Sign in to follow this  
OUTLAW1

Battlegroup Frontlines

Recommended Posts

Før du ble wannabe shitkid hadde du tydeligvis et annet syn på mods(PoE2).

Merkelig hvordan folk totalt forandrer personlighet når de skal menge seg med de "tøffe" gutta på forumet.

Kan ikke dere sette opp en Fallen only server? Det tror jeg veldig mange hadde satt pris på :christmasph34r:

- Fallen Only

- Autoswitch

- 200 tickets

- 16 eller 32 players

:)

PoE2 og DC2 var morsomt i 3 dager og selve mapet fallen kanskje i en uke

derfor mener jeg nå at mods til bf2 suger :)

Ahhh så det er slik det henger sammen.

Om 2 mods suger etter 3 dager, så vil samtlige andre også gjøre det...... :)

dette her er VELDIG gammel nytt da :D

5 månder siden xD.

Hæææ??

Viste du allerede i april at BGF skulle komme i november??

Battlegroup til 1942 var jævlig fett, håper de klarer å gjenskape den samme feelingen som var der. :D

Så sant, så sant.

Problemet var bare at det ikke var så mange servere som kjørte det.

Kom litt i skyggen av FH, selv om det ikke var noe dårligere.

Men kanskje det er BGF som blir "Storebror" nå......... :D

Hehe, husker jeg spilte på en server det alltid var folk på, borstett fra tidlig om morningen, thedamnedpriest1 tror jeg den het. Gameplayet i bg42 var genialt rett og slett, for meg var det bf1942 slik det skulle ha vært. Har veldig store forhåpninger til bf2 versjonen, blir den noenlunde like bra, skal jeg kjøpe meg en ny pc kun for det.

Jeg har testet en del kart og lekt med diverse kjøretøy.

(Uttalelsene nedenfor er høyst personlige og trenger IKKE kommenteres)

Grafikken:

Utendørs er den bra. Bygninger mangler mye finpuss, særlig på lys- og tekstursiden. Når jeg er nær kamuflasjenett og har dem i bildet lagger grafikken ganske mye.

Gameplay:

Virker bra. Mange like våpen i de forskjellige klassene (standardvåpenet altså), men slik var det jo under ww2. Jeg har ikke sjekket om det finnes kits som kan plukkes opp (f.eks gjemte sniperkits). Litt flere AT-våpen enn bare miner og satchel charges for infanteristen hadde vært fint.

Kjøretøy:

Stridsvogner virker ok. Latterlig lite bilde i siktet på noen av dem, men det var kanskje sånn i virkeligheten? Uansett blir det for vanskelig å kjøre med noen av dem da. De kunne godt ha beskrevet de forskjellige ammotypene bedre til kanonen enn bare forkortelser.

Flyene går latterlig sakte. Pilotkit for å fly er også bra. Det er ikke nose-cam på dem, men det får den enkelte pilot vurdere som positivt eller negativt. Jeg har ikke bestemt meg enda. Det går heller ikke å ha chase-cam, kamera bakfra eller forfra (samme med kjøretøy). Modelleringen av våpnene på fly er bra. På fly som har maskingevær og maskinkanon kan man velge hvilken man vil bruke. Maskinkanonene spiser tanks og mange andre kjøretøy til frokost - gøy!

Andre ting:

Kommandorosen kunne vært mer tilpasset modden. Den er helt lik i BF2, dvs "Enemy helicopter spotted", "Requesting vehicle drop" o.l går an å foreta ingame uten noen funksjon.

Hm. Fin flyt her i 1024x640 på medium med 7900gs. Omg skrev jeg når jeg akkurat hadde begynnt å spille.

Kan være at det er fordi det er en stund siden jeg sist spilte, men denne modden tror jeg at jeg kan få klemt noen

timer ut av (titalls eller hundretalls).

Kjører alt på max.

Men som Homer sier så gjenstår det en del på graffiken både på statiske objekter, men også på finishen av soldater og våpen.

Kan virke som de har konstentrert seg få feilfixing i stedenfor å finpolere graffiken, for jeg har ikke funnet noen store bugs ennå.

Men der er jo bare første release så det kommer nok.

Positivt at de har fjernet crosshair og navn/farge på spillerne. Blir mere realistisk når du må sikte med løpet, samt at du må tenke litt mer for ikke å teamkille.

Problemet er jo da her som ellers på BF2 og modder at det er få servere og få spillere. Finner ikke mer enn ca. 20 på en vanlig kveld, og da har jeg også sett at det er tomme servere.....

EN ting som også er dumt er at fargen på de russiske og tyske draktene er veldig like så jeg får en god del teamkills når jeg skyter folk som er på avstand, noen ganger i nærkamp må jeg vente med å skyte før jeg vet om det er en fiende eller ikke.

Fikk forreste fiksa vista problemene (tror jeg) ved å sette alt av grafikkinnstillinger på medium

Sign in to follow this