keletchi 0 Report post Posted October 7, 2007 (edited) vil du bli med i en klan som driter i stats og bare spiller for å ha det gøy men må også være aktiv. da passer denne klanen for akuratt deg, titt litt på forum siden på: http://nettbygamingkla.forumsvibe.com og skriv en søknad om try vis du virker intrisert mail: [email protected] mvh keletchi og Sgt_ArkAngel. ps: send pm om spørsmål eller skriv i posten her Edited October 7, 2007 by keletchi Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB`s vaffelsteiker 0 Report post Posted October 7, 2007 seriøst eller? haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 7, 2007 ja.vi er en klane som er under nettby.no. vi har 5 medlemmer og vi trenger flere så bare å skrive en søknad Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB`s vaffelsteiker 0 Report post Posted October 7, 2007 hmm, e me i tb så tror ikkje det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted October 7, 2007 Jeg skriver en søknad i gjesteboka di.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 7, 2007 Jeg skriver en søknad i gjesteboka di..gjesteboka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB`s vaffelsteiker 0 Report post Posted October 8, 2007 hehehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 8, 2007 ja.vi er en klane som er under nettby.no. vi har 5 medlemmer og vi trenger flere så bare å skrive en søknad Har dere serr fått lov å kalle dere Nettby Gaming Klan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 9, 2007 (edited) ja.vi er en klane som er under nettby.no. vi har 5 medlemmer og vi trenger flere så bare å skrive en søknad Har dere serr fått lov å kalle dere Nettby Gaming Klan? ja. nettby har klanen. men jeg er klan leder Edited October 9, 2007 by keletchi Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB`s vaffelsteiker 0 Report post Posted October 9, 2007 (edited) ja.vi er en klane som er under nettby.no. vi har 5 medlemmer og vi trenger flere så bare å skrive en søknad Har dere serr fått lov å kalle dere Nettby Gaming Klan? ja. nettby har klanen. men jeg er klan leder hvor lang tid måtte du bruke på å overtale de da? Edited October 9, 2007 by TB`s vaffelsteiker Quote Share this post Link to post Share on other sites
Poobrh 0 Report post Posted October 10, 2007 ey..... ikke diss nettby...... *bare litt* GLHF Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB`s vaffelsteiker 0 Report post Posted October 10, 2007 det vil jo si at de egentli skal hete vg nettby gaming, sia det e vg som eier nettby. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 13, 2007 det vil jo si at de egentli skal hete vg nettby gaming, sia det e vg som eier nettby. altså jeg sendte en mail og spørte også har jeg sitti i møte med vg og nettby. og siden nettby er et eget selvskap under vg så skal vi bare hete nettby gaming klan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted October 13, 2007 Kan ikke få meg til å tro at du har hatt et seriøst møte med noen som helst for å komme med noe så dårlig og useriøst som dette her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diz2yza 0 Report post Posted October 13, 2007 Kan ikke få meg til å tro at du har hatt et seriøst møte med noen som helst for å komme med noe så dårlig og useriøst som dette her. Kunne ikke sagt det bedre selv, hvis du hadde hatt et seriøst møte med noen så hadde du nok hadde en MYE bedre søknad en dette crappet her. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 13, 2007 Kan ikke få meg til å tro at du har hatt et seriøst møte med noen som helst for å komme med noe så dårlig og useriøst som dette her. Kan ikke få meg til å tro at du har hatt et seriøst møte med noen som helst for å komme med noe så dårlig og useriøst som dette her. Kunne ikke sagt det bedre selv, hvis du hadde hatt et seriøst møte med noen så hadde du nok hadde en MYE bedre søknad en dette crappet her. Enig med dere begge 2 der! Første jeg tenkte når jeg så dette og ikke minst det forumet han hadde disket opp.. Huff, ikke akkurat BRA reklame for nettby da... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted October 13, 2007 Hvordan kan du ha ett seriøst møte med en bedrift/organisasjon når du ikke kan norsk? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted October 15, 2007 Igjen er det virkelig koselig å lese all drittkastingen som foregår her på forumet... huff.. Ønsker deg lykke til med Nettby Gaming Klan, Keletchi. - Om du ønsker "seriøse" svar her på bf.no forumet bør du antagelig rette deg etter alles "perfeksjonisme" å skrive en ordentlig søknad. Titt litt på andre eksempler for hvordan de skriver søknader. Er flere eksempler tilgjengelig. (Dette er en søknad fra en klan som ønsker å spille aktivt og seriøst i konkurranser, noe jeg vet dere ikke har på agendaen. Men allikevel et eksempel på godkjent søknad her på bruket) I tillegg er det faktisk greit å være klar over at du har et visst ansvar å virke profesjonell når du har en gaming klan som representerer Nettby. Jeg bruker ikke nettby selv, men det er vel en del som gjør det har jeg hørt Lykke til videre som sagt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 16, 2007 Igjen er det virkelig koselig å lese all drittkastingen som foregår her på forumet... huff.. Ønsker deg lykke til med Nettby Gaming Klan, Keletchi. - Om du ønsker "seriøse" svar her på bf.no forumet bør du antagelig rette deg etter alles "perfeksjonisme" å skrive en ordentlig søknad. Titt litt på andre eksempler for hvordan de skriver søknader. Er flere eksempler tilgjengelig. (Dette er en søknad fra en klan som ønsker å spille aktivt og seriøst i konkurranser, noe jeg vet dere ikke har på agendaen. Men allikevel et eksempel på godkjent søknad her på bruket) I tillegg er det faktisk greit å være klar over at du har et visst ansvar å virke profesjonell når du har en gaming klan som representerer Nettby. Jeg bruker ikke nettby selv, men det er vel en del som gjør det har jeg hørt Lykke til videre som sagt. takk kammerat mokie. grunden til at vi ikke har lakt ut en seriøs søknad er pga vi trenger medlemmer fort som F. dere som ikke tror at jeg har snakket med nettby redaksjonen kan tro hva faen dere vil. vis dere vil kan jeg skrive en mer seriøs søknad om medlemmer. vis dere ikke er intrisert i klanen så diss noen andre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted October 16, 2007 Tvilsomt at jeg ville joinet et klan med søknad på 3 linjer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
keletchi 0 Report post Posted October 17, 2007 Tvilsomt at jeg ville joinet et klan med søknad på 3 linjer. jeg skal slette denne topicen og lage en ny og mer seriøs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 17, 2007 DU kan ikke slette topcs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted October 18, 2007 Syns CS-serveradmins burde tatt seg ein tur innom denne tråden og banna alle som kom med ufine utsagn... Her var det iallefall nok å ta av. Det må sjølvsagt være greitt å være litt skeptisk, men eg meinar det var unødvendig å slakte fyren som tross alt ba på ein høfleg måte. Kom heller med konstruktiv kritikk enn kritikk som kan ta motet frå alle og einkvar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 20, 2007 Apple Gaming Clan any1? Quote Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted October 20, 2007 mer mods på g? drama her konstant.. Quote Share this post Link to post Share on other sites