Sign in to follow this  
The Jackal

1.4 BETA2 utgaven av BF2142

Recommended Posts

hææhæh elsker sånne som er på defansiven ut i fra en gal køllepost eller 2:p its schweeet!

scaren skal bli kos:) men liker den allerede godt som den er:)

og tenebres.

jeg spurte fordi du ikke kom på flere bugs en at du kan se deg rundt av og til når du dør...

sier litt hvis du ikke har funnet noe annet galt med spillet, hvis du har spillt det lenge.

bryr meg lite om stattsen din. men mye oppmerksom kan du ikke være.

Hvis jeg husker riktig har jeg spilt over 45-50 timer dette spillet, og jeg har ikke lagt merke til så store bugs at jeg kommer på det når noen sutrer over spillet og bruker ordet "bugs". Hvorfor? Tja, si det.

Nei jeg tror ikke jeg er veldig oppmerksom på små ubetydelige bugs når jeg spiller, men heller på det som skjer i spillet. Jeg ser ikke poenget heller med å se på en film og bruke hele oppmerksomheten sin på å finne feil i klippingen og plutselige endringer i skuespillernes sveis. En annen grunn jeg kan komme på er at jeg har spilt data i over 20 år, og jeg er vant til små ubetydelige bugs, i motsetning til kresne nykommere. Jeg tror ikke du er i stand til å nevne et eneste spill som ikke inneholder små bugs, uansett hvor mange ganger spillet er blitt patchet.

Jeg står på mitt: bortsett fra nevnte bugs synes jeg ikke BF2142 er lastet med plagsomme bugs. Skyt heller på Oblivion og Dark Messiah, her snakker vi virkelig om uferdige spill.

Nå at det er sagt synes jeg det er rimelig mongo å bruke nesten 6 måneder på 2 betaer av samme patch. Dette begynner å bli latterlig.

og tenebres.

jeg spurte fordi du ikke kom på flere bugs en at du kan se deg rundt av og til når du dør...

sier litt hvis du ikke har funnet noe annet galt med spillet, hvis du har spillt det lenge.

bryr meg lite om stattsen din. men mye oppmerksom kan du ikke være.

Hvis jeg husker riktig har jeg spilt over 45-50 timer dette spillet, og jeg har ikke lagt merke til så store bugs at jeg kommer på det når noen sutrer over spillet og bruker ordet "bugs". Hvorfor? Tja, si det.

Nei jeg tror ikke jeg er veldig oppmerksom på små ubetydelige bugs når jeg spiller, men heller på det som skjer i spillet. Jeg ser ikke poenget heller med å se på en film og bruke hele oppmerksomheten sin på å finne feil i klippingen og plutselige endringer i skuespillernes sveis. En annen grunn jeg kan komme på er at jeg har spilt data i over 20 år, og jeg er vant til små ubetydelige bugs, i motsetning til kresne nykommere. Jeg tror ikke du er i stand til å nevne et eneste spill som ikke inneholder små bugs, uansett hvor mange ganger spillet er blitt patchet.

Jeg står på mitt: bortsett fra nevnte bugs synes jeg ikke BF2142 er lastet med plagsomme bugs. Skyt heller på Oblivion og Dark Messiah, her snakker vi virkelig om uferdige spill.

Nå at det er sagt synes jeg det er rimelig mongo å bruke nesten 6 måneder på 2 betaer av samme patch. Dette begynner å bli latterlig.

liten mann med store meninger han ikke har tenkt ordentlig igjennom før han deler det med andre.

ubetydelig bugg 1: av og til går ikke ann å resse team medlemmer når de dør nær bygninger.

ubetydelig bugg 2: av og til når man står i nærheten av fly på et spessiellt punkt når det spawner blir man insta drept.

ubetydelig bugg 3: scar 11 og krylov, klikker slik at de tømmer magasinet uten at du trykker på en knapp.

ubetydelig bugg 4: scar 11 og krylov, bugger seg av ubetydelighet og lagger av og til ukontrollert rundt med andre ord, du blir stående fast og ser villt og ukontrollert rundt deg når du sikter.

ubetydelig bugg 5: av og til når man trykker på 2 knapper samtidig får du fatal error og spillet slår seg av.

dette er bugg som ikke skjer ofte. utenom ubetydelige bugg 1, 4 og 5.

1 og 4 skjer nesten hver gang jeg spiller. dette er ikke noe som er dommedag men det er nevneverdig irriterende.

du plages kanskje ikke av disse ubetydelige buggene. noe som får meg til å stille spørsmålet "hvem er det som er nykommeren?"

sutring er når man griner over noe fordi man ikke har noe man vil ha, eller man vil ha endret på noe man kan endre på (med litt sutring).

det jeg gjør er konstatering av fakta, at det er irriterende?`ja visst faen.

Edited by Ulfsark

Nice post. Men hvorfor oppfører du deg som en liten sutrete fjortiss?

jeg nevner buggs som irriterer meg. om det er noe en "sutrete fjortiss" ville gjort får være opp til deg.

takes one to know one.

dette har igjen ingenting med sutring å gjøre, konstantering av fakta. noe som du gjør lite av, med en bemerkning som har lite å gjøre med posten over.

postene setter jeg i en sarkastisk betoning, fordi jeg irriteres over folk som kommer med lite gjennomtenkte bemerkninger.

