Pretty Paul 2 Report post Posted October 17, 2007 Hadde vore moro å sett portal gun i deathmatch. Kjekt å skyte hol under føttene på nokon med utgang over ein lavapit eller noko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tenebres.no 0 Report post Posted October 17, 2007 Jeg er glad jeg rundet spillet før jeg leste tråden med tanke på hvor mange idioter poster spoilers i hytt og pine uten å bruke spoiler-tags. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Naxxpipe 0 Report post Posted October 19, 2007 (edited) på den nettsiden med de freaky spørsmålene kommer jeg meg ikke forbi det overvåkingskameraet på skjermen eller det excel-arket hjelp... (hjelper å skrive APPLY etter der det står <Admin> okeeeey. klarte det nå, men nå som jeg er ferdig med spørsmålene sitter jeg og lett ser meg over skulderen annethvert minutt. Edited October 19, 2007 by Naxxpipe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smule^ 0 Report post Posted October 19, 2007 skjønte ikke den siden jeg, når jeg var ferdig med spørsmålene stod det at jeg måtte skrive inn den syke koden. skrev feil, også stod det at jeg måtte vente på noen folk som skulle komme å sjekke pcen???? har ventet i 2 timer nå! hvor er service folka?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chibi 0 Report post Posted October 19, 2007 Artig hodebry, ja. Har kommet til test 18, som er nest siste, tror jeg. Ikke spilt noe mer enn rundt to timer til sammen. Jeg blir imidlertid svimmel og kvalm etter få minutter, så jeg spiller kun ett map av gangen, så å si, inntil den følelsen avtar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted October 20, 2007 Uff.. jeg sliter med avansert kart nr. 4 (tror det var nr. 4 ihvertfall) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Streptokokken_Strepto 0 Report post Posted October 20, 2007 Jeg har klart alle de avanserte, men den nr 18 remake er sinnsykt vanskelig... Tok lang tid å greie den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted October 22, 2007 Hadde vore moro å sett portal gun i deathmatch. Kjekt å skyte hol under føttene på nokon med utgang over ein lavapit eller noko Har tenkt samme tanken, faktisk. Tror dette kunne blitt det første FPS-spillet uten 'ekte' skytevåpen Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzN 48 Report post Posted October 22, 2007 Det så vanskelig ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted October 23, 2007 (edited) hadde vært litt artig med coop, men jeg vet ikke helt hvordan de skulle fått det til... Edited October 23, 2007 by Crazy_Man Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 24, 2007 "Time out for a second, that was'nt suppose to happen, did you see that thing that fell out of me? It's not the suprise. Ohwell, its a mystery i'll solve later~by myself~, because you'll be dead." og "who are you? what is that? oh! your the lady from the test! Hi!" fantastisk nyskapende fra valve dette, utrolig pent jobba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted October 26, 2007 Det er vel teknisk sett hverken nyskapende eller fra valve, men det er et friskt pust og de skal ha all ære for å gjøre spillet så bra som det er. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 26, 2007 Beste er: -"Didn't we have some good times? Remember when the platform was heading towards the fire pit, and you were like 'NO WAY' and I was like, 'we pretended we were going to murder you. That was great" Husker jeg knakk sammen første gangen jeg hørte den Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted October 26, 2007 Portal gun og oppgradert Grav-gun (eller kva den heitte). Fyre igang portal i taket og ein like under og fange nokon i "terminal velocity", så gripe tak i dei med grav-gun og kaste dei til havs! Dæven, det opnar seg mange kjekke "gameplaymulighetar"! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuur 0 Report post Posted October 26, 2007 Runda det på 4 timer ca Var helt vanvittig morro og spille, driver på med advanced maps og challengs nå da ^^ The Orange Box say no more Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted October 26, 2007 Portal var veldig artig, men kort. Runda det på 1 t og 50 min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted October 29, 2007 Ser flere rundet spillet ganske fort. Litt kjipt at det var så kort som det var siden det var så morsomt! Sliter litt med advanced nå. Spesiel 18... Fatter ikke hvor jeg skal skyte portal for å komme meg opp på level 2.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nuur 0 Report post Posted November 1, 2007 Sølv på alle advanced nå men tror snart ikke jeg klarer mer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted November 2, 2007 T-skjorte snart i salg fra CAD-store! http://www.ctrlaltdel-online.com/index.php#1508 Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 2, 2007 Håper bare det komemr en multiplayer av dette, der man skal sende sine motstandere gjennom portaler så de enten splatter i bakken eller omkommer i en acidpool et sted på brettet. Eller evt treffer dem i hodet med en kasse / gun turret. Mulighetene er mange. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DurinVIII 1 Report post Posted November 2, 2007 T-skjorte snart i salg fra CAD-store!http://www.ctrlaltdel-online.com/index.php#1508 Så på den jeg óg, men den blir sikkert schwinedyr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lurad 0 Report post Posted April 6, 2008 Bump men.. når jeg er ferdig med level 10 (eller noe) så kommer jeg bare rett ut til hovedmenyen, skal ikke spillet være lengre? 19 brett eller noe Quote Share this post Link to post Share on other sites