt.

Spiller på det vanskeligste her, så om jeg møter hostiles er det ikke mange kuler som skal treffe før jeg er død. Og sålangt har jeg dødd ofte.. må si at "load latest" og "load previous" save er en herlig feature.

Jeg spiller på normal og gruer meg til jeg skal runde det på hard (eller ultra om det kan unlockes). Diverse hustak har drept meg mest ganger vil jeg tro. :) Nektet å oppgradere fallskjermbeina.

har spillt det på hard("give me deus ex") og det minner om samme vanskelighetsgrad som i det første spillet. Jeg kjører på med sniking, så det gjør det litt lettere, men jeg bruker lenger tid på spillet. Blir en del loading når jeg utløser alarmer osv.

Har kjørt på med masse hacker-augs, og litt andre ting som jeg bare ville teste.

man utløser alarmer like lett på easy trur jeg :)

Målet mitt var i utganskpunktet å dra igjennom spillet uten å drepe noen som helst, og ikke utløse noen alarmer.

javel

Får se om jeg har tid og lyst til å kjøre gjennom spillet på "hardcore mode" en annen gang. Ikke tid til det nå for tiden.

Målet mitt var i utganskpunktet å dra igjennom spillet uten å drepe noen som helst, og ikke utløse noen alarmer.

Det er planen min også, bare brukt non-lethal takedowns og stun gun til nå, dog la merke til at en av folka jeg hadde tatt non-lethal takedown på, fikk dødt hode når jeg tok sikte over, fremfor de andre som har hatt et ZzZ tegn, så har vel allerede blåst planen, men var ikke med vilje hvertfall, så må ha vært noe rart som har skjedd, hehe.

det samme har skjedd med meg...samtidig som jeg merker det blir vanskeligere å kjøre non-lethal uteover i spillet.

Det er planen min også, bare brukt non-lethal takedowns og stun gun til nå, dog la merke til at en av folka jeg hadde tatt non-lethal takedown på, fikk dødt hode når jeg tok sikte over, fremfor de andre som har hatt et ZzZ tegn, så har vel allerede blåst planen, men var ikke med vilje hvertfall, så må ha vært noe rart som har skjedd, hehe.

Da har dere ikke kommet langt visst målet var å komme igjennom uten å drepe noen.. :) Første "boss'en" må jo ihvertfall drepes for storyen sin del.. ;)

jauv...

Er snakk om sånne steam prestasjoner her. "Bossene" er ikke en del av de. Har tatt andre bossen btw.... bare å peise på med Typhoon. Første bossen var jeg ikke forberedt på. Eneste dødelige våpenet jeg hadde var en pistol, men jeg fant en maskinpistol mens jeg sloss. Concussion granater funker bra mot bossene og. Gir litt pusterom hvertfall.

Da har dere ikke kommet langt visst målet var å komme igjennom uten å drepe noen.. :) Første "boss'en" må jo ihvertfall drepes for storyen sin del.. ;)

Første boss er drept her hvertfall, men bossene teller ikke inn på non-lethal achievementet.

Ellers tar jeg det veldig med ro, har vel spilt i 12 timer eller noe nå, og er fortsatt i Detroit.

Flere her som har lagt merke til noe lag/delay i lyden?

Leste mye om det på det offisielle forumet, men hadde egentlig ikke lagt merke til det selv, så bestemte meg for å teste. Startet med å skyte litt med Combat Rifla, og la merke til det med en gang(har tatt takedowns og stealtha så det er grunnen til at jeg ikke har lagt merke til det). Hvis du hopper opp og hører etter lyden når du lander igjen, så hører jeg at den også kommer et halvt sekund eller noe etter at man faktisk har landa. Gjelder ikke alt, men combat rifla, hoppe opp og ned, samt slippe ting på bakken, så hører man det, eller hvertfall her.

Skulle aldri ha testa det egentlig, for nå kommer det vel til å plage meg i resten av gjennomspillingen :)

Edit: Muligens jeg tar feil angående hoppe og slippe ting, men combat rifla er det virkelig noe rart med, høres ut som den slenger på en lyd av et ekstra skudd hver gang man skyter, skyter man en kule, høres det ut som to blir skutt osv...