Cobra. 8 Report post Posted November 18, 2007 (edited) Har problemer med å legge servere til i fav. Finner ikke MG.no eller Tv2 i serverbrowsingen(har ingen filter på, har også prøvd mange ganger) Når jeg prøver å legge til i fav. med IP kommer det at den er lagt til i favourites, men den kommer ikke der Noen som vet om en måte jeg kan få fav til å fungere? (vet om connect;ip;port) (hihihi første post ) Edit ; Edit : flyttet Edited November 18, 2007 by Cobra. Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted November 18, 2007 Det er et problem med serverbrowseren til COD4. Det letteste er å connecte via IP. Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 18, 2007 Synes mg.no burde ha noe serveroversikt opplegg. Så vi slipper å joine en tom server. Så vi kan se hvem av serverene det er folk på, utenom å være på serveren. Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted November 18, 2007 Ingen dum ide det Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted November 18, 2007 Som postet i en annen tråd, så går det jo ann å bruke Gamemonitor, da får du med hvor mange spillere som er på div servere http://game-monitor.com/search.php?game=co...&order=name Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted November 18, 2007 Takk Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted November 19, 2007 Jeg setter Filteret på Favoritter (ikke internet) og trykker Add Favourite på høyre side. Der får jeg taste IP og port og den legger seg fint i Fav-lista. Aldri mer søke blant 5000+ forskjellige server. Playing safe Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted November 22, 2007 ^ akuratt det jeg gjør, men går ikke. bruker console inntil vidre "connect hardccre " Share this post Link to post Share on other sites
bonefire 0 Report post Posted December 3, 2007 prøv å bare legge til en helt tilfeldig ip... 192.168.0.232... eller hva du nå måtte ønske.. da pleier de fleste å poppe opp på meg :S hehe Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 3, 2007 pointet med det er? jeg skal ha opp multigamer og TV2 ikke random tyske servere Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted December 3, 2007 Tror han mener at de du har lagt til fra før popper opp plutselig på en eller annen måte. Share this post Link to post Share on other sites
bonefire 0 Report post Posted December 4, 2007 stemmer jogers, mine favorites pleier å forsvinne til tider... med dukker ofte opp når man legger til en ny server i favorites med en tilfeldig ip... Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 4, 2007 mine favourites poppet opp i dag utav intet problem solved :huh: Share this post Link to post Share on other sites
Dimind 0 Report post Posted December 9, 2007 [rant]Hvordan i HELL**TE kan de lage et spill i 2007 med en så jævla dårlige serverbrowser. Mange servere dukker ikke opp i det heletatt. Skal du legge de inn manuelt, nytter det ikke med noe Copy/paste nei, for det har jo de hekkans idiotene ikke klart å legge til. Og når du da har en Favorites som dette ut når den vil, blir det faen meg for dumt. Gidder ikke bruke 15 minutter for å finne en server å spille på. Og når du da endelig har funnet en server, så er jo listen utdatert og serveren full. Hva skjer da, joda, du kastes tilbake til hovedmeny. Så må du inn på nytt , sorter på dine filter og håpe på bedre lykke. Forbanna idioter!!!!!!!!!![/rant] Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted December 9, 2007 ikke rart serverene til Mg.no står tomme... Share this post Link to post Share on other sites
Poobrh 0 Report post Posted December 9, 2007 Det er vel egentlig utrolig hvis det noen gang lages en feilfri patch... Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted December 10, 2007 har samme problem som deg cobra edit: men bonefire sitt tips funka fint Share this post Link to post Share on other sites