Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SpookyManooky

Portal

Recommended Posts

på den nettsiden med de freaky spørsmålene kommer jeg meg ikke forbi det overvåkingskameraet på skjermen eller det excel-arket

hjelp... (hjelper å skrive APPLY etter der det står <Admin>

okeeeey. klarte det nå, men nå som jeg er ferdig med spørsmålene sitter jeg og lett ser meg over skulderen annethvert minutt. :D

Edited by Naxxpipe

skjønte ikke den siden jeg, når jeg var ferdig med spørsmålene stod det at jeg måtte skrive inn den syke koden. skrev feil, også stod det at jeg måtte vente på noen folk som skulle komme å sjekke pcen???? :D

har ventet i 2 timer nå! hvor er service folka??

Artig hodebry, ja. :D

Har kommet til test 18, som er nest siste, tror jeg. Ikke spilt noe mer enn rundt to timer til sammen.

Jeg blir imidlertid svimmel og kvalm etter få minutter, så jeg spiller kun ett map av gangen, så å si, inntil den følelsen avtar.

Hadde vore moro å sett portal gun i deathmatch. Kjekt å skyte hol under føttene på nokon med utgang over ein lavapit eller noko :D

Har tenkt samme tanken, faktisk. Tror dette kunne blitt det første FPS-spillet uten 'ekte' skytevåpen biggrin.png

hadde vært litt artig med coop, men jeg vet ikke helt hvordan de skulle fått det til...

Edited by Crazy_Man

"Time out for a second, that was'nt suppose to happen, did you see that thing that fell out of me? It's not the suprise. Ohwell, its a mystery i'll solve later~by myself~, because you'll be dead."

og

"who are you? what is that? oh! your the lady from the test! Hi!"

:D

fantastisk nyskapende fra valve dette, utrolig pent jobba.

Det er vel teknisk sett hverken nyskapende eller fra valve, men det er et friskt pust og de skal ha all ære for å gjøre spillet så bra som det er.

Beste er:

-"Didn't we have some good times? Remember when the platform was heading towards the fire pit, and you were like 'NO WAY' and I was like, 'we pretended we were going to murder you. That was great"

Husker jeg knakk sammen første gangen jeg hørte den :D

Portal gun og oppgradert Grav-gun (eller kva den heitte).

Fyre igang portal i taket og ein like under og fange nokon i "terminal velocity", så gripe tak i dei med grav-gun og kaste dei til havs!

Dæven, det opnar seg mange kjekke "gameplaymulighetar"!

Runda det på 4 timer ca :D

Var helt vanvittig morro og spille, driver på med advanced maps og challengs nå da ^^

The Orange Box say no more :D

Ser flere rundet spillet ganske fort. Litt kjipt at det var så kort som det var siden det var så morsomt!

Sliter litt med advanced nå. Spesiel 18... Fatter ikke hvor jeg skal skyte portal for å komme meg opp på level 2..

Håper bare det komemr en multiplayer av dette, der man skal sende sine motstandere gjennom portaler så de enten splatter i bakken eller omkommer i en acidpool et sted på brettet. Eller evt treffer dem i hodet med en kasse / gun turret. Mulighetene er mange.

Bump men..

når jeg er ferdig med level 10 (eller noe) så kommer jeg bare rett ut til hovedmenyen, skal ikke spillet være lengre? 19 brett eller noe