Sign in to follow this  
FadeOne

Patch 1.2 rett rundt hjørnet

Recommended Posts

Likte dette:

Highlights include the Pistol and Blaster being more accurate, increased firing rates for the Shotgun and Nailgun

headshot-hitsound :D

Og så var det noe med deviationtweak. Håper de setter denne litt ned.

Bra dette, men jeg blir ikke 100% fornøyd før de fjerner fps-locken på infanteristene.. :dry:

Ja, det er 30 fps-lock på infanterister, selv om du har låst opp fps'en ellers. Eller har jeg misforstått noe her nå?

Jojo, fps'en min er mye høyere, men infanteristene synes å hakke veldig rundt. Noen sa til meg at det var fordi at fps'en på infanteristene var låst til ticksene fra server, altså 30 i sekundet.

Hos meg virker det som om locken skrur seg av og på avhengig av maps. På noen maps ligger den rundt 30 hele tiden, andre hopper den mellom 70-120..

omg herre som dere misforstår da. Caboose har rett, soldatanimasjonene har en oppdateringsfrekvens på 30 FPS.

Aha, er vandt med at "tickets" blir brukt om alt som ikke er akkurat det skjermen din viser :dry:

Men er ikke kjøretøyene 30ticks da?

soldatene har 30 fps animasjon ja , og det gjør at man kun kan locke fps på 60/90/120 osv, om man mister en frame så faller fps ned til kategorien under , dvs fra 90 til 60. At spillerne har 30fps animasjon har ikke noe å si , de bare dobbler framsen på animasjonen når du skrur opp fpsen. Så på 90 fps får du samme frame 3 ganger, om ikke hadde du ikke sett spilleren på 2 av 3 frames. På timingmetod 0 så virker alt smooth for min del hvertfall , selv om fps countern hopper litt opp og ned.

Hmm, tror det var timingmethod 0 jeg brukte jeg og, og jeg synes som sagt soldatene går litt hakkete.. :I

Sign in to follow this