Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
sippe10

t34/76 tok ca 50 AP hits og døde

Recommended Posts

jeg spillte for ikke så lenge siden på et sykt stort map(tror det er det nye som de tripwire folka har lagd) og jeg i en panzer iv f2 +2 tiger, 2 stug III og 3 andre panzer iv f2 begynte å meie ned russerene, så etter litt var vi nesten ferdig og hadde 1 tanks igjen å ta.

jeg så 3 AP granater gikk mot den og den var like hel (2 av skudda var fra tigerene) så oppna resten ild 6 granater fløy mot den og ingen penetrerte.

sånn fortsatte det og jeg brukte ca 7/11 ap granater og INGEN penetrerte.

var helt sykt å se på når den tok så ekstremt mange hits og var like hel.

det jeg tror den gjorde var å stå i en stilling som gjorde at alle sidene på den sto i 60/50 grader eller.

noen som har opplevd/prøvd dette selv?

ja, man stiller seg alltid i en vinkel i forhold til motstanderene. min erfaring er at det er pantheren som er best når det kommer til å deflektere innkommende skudd siden de har skrånende plater i alle retninger. hvis du kan stille deg slik at du står i en svak nedoverbakke uten at du eksponerer taket for mye så blir det enda bedre.

Jeg opplevde en herlig dag på Orel...

Sto og campa russerne på ca 1km med Tigern min. det kom sånn ca 7-9 t34 pluss litt annet.

jeg telte antall treff jeg fikk i skroget. totalt 73 treff, tatt i betrakning at jeg mista begge beltene og motorkrafta så var det deilig helt til jeg fikk en ladning 150mm granater i huet.

<3 armored beasts.

Sign in to follow this  

• Create New...