Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mokie

Populære ungdomssider?

Populære nettsteder  

211 members have voted

1. 1. Hvilken av disse besøker du mest?

• Facebook
      75
    • Myspace
      1
    • Nettby
      36
    • YouTube
      76
    • Annet? (Please nevn nettstedet i denne topicen)
      23
  2. 2. Hva er mest interessant på et nettsted? (merk gjerne mer enn et svar)

• Diskusjoner (Forum f.eks)
      155
    • Kommunikasjon med andre mennesker
      64
    • Video og bilder
      96
    • Nettspill
      37
    • Mulighet for å involvere seg selv (designe egen profil, legge ut filer, kommentere osv)
      35
    • At siden har kult design
      20
    • Informasjon - få svar på det man lurer på
      78
  3. 3. Din alder?

• under 13
      1
    • 13 - 15
      32
    • 16 - 19
      110
    • over 19
      68

Recommended Posts

Heisan.

Mokie her igjen. Og nok engang har jeg et skoleprosjekt hvor jeg ønsker litt hjelp fra dere i bf.no communitiet.

Denne gangen jobber jeg med nettkommunikasjon. Skal lage skisser og innhold til et ungdomsnettsted.

Er mest interessert i brukere i alderen 13 - 19 år, så hadde vært digg om dere kunne hjulpet meg litt! :rolleyes:

Jeg starter en liten poll, men er mest interessert i linker til andre nettsider som du bruker og besøker regelmessig. (Sider jeg ikke nevner i pollen)

Fint om du skriver en setning eller to om hvorfor du besøker nettstedet. :rolleyes:

Kom gjerne med påstander og argumenter for hva som er viktig på et nettsted for ungdommer. Hva er det som gjør at du besøker nettstedet om og om igjen? Hva er det som gjør at du ikke besøker siden igjen? osv.

Love you all! og takk for all hjelp. wub.png

Det som er avgjørende om jeg er inne på et nettsted veldig mange ganger (eller hele tiden) er egentlig om mange av vennene mine er der.

F.eks, for et par år siden så begynte en 2-3 stk med et managerspill på nettet, det tok ikke lang tid før alle i klassen min var med på det.

Designet har utrolig mye å si for min del, dvs. hvor lett navigasjonen er, om det er lett å finne frem til det jeg skal osv.

Det går vel for det meste i forum, nyheter og informasjon (artikler, wiki o.l.).

Henger endel på something awful forumet, mye bra tråder der.

http://forums.somethingawful.com/ , koster 10 dollar å bli medlem, men det synes jeg er verdt det ' />

Interessant!

Hva fikk deg inn på akkurat det forumet og hva fikk deg overbevist om at det var verdt penger?

Flere som mener venner er den viktigste faktoren for at du er på et nettsted? Bør man da kunne kommunisere, eller bare at siden er interessant nok til at flere stadig er innom og sjekker nyheter, videoer osv.

Henger for det meste på Fettnerd(som er det samme som nettby, bare for ungdommer ' /> )

Digger forumet der p

Henger stort sett på et superduperhemmelig undergrunnsforum. Nettet ellers bruker jeg til generell informasjon, og å lese/lære om ting.

Fint om jeg kunne fått 150 votes totalt.

Mangler da 13 stk bare :rolleyes:

Tusen takk for all hjelp folkens. Nok engang har dere bidratt til min argumentasjon og dokumentasjon til en skoleoppgave biggrin.png

Overraskende statistikk, rart ikke flere bryr seg om designet på siden. For meg er det minst 80% av opplevelsen, kunne registrert meg nesten på hva som helst om jeg digget designet.

Oj oj! Nærmer oss 200 svar jo :D

Digg!

Begynner å komme et stykke med oppgaven jeg lager. Denne pollen er litt av argumentasjonen jeg bruker for å argumentere for mine valg.

Siden skal lanseres januar eller februar tenker vi.

Blir bra!