SilverRam 0 Report post Posted October 15, 2007 Jeg har et lite spørsmål og det er om noen vet om en turnering til BF-42? Commando-Nord har reviva avdeling 42 og er intressert i en turnering for kos, klapp og klem. Hvis der mot formodning ikke skulle finnes noe, så kanskje det hadde vært en ide å laget en liten kose-turnering? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fLiNcH 1 Report post Posted October 15, 2007 >rote frem panzershreken< Quote Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted October 15, 2007 Denne pågår nå: memo cup, men for seint å melde seg på. Denne cupen er vel det eneste jeg vet om iallefall. Dette er ikke noen turnering alla UN eller CB som starter på nytt, dette er vel et engangstilfelle... tror jeg Må nok bli en koseturnering,- men det er jo ikke dumt det! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sue 1 Report post Posted October 15, 2007 CB pågår fortsatt, er nok lite aktivitet der. Men det går jo ann å prøve [post=http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=687]http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=687[/post] Quote Share this post Link to post Share on other sites
k-man 0 Report post Posted October 16, 2007 Ja CB går vist fortsatt, hadde for meg at det var dødt der, men ser jo at det er en og annen match Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted October 16, 2007 nice Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted November 19, 2007 Masse tyske 8v8 default og inf cuper på gang til en vær tid. Vanskelig å finne fram dog. Så lenge de ikke finner ut at dere er ikke-tyskere så får dere sikkert være med, selv spiller jeg til tider med en tysk klan som tanker. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Falken 0 Report post Posted December 12, 2007 Har du fremdeles ikke gitt deg Odd?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted January 14, 2008 Tja, spiller ikke fast. Dukker opp i ny og ned og joiner de hvis de skal spille en pracc el turnering. Nå begynner (faktisk) BF1942 å bli litt kjedelig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Talgmar 2 Report post Posted January 14, 2008 hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites