Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cobra.

Favourites problemer

Recommended Posts

Har problemer med å legge servere til i fav.

Finner ikke MG.no eller Tv2 i serverbrowsingen(har ingen filter på, har også prøvd mange ganger)

Når jeg prøver å legge til i fav. med IP kommer det at den er lagt til i favourites, men den kommer ikke der :rolleyes:

Noen som vet om en måte jeg kan få fav til å fungere? (vet om connect;ip;port)

(hihihi første post :rolleyes: )

Edit ; Edit : flyttet

Edited by Cobra.

Synes mg.no burde ha noe serveroversikt opplegg. Så vi slipper å joine en tom server.

Så vi kan se hvem av serverene det er folk på, utenom å være på serveren.

Jeg setter Filteret på Favoritter (ikke internet) og trykker Add Favourite på høyre side. Der får jeg taste IP og port og den legger seg fint i Fav-lista.

Aldri mer søke blant 5000+ forskjellige server.

:D Playing safe

prøv å bare legge til en helt tilfeldig ip... 192.168.0.232... eller hva du nå måtte ønske.. da pleier de fleste å poppe opp på meg :S

hehe

Tror han mener at de du har lagt til fra før popper opp plutselig på en eller annen måte.

stemmer jogers, mine favorites pleier å forsvinne til tider... med dukker ofte opp når man legger til en ny server i favorites med en tilfeldig ip...

[rant]Hvordan i HELL**TE kan de lage et spill i 2007 med en så jævla dårlige serverbrowser. Mange servere dukker ikke opp i det heletatt. Skal du legge de inn manuelt, nytter det ikke med noe Copy/paste nei, for det har jo de hekkans idiotene ikke klart å legge til. Og når du da har en Favorites som dette ut når den vil, blir det faen meg for dumt. Gidder ikke bruke 15 minutter for å finne en server å spille på. Og når du da endelig har funnet en server, så er jo listen utdatert og serveren full. Hva skjer da, joda, du kastes tilbake til hovedmeny. Så må du inn på nytt , sorter på dine filter og håpe på bedre lykke. Forbanna idioter!!!!!!!!!![/rant]

Sign in to follow this  

• Create New...