Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
StikSER

Noen forslag til QW norge og spørsmål

Recommended Posts

Jeg er ganske ny i QW miljøet men jeg har allerede lagt merke til at det er svært liten aktivitet i Norge.

De eneste aktive klanen jeg har lagt merke til er , {NV} og Bens1n.

Er det flere?

Jeg tenkte om vi kunne samle folk i QW Norge et par ganger i uka hvis noen er inntresert.

Tenkte også på om vi kunne få opp en gather bot på #et:qw.no .

Kanskje få til noen BigWars.

www.quakewars.no hva skjer der?

Dette er det vel bare taken som kan svare på. Eller bare jeg som ikke har fått det med meg.

Den har stått under konstruksjon i 1 måned els.

Har koderen drukke maling eller?

MvH:

StikSER

Norge har en latterlig liten klanscene i ET:QW, selv om vi har enkeltspillere som er i noen av de beste klanene.

De som før sommern sa de skulle satse hardt og bli cpl, droppa ut etter 3-4 timer public, og uten noe som helst grunnlag for å skjønne noe av spillet i det hele tatt.

Han som skulle fikse quakewars.no har vel hoppa av så vidt jeg vet, og taken er vel ganske opptatt med skole/klanen.

Har koderen drukke maling eller?

mm HEHEEH det var godt sa han, men ble ganske dårlig i magen da ;S

Norge har en latterlig liten klanscene i ET:QW, selv om vi har enkeltspillere som er i noen av de beste klanene.

De som før sommern sa de skulle satse hardt og bli cpl, droppa ut etter 3-4 timer public, og uten noe som helst grunnlag for å skjønne noe av spillet i det hele tatt.

Han som skulle fikse quakewars.no har vel hoppa av så vidt jeg vet, og taken er vel ganske opptatt med skole/klanen.

Ja vet hold på og droppa ut selv.. spillet er jo helt tragisk public synes jeg:P Men i kamper er det fett :D

Ja men hvis han har det så H***** travelt. Hvorfor spør han ikke etter hjelp? sikkert noen som vil hjelpe han og sette opp en midlertidlig hjemmeside med eget forum.

Og forskjellige ting...

Jeg skal få tak i en bot (gatherBOT) ihvertfall. Høre med apollon. Da gjenstår det bare og få taken til og op'e eller voice meg for og få lagt den inn. Hvis han ikke gidder og gjøre det selv da:)

eneste grunnen til at det floppet var at det ikke var kul musikk og avanserte lyder, stilige ranks og badges !

faen ta id!

Kan bare sitere meg selv:

Norge har jo generelt hatt ekstremt lite miljø for "komplekse" spill som f. eks ETQW, for norske gamere er generelt for dumme til slike spill og greier bare helt basic ting og liker å spille med DX10-grafikk, AA på 16x og oppløsninger langt over 2000*1500 - Norge hadde jo ikke et eneste okey lag i ET som var veldig stort i andre land.

Sånn er livet, og hvorfor folk liker CoD4 er jo ganske greit oppsummert i denne posten: http://www.callofduty.se/forum/viewtopic.php?t=3177

Jeg var mer inntresert i og høre hva folk mente osv. Og hva vi kan gjøre for og samle oss litt ikke hvorfor folk foretrekker cod4

orker ikke krangle med noen, men CoD4 er ikke sp enkelt som du skal ha det til glaffglaff. Tipper du ikke har spilt kamp mot noen gode? Sikkert testa noen runder TDM i public?

Jada du kan si det er enkelt fordi du kommer fra et spill som er way beyond sånn på det tekniske og avanserte i gameplayet, men skjer en del ting i en cod4 kamp også =)

jeg har ikke spilt en dritt public cake, alt er erfaringer fra de 30+ PCW-ene jeg har spilt, nå vet jeg ikke hvor gode mortifer er, men etter 12 minutter public spilte jeg min første kamp mot deres lineup og vi vant (spdy, ingo, kvx, venjx, rglaf) ganske lett.

eneste grunnen til at det floppet var at det ikke var kul musikk og avanserte lyder, stilige ranks og badges !

faen ta id!

:D

Andre norske klaner:

MIGO

Core, men disse har jeg ikke sett noe til i det siste, ihvertfall ikke i matcher. Bare lånt serveren deres noen ganger.

HeXagon, Svorske med et (foreløpig) lite overtall av norske

Så har vi også noen norske i noen av de store klanene:

EYEBALLERS, redux og wona + en haug av svensker

Point-blank, rglaf

GR-OF, athex

Også H2k, europeiske men med taken og TiMMi (og CampyCamper?)

Dette er vel egentlig de eneste klanene med tilknytning til det norske miljøet :D

Men syns ihvertfall det er et veldig bra initiativ dette her med gatherbots, lenge siden jeg har spillt mix nå, hadde vært fun hvis vi kunne fått opp ett lite mix-miljø, så kunne også spillere som er usikkre på å spille QW i klan få prøvd litt først :D

faen ta id!

Men så suger lyden seriøst mye i et:qw, jeg tror det er det de har jobba minst med.

Men uansett, det eneste vi kan gjøre er å håpe at folk skjønner at qw er faktisk noe man kan spille når man bare setter seg inn i det. :D

Promod gjør vel ikke noe annet enn å fjerne vehicles o.l. som ikke brukes til diverse regelsett, og kanskje hitboxer og diverse bugs?

Men syns ihvertfall det er et veldig bra initiativ dette her med gatherbots, lenge siden jeg har spillt mix nå, hadde vært fun hvis vi kunne fått opp ett lite mix-miljø, så kunne også spillere som er usikkre på å spille QW i klan få prøvd litt først :D

Faktisk enig :D

Promod kommer til å sette standarden for klanspill og kanskje nye maps osv. osv.

Oi?

Men vil det trekke mer folk?

Klanspillere rekrutteres fra den totale poolen av spillere. Tviler på at denne vokser på grunn av noen promod.

QW ble et bedre spill en jeg hadde trodd, men en like stor flopp som jeg forutså.

Føler meg litt "dum" som ditcha det etter et par timer pub,VET jo at jeg ikke skal dømme et spill basert på random loking med sofaguruen og sniper_swe91 :D Meen men, nå er det cod4 ftw som for mange andre. Gl til våre norske boys i de store klanene.

Klanspillere rekrutteres fra den totale poolen av spillere. Tviler på at denne vokser på grunn av noen promod.

QW ble et bedre spill en jeg hadde trodd, men en like stor flopp som jeg forutså.

Nå skal man være forsiktig å kalle ett spill for en flopp, etqw scena lever da rimelig godt idag, bare ikke i norge, noe som egentlig ikke er sjokkerende..

Sign in to follow this  

• Create New...