Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

Tredjeperson

Recommended Posts

Man kunne visstnok slå på tredjeperson under betaen av Call of Duty 4 men har visst blitt fjernet helt i fulle versjonen. Jeg klarer faktisk å se at det er en linje som heter for cl_thirdperson "0/1" i Multiplayer faktisk, men den gjør ingenting. Er vel ingen som vet om det går an å gjøre noe med det ?

Skulle hatt det for å lage litt tøffere filmer fra spillet, er på grensen til det umulige å lage noe tøft utav førstepersons vinkel.

Du kan jo filme demoer, samme som i cs/bf2. Skriv record i consollen og stoprecord.

Jeg vet ikke om du kan bytte til tredje person der, men det er jo vært et forsøk.

den lagres hvor ?

Alle demoer som er filma på umodda servere/ranka ligger her: C:\...\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\main\demos

For å kunne spille disse av inne i spillet så må disse flyttes til: C:\...\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\Mods\ModWarfare\demos

Når de er flytta hit så gå inn i console og skriv: Demo "demonavn"

Merk: Du trenger ikke å flytte demoer som er filma på modda servere. De ligger allerede på riktig sted

Ja det tenkte jeg ikke på :D Spillet har jo demo recording, de har tenkt på alt :D

Men funka ikke det du sa, den finner ikke demofilen. Virker som de må ligge en annen plass ohmy.png

Edit: Man må launche ModWarfare for å spille de av.

Får ikke dette til å funke, har recoredet, stop recordet. Sett at filene ligger der de skal, men så:

demo/test1.dm1 not found - do'h!

Du må gå innpå mods på spillet og så launche ModWarfare, først da får du til å spille av demoene. Tungvindt i know.

Åssen fikk dere til thirdperson i Call of Duty 4? Tastet dere inn cl_thirdperson 1 i consolen?

mhm i betaen ja, men borte i retailversjonen. Men er spent på hvordan Seismovision fyren skal få til demo controls når det fysisk ikke eksisterer i spillet fra før av men. Skal bli spennende å se. Nyeste betaversjonen av Seismovision støtter CoD4 men ingen Demo Controls.

Ikke at jeg har den fjerneste anelse, men. Det er ikke en kommando som tilsvarer sv_cheats i CS:S? Prøv å enable dette, deretter cl_thirdperson 1.

devmap mp_crash

/disconnect

demo *hvaenndemoendinheter*

/cl_thirdperson 1

Etter du har gjort dette kan du og bruke timescale kommandoen, som lar deg spole raskt fremover i demoen eller lage slowmo helt ned til 0.001 x normal hastighet. glhf :huh:

(note at / må alltid brukes forran kommandoer i konsollen når du er ingame. I menyen trenger du ikke /)

Jeg har fått et problem med at console-knappen ikke fungerer. Hva gjør jeg da? Er det mulig å endre på hvilken knapp det skal være?

Consolen funker verken i menyen eller ingame nå men det gjorde den før :/

Demoen må recordes og spilles av i modwarfare. så pub demoer kan ikke brukes såvidt jeg vet enda.

Ñoen ideer til åssen jeg kan få frem consolen? Jeg trykker | som er til venstre for 1-tasten, men det funker ikke mer. Funket før. :huh:

Demoen må recordes og spilles av i modwarfare. så pub demoer kan ikke brukes såvidt jeg vet enda.

wtf ? Recordes i ModWarfare ...hva brukes den modden til egentlig ? Faen asså at de kan glemme å implementere sånne vitale funskjoner irriterer meg. Får vel bare kaste filmene i søpla da. sad.png

Sign in to follow this  

• Create New...