Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
xkullx

"nei så trasig"

Recommended Posts

Hvorfor i helvette legger du ut slik dritt?? En film der du dreper 4 stk, wow shit azz.. Er ikke rart halvparten av filmene her får dårlig respons når det kun er filmer som folk har slengt sammen på 2 sek og lagt ut

er kun fra en runde, hvor jeg bare rushet fremover, poenget var og få fram litt humor i en ellers veldig seriøs Bf2 verden hvor forventningene er skyhøye hele tiden og mye av moroa med spillinga blir tilsidesatt av folk som skal ha det seriøst hele tiden.

Jeg har ett prosjekt som er på lik linje med Evolution, bortsett fra det er ikke masse forskjellig hardware og kits, det er kun medic fra Pcw, officials og gathers, pjusker med den filmen fra tid til annen, men av og til er det gøy og bare dra på en server og herje en hel runde, denne filmen er en slik en og mere humorpreget.

Så nok ikke humoren i denne filmen dessverre.. Virket som en dårlig unnskylding for å få "postcount"

Så nok ikke humoren i denne filmen dessverre.. Virket som en dårlig unnskylding for å få "postcount"

haha hvem i h... bryr seg om post count på et forum .. er jo pointsa i bf2 som teller. . :dry:

men var en hærre lol da du drepte takstein på slutten ..

du disser meg for å lage en bf2-film med humor, men gjør det selv? ja bra det.

er dog en stor forskjell på våre to filmer, min var bra!

yes sirre, this r intarwebs, serious business..

meen.. JA PLOX GIEF MOAR SNIPAR SKILLZ!!!11!.

En enda dårligere unnskyldning for å få postcount..

heahheahehae

SKjer med at du prøver å være norges største tard egentlig? Svenskene som har påvirket deg?

stop trying so hard...

Ontopic:

Mine kommentarer til "Trasig":

The good stuff:

+ Kul intro - Masse fine fonter og effekter, men muligens litt lang.

+ Skills!- Ikke mangel på skill her i gården, fantastisk pronekills!

+ Variasjon - God variasjon av sniper og sniper.

+ Replay! - Kult med replay, synd du ikke brukte det litt oftere

The bad stuff:

- Mye karkand, for mye karkand! - Syntes karkandklippa kunne vært halvert, mange fine frags somsagt, men her kunne du kutta bort mye "daukjøtt"

- Effektbruk - Kjempebra greier!

- Klipping - Dette var noe som irriterte meg endel, du hadde storkontroll på killsa, effektene satt tidvis bra, men klippinga føler jeg du kunne gjort mye mye bedre på. Virket som du hele tiden hadde "hastverk" med å vise neste frag, og så neste frag, osv. Jeg hadde satt pris på litt tid på å fordøye alt, men det fikk jeg ikke med den agressive klippingen :rolleyes:

- Musikkvalg. Kort sagt, Norsk musikk passer sjelden til fragfilmer. "Dra til helvete" var vel den låta som passet best i filmen din, fin hastighet og fin synch :rolleyes:

Selvom det er mye minus på oppsummeringen så får denne filmen 4 duskedamer! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

SKjer med at du prøver å være norges største tard egentlig? Svenskene som har påvirket deg?

stop trying so hard...

What crawled up ur ass? :rolleyes:

Skal ikke krangle med deg mr superstar:p

Du har gått fra å være en koselig GfC`er til å bli... en slags leetkidmutant.

stop trying so hard...

What crawled up ur ass? :rolleyes:

Skal ikke krangle med deg mr superstar:p

hahahaha :rolleyes: OT: grei film..

skjønner ikke hvordan noen kan lire av seg positive ord om filmene til kull, eneste jeg likte var deler av den altfor lange filmen. Ellers er det bare random snipershots klippet sammen i en sammensurium av dårlig sync og effekter, vil si at redigeringskavlitetenkvaliteten ligger i samme klasse som min...sier sitt.

Helt enig med cake? , syntes (som alltid) at dette er møkk. Om det fantes minus på skalan så finner du meg nok der :rolleyes:

Filmtittelen sier vel sitt, imo.

skjønner ikke hvordan noen kan lire av seg positive ord om filmene til kull, eneste jeg likte var deler av den altfor lange filmen. Ellers er det bare random snipershots klippet sammen i en sammensurium av dårlig sync og effekter, vil si at redigeringskavlitetenkvaliteten ligger i samme klasse som min...sier sitt.

redigeringskavlitetenkvaliteten ligger _ikke_ i din klasse - belive me :rolleyes:

Ikke alle kan være 'assholes' på heltid vet du - man gjør hva man må for å underholde seg selv :rolleyes:

Ikke alle kan være 'assholes' på heltid vet du - man gjør hva man må for å underholde seg selv tongue.png

alle vet at han Ståle kan til tider være full (nesten hele tiden)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...