Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rglaf

Decorated Expertise

Recommended Posts

promotionpicferdigon3.jpg

Decorated Expertise (minimovie)

Info: Materiale fra PCW-er, dette er en testfilm for å bli kjent med ETQW moviemaking, men er likevel en 4-minutters film med fokus på fragging.

Lengde, størrelse: 04:03, 339 MB.

Downloadlink:

Har tatt til meg komprimeringskritikken, og har derfor rendret ut en ny versjon i x264-codecet, som er på 115 MB:

http://files.filefront.com/DecoratedExpert...;/fileinfo.html

Resten er på 325 MB:

http://www.megaupload.com/?d=FNGW99AG

http://files.filefront.com/DecoratedExpert...;/fileinfo.html

http://www.speltorrents.se/details.php?id=688

EDIT: OMG, visste jeg glemte noen i rulleteksten, stor takk til kurre som hjalp meg med masking. :D apologies.

Grei film :D

Likte måten du mixet mellom første- og tredjeperson, selv om det kunne vært litt grundigere fullført.

Flashinga i starten var for dominerende, kunne funka fint, men ikke så bråe/sterke.

Ellers pene frags som vanlig.

Se der ja, nå er du inne på noe, dette er imo den beste filmen du noen gang har laget, bra musik, forholdsvis knall synking, grei bruk av effekter og bra frags som alltid :D

Nå spiller ikke jeg QW, så synspunktene blir litt annerledes kanskje ' />

Jeg likte faktisk filmen ganske godt. Fragsa virket veldig gode, redigeringen var veldig fin, selv om flashene i starten var dominerende passet de godt inn.

+ Frags ( I guess p

+ Redigering

+ Musikk, sangen passet godt inn.

- Resoloution ( WideScreen FTW, da gjerne 1280x720 er fint )

- Kvalitet / Størrelse. Jeg har sett filmer i mye bedre kvalitet, mye høyere res med like stor størrelse. Prøv å lær deg x264. :D

Underholdene film!

Sorro :D

EDIT: Hvordan fungerer demosystemet i QW, mtp lage film av demo ( Altså uten fraps, like CSS )

Som BF2, rett og slett, bare med førsteperson. Man kan ikke spole tilbake etc, man kan bare spole forover.

WOW! må si jeg er mektig imponert glufsen ' /> meget stort fremskritt siden sist film!!

eneste som manglet var mitt navn i rulletexten :happybda:

8/10

:D

Hvis dette var en test er jeg veldig spent på hva du kan få til :D

Syncing var absolutt god

Frags

osv osv (gidder ikke si alt som var bra tongue.png )

Syns den flashingen kunne vært litt svakere/transparent, ble litt for sterk, og så lite av det som skjedde.

8/10, absolutt :D

WOW! må si jeg er mektig imponert glufsen ' /> meget stort fremskritt siden sist film!!

eneste som manglet var mitt navn i rulletexten :happybda:

8/10

:D

det er vanskelig ...

Likte introen jeg rolleyes.gif

Som BF2, rett og slett, bare med førsteperson. Man kan ikke spole tilbake etc, man kan bare spole forover.

Herregud. Skjønner ikke hva de tenker med. Det er jo en selvfølge at man skal kunne spole tilbake =/

Herregud. Skjønner ikke hva de tenker med. Det er jo en selvfølge at man skal kunne spole tilbake =/

Ta det bare med ro, det blir nok patcha.

Slutt å sammenlign alt med bf2 :D

Ta det bare med ro, det blir nok patcha.

Slutt å sammenlign alt med bf2 :D

Sammenligner man alt med bf2 går jo bf2 ut som taper 9/10 ganger tongue.png litt synd på ea liksom :D

I følge AntiPop (klanmedlem og jobber i Splashdamage) så kommer ikke dette til å fikses, da dette ligger i selve motoren - som dessverre ikke kan gjøre noe med det. Kanskje noen moddere får til noe.

Sammenligner ikke med bf2, men som sagt er det jo en selvfølge at man skal kunne spole tilbake. Eller så blir det jo helt teit. ID eller SplashDamage burde sett EA's feil.

problemet er jo at demoen ikke kan predicte baklengs , om et skudd blir avfyrt så går det skuddet rett frem etter å ha blitt avfyrt , om du spoler tilbake til en slik hendelse så vil ikke kula eksistere i dette tidsrommet , fordi demoen vet ikke at skuddet er avfyrt. Så om du spoler tilbake til et tidsrom der en _AT_ nettopp har fyrt av en rakett og dreper et kjøretøy så vil ikke raketten eksistere , og da vil ikke kjøretøyet bli ødelagt. Spawn vil ikke skje og resten av demoen vil ikke fungere fordi visse ting aldri har skjedd.

Fet film. Ser virkelig fram til neste.

Sku ønske det ser så bra ut hos meg, filmen ga meg lyst på en oppgradering.

rglaf, dine system specs?

Edited by tykjen

haha mye bedre en den andre =). bra kvalitet, musikk og intro. alle killsa var ikke så tøfe men men

veldig bra film 8/10

Sign in to follow this  

• Create New...