Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Avean

Noen lyst på Half-Life 2

Recommended Posts

Si ifra hvis noen har lyst på Half-Life 2, kan sende deg automatisk tilgang siden jeg har kjøpt det 2 ganger på Steam.

Ja, takk veldig gjerne. Finner ikke igjen min dvdplate, og det frister absolutt med en gjennomgang av HL2 på nytt. :)

Kjenner en venn som har lyst på, Hemidor er steam friends nicket hans. Hadde vert en fin overraskelse siden han er en stor half-life fan. Han har spilt gjennom half-life 1 flere ganger :christmasph34r:

Mvh Langbein933 :)

Hva mente du der sippe?

Forresten kan jeg bekrefte at Avean sendte den til meg. Tusen takk, helt utrolig at du gjør noe slikt bare fordi du kjøpte det to ganger.

Hva mente du der sippe?

Forresten kan jeg bekrefte at Avean sendte den til meg. Tusen takk, helt utrolig at du gjør noe slikt bare fordi du kjøpte det to ganger.

feks spørsmåls compo som jeg håper du vet hva er:P feks "vilken dag var d-dagen på?"

eller noe anna, det får den som har keyen bestemme.

EDIT: btw jeg må vente til 10ende oktober før jeg får keyen min.

Ja, takk veldig gjerne. Finner ikke igjen min dvdplate, og det frister absolutt med en gjennomgang av HL2 på nytt. :)
Om du fortsatt husker brukernavn/passord på din daværende Steam-konto, så ligger jo fortsatt spillet der å venter på deg (om Steam har vært på når du har vært online).

Men samme det nå kanskje... Stor trampeklapp til Avean for dette. :>

Følger i Aveans og Settepotet sine fotspor. Første mann til mølla får en invite.

Om du fortsatt husker brukernavn/passord på din daværende Steam-konto, så ligger jo fortsatt spillet der å venter på deg (om Steam har vært på når du har vært online).

Men samme det nå kanskje... Stor trampeklapp til Avean for dette. :>

Lurte på hvorfor jeg ikke hadde det i steam ja, men jeg måtte lage ny konto for ikke så lenge siden da jeg ikke kom på passordet på verken kontoen eller mailen jeg benyttet til kontoen.

Uansett kan det være det samme nå. Nå blir det noen timer til med HL2. =)

same.jpg

|edit| Tydligvis ingen som "tog an":

Jeg har "same" tilbud som den over, trykk på bildet for link til pm hvor dere event. spør etter hl2 key ' />

|edit2| gitt vekk p

Kjenner en venn som har lyst på, Hemidor er steam friends nicket hans. Hadde vert en fin overraskelse siden han er en stor half-life fan. Han har spilt gjennom half-life 1 flere ganger ' />

Mvh Langbein933 div

Litt rart at han er stor HL-fan uten å ha HL2 :)

Da har jeg også et eksemplar av HL2 til overs. Førstemann til PM...

EDIT: Gitt bort.

Edited by Kayman