Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
bfplayer

Battlefield 2s grafikk!

Recommended Posts

shot0031.jpg15131d1131824684-bf2-help-bf2.jpg

Hvis du synes grafikken er skremmende lik i cod4 og bf2 så :lol:

:innocent: Har egentlig ikke sett så mye av CoD4....

Og mens vi er i gang med å skuffe JBKnudsen kan jeg jo si at Brawl ikke kommer til Europa før i Juni 2008. :innocent:

NEEEEEEEEEEEEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!

Jeg gledet meg sånn :lol:

Jeg tror han mener at på den gjennomsnittelige grafikk kortet idag, har BF2 bedre grafikk enn crysis. For eksempel en 8600GT kan kun kjøre crysis på lavt, men kan kjøre BF2 på høyt. BF2 på høyt ser bedre ut enn Crysis på lavt. Jeg tviler på at den gjennomsnittelige person har bedre grafikk kort enn 8600GT.

EDIT: Ikke glem å se på Forgotten Hope 2! Dem har bedre grafikk enn BF2.

Jeg sa vel egentlig at BF2 ikke kan måle seg med Crysis i grafikk....

Fytti sat** nå ble jeg lei meg...BF2 har "fin" grafikk, nå må dere som tror det faen meg gi seg. Crysis er det nyeste innen det nye av grafikk på markete, mens derimot BF2 har grafikk som løper tilbake 2 1/2 år. Grafikken til BF2 Suger hardt sammenlignet med Crysis så de to spilla kan jo ikke sammenliggnes :innocent:

feil. FH har samme grafikken som bf2 i og med at det er en mod til bf2. det kan stemme at de har fikset en og annen grafikkbug, men det er den samme grafikkmotoren fremdeles.

Ikke nødvendigvis. FH2 kan ha høyere resolusjon på teksturer og flere polygons = bedre grafikk. Dessuten har FH2 hakket support for custom shaders gjennom python koding. Siden det er samme grafikk motor betyr ikke at det er lik grafikk. Day of Defeat for eksempel har mye bedre grafikk enn HL1 men er på samme grafikk motor.

Joda, men FH2 må holde seg innenfor visse grenser når det gjelder polygons :lol:

FH2 har kanskje mer detaljerte teksturer og objekter, men grafikken i seg selv er akkurat den samme :lol:

som å sammenligne pong med duke nukem 3d dette her

http://www.crymod.com/uploads/mediapool/nvnews2.jpg

http://img155.imageshack.us/img155/3552/screen007lw2.jpg

Like your patriotism, tho :lol: BF2 er og har vært et fint spill lenge det. Kommer til å tenke nostalgisk tilbake på det, men først må jeg riste av meg raseriet fra istykkerpatching og smokehits samt config-tweakers. Det kverket mye av min glede til spillet :lol:

Men nå er vel ikke det der High heller da så da er det kanskje ikke så mye vits i å sammenligne heller?

Og mens vi er i gang med å skuffe JBKnudsen kan jeg jo si at Brawl ikke kommer til Europa før i Juni 2008. :innocent:

NEEEEEEEEEEEEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!

Jeg tror han mener at på den gjennomsnittelige grafikk kortet idag, har BF2 bedre grafikk enn crysis. For eksempel en 8600GT kan kun kjøre crysis på lavt, men kan kjøre BF2 på høyt. BF2 på høyt ser bedre ut enn Crysis på lavt. Jeg tviler på at den gjennomsnittelige person har bedre grafikk kort enn 8600GT.

Fytti sat** nå ble jeg lei meg...BF2 har "fin" grafikk, nå må dere som tror det faen meg gi seg. Crysis er det nyeste innen det nye av grafikk på markete, mens derimot BF2 har grafikk som løper tilbake 2 1/2 år. Grafikken til BF2 Suger hardt sammenlignet med Crysis så de to spilla kan jo ikke sammenliggnes :innocent:

Ok.. det skjønte jeg ikke helt....

Du ble lei deg, for hva?

"BF2 har "fin" grafikk, nå må dere som tror det faen meg gi seg", hva betydde det?

Og jeg sa at BF2 ikke kan måle seg med Crysis, skjønte ikke helt om du skulle burne meg eller samtykket...

Ok.. det skjønte jeg ikke helt....

Du ble lei deg, for hva?

"BF2 har "fin" grafikk, nå må dere som tror det faen meg gi seg", hva betydde det?

Og jeg sa at BF2 ikke kan måle seg med Crysis, skjønte ikke helt om du skulle burne meg eller samtykket...

tja hves grafikken i crysis e så jævla bra, koffer e det så mye grafikk feil i spelle da?

har ikkje sett lignanes grafikk i bf2, hves ikkje man har feil på grafikk korte da.

bf2 har ikkje så veldi bra grafikk, men den e god nok når man kan kjøre alt på high, da er den faktisk bedre enn grafikken t crysis på medium.

kjenne æ mæ sjøl rett så spelle man det spelle man kan kjøre best grafikk på.

cod4 prater jeg ikkje om sia æ ikkje har prøvd det eller kommer t å prøve det.

Jeg spillte igjennom crysis på low og 1024 x 1280. Hvis jeg sammenligner det med bf2 på high.

Så kan de fremdeles ikke sammenlignes. Men det er vel egentlig ikke noe å diskutere, grafikk har ikke stort

å si etter min mening, grafikk er mer som en bonus :lol:

Jeg spillte igjennom crysis på low og 1024 x 1280. Hvis jeg sammenligner det med bf2 på high.

