Sign in to follow this  
S.h.a.r.k.y

Ny her :)

Recommended Posts

Battlefield 2142 nick: S.h.a.r.k.y

Navn: "Sharky"

Alder: 19 år

Om meg ingame: Squadleader eller squadmember meste parten av tida. Startet som Recon, men har gått over til Support/Engineer. Har mye lonewolf tid pga. at jeg var ny for ikke så lenge siden (juli 2007), men er for lagarbeid 100% :rolleyes: Liker alle slags maps og har NS. Spiller serrøist, liker og ha det morro og trivlig med de jeg spiller på lag med. Hater alt som heter cheate :rolleyes:. Ofrer meg for andre lagkammerater om nødvendig så lenge jeg kan stole på at jeg blir revive'a :rolleyes: Plukker opp assault kit for og revive en lagkammerat uten tvil.

Erfaring med Battlefield: Begynte som de fleste med bf1942, holdt på med det i 2 år, vært litt innom BFV. Lang pause etter BFV, først nå jeg er tilbake (har ikke spilt BF2 :rolleyes:)

Klan Erfaring: Middels, har hatt eget Klan i F.E.A.R -[FoA]- "Farmers on Acid" hadde hjemme side, og 5 medlemmer. Klanet oppløste for ca. 1 år siden.

Favoritt kit klasse: Support/Engineer

Favoritt kjøretøy: Tank og Transport skip

Hvorfor vil jeg joine en klan: Fordi jeg ønsker og spille mere fast med noen, avtalte kamper, serriøs spilling, men ikke for serriøs. Godt miljø og mere morro er også en grunn :rolleyes: Ønsker og dele mine ferdigheter med noen faste istede for en gjeng fjortisser som ikke tar lagarbeid serriøst :rolleyes:

Link til min profil:

http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...p;PID=104613769

Edited by S.h.a.r.k.y

Velkommen hit :rolleyes:

Anbefaler deg å editere posten din og fylle ut dette:

[b]Battlefield 2142 Nick(s): [/b]
[b]Navn:[/b]
[b]Alder:[/b]
[b]Bosted:[/b]

[b]Om meg InGame:[/b]

[b]Erfaring med Battlefield:[/b]

[b]Klan erfaring:[/b]