SCANOR 0 Report post Posted October 23, 2007 (edited) Er det no vits i å begynne å spille Red Orchestra: Ostfront 41-45 nå? Fremdeles noen her som spiller det eller har det dødd ut? Kunne tenke meg å kjøpe det for litt avveksling, koster jo ikke akkurat skjorta Kunne noen eventuelt sponsa meg med et guest pass? Edited October 23, 2007 by SCANOR Share this post Link to post Share on other sites
Megalodon 0 Report post Posted October 24, 2007 For en måneds tid siden var det ganske bra aktivitet på servere rundt om kring. Personlig spiller jeg ikke noe særlig for øyeblikket, ble litt mye og jeg gikk litt lei tror jeg... Men det er absolutt et spill som er verdt å teste ut! Beste og mest realistiske multiplayer WWII-shooteren så langt . Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted October 24, 2007 Har gjestepass til overs jeg, PM med epostadresse så skal du få. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted October 25, 2007 Hvis du kjøper RO nå, så får du et særdeles ferdigpolert spill med så mye content at man kan grine av mindre. Et verdifullt innblikk i realismegaming, og det koster ikke akkurat mye. Du vil også støtte en indie-spillprodusent som har lagt absolutt hele sin sjel i dette spillet. Share this post Link to post Share on other sites
SCANOR 0 Report post Posted October 25, 2007 Sendt deg PM Henrix Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 27, 2007 Det er ikek forseint, aldri forseint Spiller dette minst 2 ganger i uka, bare bra hvis flere blir med. Share this post Link to post Share on other sites
SCANOR 0 Report post Posted October 30, 2007 Netopp kjøpt, hvor er det dere spiller henne? Lite eller null aktivitet på bf.no. Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 31, 2007 Netopp kjøpt, hvor er det dere spiller henne?Lite eller null aktivitet på bf.no. Desverre ingen som spiller på bf.no legg til totalboy på steam og og ro-friendslista. Let etter de fulle 50 slot serverne med best ping Share this post Link to post Share on other sites
HansenTHEmaverick 0 Report post Posted December 16, 2007 Noen som har guestpass???... vil gjerne teste det før det eventuelt kjøpes... Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted December 16, 2007 Jeg hadde to, men de bare forsvant for en stund siden Share this post Link to post Share on other sites