Så kan de fremdeles ikke sammenlignes. Men det er vel egentlig ikke noe å diskutere, grafikk har ikke stort

å si etter min mening, grafikk er mer som en bonus :lol:

æ hadde 1280x 1024 å alt på high på crysis, hadde i tillegg 8 x aa

grafikken e jo jævli bra, men det er mye feil i grafikken, spiller heller bf2 med jævli bra grafikk, enn et spill med low grafikk.

men det e jo smak å behag da. blir dyrt i lengden hves man ska oppgradere pcn t kvert nye spill da.

Ja, det må det være. For jeg hadde ingen grafikk-feil og spillte på low.

Så er det nok skjermkortet ditt, ikke spillet i seg selv :lol:

Kan ikke si det er noen som helst store grafikk "feil" i Crysis annet enn noen punkter hvor lyset slår inn litt vel mye osv. Men jeg som mange andre ser ingen grunn til å sammenlikne bf2 med spill som Crysis og Call of Duty o.l. Syntes selv Battlefield 2 har helt grei grafikk, er nesten det eneste spillet jeg bruker tid på, men spill som for eksempel Crysis ligger i en klasse for seg selv når det kommer til grafikk.

Vis bf3 kommer..................

Da kan dere sammenligne, sammenligne et spill fra 2005 med et fra 2007 blir litt rart.

På high har bf2 faktisk ganske grei grafikk...

Ja, helt enig med deg. Battlefield 2 har helt GREI grafikk, men det er absolutt ingen som helst grunn til å sammenlikne det med spill som Crysis og andre med samme / forbedret grafikk motorer.

Battlefield 3 kommer, men tviler sterkt på at det kan måle seg grafikkmessig med hverken Call of Duty, Crysis o.l.

Hva legger du i "feil i grafikken"?

Grafikkort-feil kanskje?

nope ikkje grafikk kort feil, har kjørt 2 grafikk kort t h i det siste året så det vet jeg hvordan det ser ut.

som regel så er det gpu minnet som ryker pga overoppheting,

feilene i grafikken er svarte striper og svart veg når du snur deg i crysis, opplevde det et par ganger.

hadde det vært skjermkorte mitt så hadde feilene vært annerledes. flere i tb som kan bekrefte de feilene. men nå kjørte jeg 1280x 1024 og 8 x aa og alt på high.

når man kjører på low så merker man ingen av de feilene.

Edited by TB`s vaffelsteiker

Glem nu ikke d Vaffegutt at jo høyere AA og AF du kjører - jo varmere blir kortet.

Men sånn som du beskriv grafikk feil vil æ heller tru e BRUKER FEIL.

Da vise æ til at du må åpne kabinettet og lokke ut di derran store gråe hybelkaninan, en støvsuger funke fint:)

Men fra spøk te revolver, æ har faktisk hatt en del "grafikk-feil" (bindestrek e ikke i d norske ordbruk) i BF2 i d siste. Spesieltt på wake og oman grunna store HAV ved hangar! Får som regel artifacts oppe på himmeln som ser ut som en skyskraper å artifacts i havet som ser ut som masse skrot... :happy:

Sett en kamerat spilt Crysis i 3 timer ++, aldri sett noen bug

Si meg, hadde du EXTREMT lite å gjøre på den tiden. :happy:

..jo? :happy:

Edited by No^Limits

BF2 sin grafikk med AAx16 ser ganske bra ut!

De største og nyeste skjermkort kan gi noe bedre shading pga. bedre shader motorer innebygd, som gir optisk litt bedre utseende.

Men, du kan ikke trekke fram BF2 sin motor og si at den er like bra som Crysis osv.

Crysis, CoD4, Doom3\ET:QW sine motorer går på vanvittige shadere og bump maps.

Noe BF2 motoren ikke bruker på samme måten, eller kan bruke på samme måten for den saks skyld.

BF2 sin motor er ikke noen bra motor heller, uansett hvor høyt spekket maskin du har, vil den voldta maskinen din i

enkelte settinger; masse lys, støv osv. Dette gjør de andre motorene også mye bedre.

Glem nu ikke d Vaffegutt at jo høyere AA og AF du kjører - jo varmere blir kortet.

Men sånn som du beskriv grafikk feil vil æ heller tru e BRUKER FEIL.

Da vise æ til at du må åpne kabinettet og lokke ut di derran store gråe hybelkaninan, en støvsuger funke fint:)

Men fra spøk te revolver, æ har faktisk hatt en del "grafikk-feil" (bindestrek e ikke i d norske ordbruk) i BF2 i d siste. Spesieltt på wake og oman grunna store HAV ved hangar! Får som regel artifacts oppe på himmeln som ser ut som en skyskraper å artifacts i havet som ser ut som masse skrot... :D

lille killaz gutt trur du ikkje æ veit ka en feil i skjermkorte e da? har da bytta ut 2 kort på kort tid, så kom ikkje med den.

har oppe kabinette anna hver uke å gjør reint.

de bugsan i crysis e ikkje skjermkort feil, men software feil.

BF2 sin motor er ikke noen bra motor heller, uansett hvor høyt spekket maskin du har, vil den voldta maskinen din i

enkelte settinger; masse lys, støv osv. Dette gjør de andre motorene også mye bedre.

du kunne vel legge til at hele bf serien er bygd på samme grafikk motor, bare at de har oppdatert den litt i fra hvert enkelt spill,

kan si at bf2 og 2142 er stort sett samme motor.

Edited by TB`s vaffelsteiker

Sign in to follow this  

• Create New...