Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

Guitar hero topicen!

Recommended Posts

Fikk GH3 til jul selv, runda det på medium igår, men gitaren min er ikke helt seg selv. "Strengknappen" henger seg opp, noe som er jævlig irriterende, men forhåpentligvis får jeg byttet til en som funker imorgen.

Dette er for PS3 vel og merke. Gh3 er konge uansett.

Aaah, mange som har fått i julegave ser jeg :happy: Har spillt mye gitar selv; Så skal begynne på expert når jeg gidder :innocent:

Har bare battla med familie og venner i jula siden jeg fikk en ekstra gitar serru...

Fy faen... Raining Blood og One er uuumuulig!

Raining Blood, ja.

One, bare å øve! :happy:

Sitter fast på hard, Same Old Song And Dance av Aerosmith.

Skal nok klare det, men det er ikke lett.

Edit: Sangen er gjort, sammen med Slash Boss og Encore.

Edited by RamboMedic

Mener jeg hadde 98% på kosesangen under runde 3; Husker ikke hva den heter :innocent:

Sitter fast på Knight of cydonia elns på hard... Tar lang tid å runde sanger man hater :happy: Samme problemet på Slipknot sangen...

Er det ikke lettere å øve inn vanskeligere sanger på GH3 enn GH2? I 3ern kan man jo skifte til training mode midt i sangen...

Hammer on og pull offs var så lette at jeg ofte spilte feil fordi det var *for* lett å treffe :f

Hammer on og pull offs var så lette at jeg ofte spilte feil fordi det var *for* lett å treffe :f

Sier du helt til du kommer til Knights of Cydonia elns på hard :innocent: Da snakker vi om siste soloen..

Hammer on og Pull off er ikke så vanskelig på gitar heller; Alt handler om slaget før hammer/pull on/off'n :happy:

Er det ikke lettere å øve inn vanskeligere sanger på GH3 enn GH2? I 3ern kan man jo skifte til training mode midt i sangen...

Jo, det er egentlig ganske lett. Man kan hoppe til forskjellige deler av sangen også. Veldig kjekt hvis man står skikkelig fast på en sang eller enkelte partier i en sang :happy:

Klart alt på expert bortsett fra duellen mot djevelen.. Så fikk jeg 79% notes hit på fire and flames på et kjøpesenter i skien^^

Jeg og ei venninne spilte det for første gang ikveld på coop career mode. Vi kom til One før jeg måtte jekke ned difficultien til Hard. Den var faen meg umulig på expert etter maskingevær-området. Den gitar-soloen tok jo helt av. Nå stakk venninnen min, men jeg fikk låne GH3 av henne, så nå skal jeg prøve meg på solo career mode.. weeeee!!! :happy:

Mye bra musikk i 3'ern. Bedre enn Gh2 syns jeg.

Sliter litt med Raining Blood på expert.

Tok faen meg endelig freebird på expert også!

Etter å ha gitt opp på den for et halvt år siden å ikke rørt den siden var det deilig å endelig klare den jævla sangen.

Den ga meg ekle selvmordstanker om kveldene.

Freebird kan være tricky den.. men det er egentlig bare begynnelsen av solo-delen som er forjævlig. Resten går forholdsvis greit egentlig. Det hjelper å ha en star power liggende på lur i tilfelle krise.

Ang GH3: noen andre som syns spillet virker litt 'unresponsive'? Syns spillingen er litt sluggish/treig i forhold til 2'ern. Der satt spillingen som ei kule. Jeg sliter også med hammer-ons/pull-offs eller hva det nå heter. Hadde null problemer i GH2, men her virker det som om det bare funker i 50% av tilfellene. wtf lissom?