Edited by Ulfsark

Så drittslenging er konstantering av fakta. Jeg sier ikke at resten her i tråden er uskyldig, men du er iallefall flink til å holde det gående.

Ang. bugs (bug i entall, men det viste du sikkert) så har jeg ikke støtt på andre enn det at man ikke kan gjenopplive folk når de ligger inntil vegger/steiner/etc, men det er ikke noe spillkritisk bug.

Så drittslenging er konstantering av fakta. Jeg sier ikke at resten her i tråden er uskyldig, men du er iallefall flink til å holde det gående.

Ang. bugs (bug i entall, men det viste du sikkert) så har jeg ikke støtt på andre enn det at man ikke kan gjenopplive folk når de ligger inntil vegger/steiner/etc, men det er ikke noe spillkritisk bug.

christ. du har så lite å pirke på at du må ta skrivinga mi(/care)? ser det ut som jeg prøver å skrive rett norsk? jeg skriver med slang kvinne, da er det 1 bug 2 buggs og flere bugger..

det er ikke spillkritisk at man av og til ikke kan revive fordi det er en feil på spillet. vel, kan være det er drittslenging, men når jeg sier det er uvitende sagt, så er det også konstantering av fakta.

hvem holder det gående? du kommer inn i en diskusjon du ikke har noe med og kaller meg en sutrete fjortiss. haha, hva faen er det da når du griner så sinnsykt fordi jeg "slenger dritt".

drittslenging og konstantering av fakta kan kombineres skjønner du.

Edited by Ulfsark

Ulfsark, trur du på ta ei pause nå også la de voksene diskutere ferdig:) så kan du komme inn i tråden igjen etterpå når vi er ferdige:)

on a side note, når jeg kan se på meg selv som voksen begynner det seriøst å bli noe feil med verden :D

Zoom ZOOM ZOOM, I invented the zoom you know!

meeeen greeeeit nok, 2 plagsomme bugs i 2142 som er verdt å nevne.. Lyden i våpen kan henge seg opp jævlig pes å måtte drive teamkille folk fordi man ikke vil høre på den jævla lyden.. og det med resse nær bygninger og trapper. men funker vel slenge en medipack på de eller noe? men hvem gidder vel det.

Bug 3 og 4 har jeg aldri opplevd før.. så de velger å tro 4ern er noe som lagger på pcen din eller noko. og 3ern who knows? l2reload? :D

haha også må bare, sier unnskyld på forhånd.. klarer ikke dy meg... faen kommer ikke på noe spenstig.. alt blir liksom så personangrep og jeg hakke noe imot deg engang.. men derimot om jeg sier at Andusj fryser gammelt sperm, så er det drittslenging kombinert med fakta. . tis was win!

Ulfsark, trur du på ta ei pause nå også la de voksene diskutere ferdig:) så kan du komme inn i tråden igjen etterpå når vi er ferdige:)

:D ja det får meg til å holde kjeft.

meeeen greeeeit nok, 2 plagsomme bugs i 2142 som er verdt å nevne.. Lyden i våpen kan henge seg opp jævlig pes å måtte drive teamkille folk fordi man ikke vil høre på den jævla lyden.. og det med resse nær bygninger og trapper. men funker vel slenge en medipack på de eller noe? men hvem gidder vel det.

rop på medic så er det noen av dem som tar fram medic pakka, eller bare skad dem litt. dog, en teamkill funker som regel best.. sant det der.

Haha Ulfsark! Jeg har aldri hatt bugs med nevnte våpen, og spillet har kun kræsjet pga memory leaks da jeg skaffet meg Vista. Dette har jeg fått fikset. Det høres ut som det er din data som må patches litt.

Og at du blir drept når du står for nærmt spawnpoints av kjøretøy kan du bare skylde på deg selv. Det du nevner om ressurect har ingenting med selve ressurect å gjøre, det er bare en helt vanlig 3D-klipping bug. Det finner du i alle 3D-spill, fra Tomb Raider til Bioshock. God natt videre...

Zell: Ja jeg har glemt bug'en når lyden av våpenet henger seg. Den er plagsom, selv om jeg aldri har erfart det selv.

Det du nevner om ressurect har ingenting med selve ressurect å gjøre, det er bare en helt vanlig 3D-klipping bug. Det finner du i alle 3D-spill, fra Tomb Raider til Bioshock. God natt videre...

Men det er fortsatt en bug. Og den er nokså irriterende.

Jeg trur jeg har vært innom alle bugsa til ulfsark + flere.

Som da man blir stuck oppå railgun, detter inn i steiner slik at ingen ser deg, men du ser dem. (siden du sitter inni steien kan ikke folk skyte deg, og du kan skyte dem). Dette igjennom titan(ikke at jeg gamer titan maps).

men jeg vill vell si de mest irriterende er:

- Når lyden fra en teammate's våpen (spesielt SCAR eller VOSS), henger seg.

- Når folk blir stuck i vegger og det er umulig å resse dem.

- Når du får LOCK på en av motstanderene, og har den igjenom hele matchen. (dette er plagsomt fordi da får motstanderen det samme).

Jeg hadde IKKE slike probs med Bioshock, bare så det er sakt.

1 siste ting: driit i å prike på skrive feil, det er bare lame.

Edited by Continium

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this