Sign in to follow this  
The Jackal

1.4 BETA2 utgaven av BF2142

Recommended Posts

Synes det er flott de nå lager betaer i hytt og gevær, det betyr de har faktisk begynt å bry seg om kvaliteten. Men faen hvor mye tid det skal ta da... Første beta av samme patch kom for 3-4 måneder siden. Hadde heller håpet på ferdigversjonen nå. Når patchen endelig kommer ut blir nok Crysis 3 tilgjengelig i butikkene.

Synes det er flott de nå lager betaer i hytt og gevær, det betyr de har faktisk begynt å bry seg om kvaliteten.

HAHAH! Kvaliteten? Se hva dem har tatt med i patchen da!"¤#

Ingen glitches som er fjernet, ingen bugs! Dem har brukt over 4 månder på dette? Står ikke noe om Infantry mode. Blir gal! Dritt patch. Go Crysis.

:) :) :) Battlefield Teamet til EA er eid :panic::):panic:

Edited by TriX3

Synes det er flott de nå lager betaer i hytt og gevær, det betyr de har faktisk begynt å bry seg om kvaliteten.

Ingen glitches som er fjernet, ingen bugs!

Hvilke glitches sikter du til? Eneste glitch jeg har merket i det siste er når du dør plutselig uten at du får beskjed og kan fremdeles se rundt deg. Akkurat dette burde vært fikset for lengst. Men ellers?

Jeg tror faktisk den du sikter til er meningen. dvs at man er halvdød, og ligger skadet og ser seg rundt på slagmarken. Fungerer veldig dårlig uansett da.

:) :) :panic: Battlefield Teamet til EA er eid :panic: :panic: :)

:panic: Kødder du med meg?

|EDIT| Så...jævla...dum

:( :( :( EA EID, EA EID :panic: :panic: :panic:

Er faen ikke lenge til jeg slutter med dette spillet! :):panic::panic:

1. Skjekk fakta før du poster

2. R-tard :)

Vel, bruker jo iTard# som tag så :)

Edited by APEXi-

Innstalerer spillet igjen når patchen kommer. Fikk nok etter å ha spilt den forrige betapatchen...

Ingen glitches som er fjernet, ingen bugs! Dem har brukt over 4 månder på dette? Står ikke noe om Infantry mode. Blir gal! Dritt patch. Go Crysis.

Infantery mode sier du? Tviler på at DICE noen gang kommer til å lage det, med mindre de har sagt det (dog, fortsatt skeptisk)..

Hvilke glitches sikter du til? Eneste glitch jeg har merket i det siste er når du dør plutselig uten at du får beskjed og kan fremdeles se rundt deg. Akkurat dette burde vært fikset for lengst. Men ellers?

ehm... har du spillt spillet? "OI! du lå visst intil (delvis inni) enkasse, kan visst ikke rezze deg"

hitboksen i spillet er jo like tempramentsfull som en veldig tempramentfull person....... :)

en dag er alt ok, og en annen må du sikte ved siden av for i det hele tatt å fikse noe. ja det er lagg som gjør det, men å gjøre noe med det slike at det ikke er så jævlig touchy kan vel være smart?

iclan tygger kjønnshår, ja den bemerkningen var jo rett og slett smart.

trixe er dust? deg om det. men jeg sier "bare takes one to know one"

dust.

apexi. man får nulla stattsen for å cheate også......

og serriøst? "itard"? prøv ivertfall neste gang da.

lol, ulfsrak er tard fra Itard :)

LOL!!!1111enenen you made FUNNY!!!!

btw vanskelig navn jeg har. uffameg, lille dyslektikeren prøvde å være morsom.

og tenebres.

jeg spurte fordi du ikke kom på flere bugs en at du kan se deg rundt av og til når du dør...

sier litt hvis du ikke har funnet noe annet galt med spillet, hvis du har spillt det lenge.

bryr meg lite om stattsen din. men mye oppmerksom kan du ikke ha

.

Edited by Ulfsark

Nei man kan ikke få resat statsen sin for å cheate blir bare banna :) Han vossy fyren som tidligere ble nevnt på forumet her har blitt banna 4 ganger å spiller fortsatt som brigadier xD

Og iTard var ikke mitt påfunn var R3DH4wK's^^ Ikke det at du er i en klan med ett mere oppfinnsomt navn xD =)

Edited by APEXi-

Selvsagt er det flust av bugs i BF2142, men det er faktisk ingen bugs nå som er så alvorlige at jeg irriterer meg over dem... kanskje bortsett fra at jeg stadig opplever at jeg må prøve 10 ganger før det starter.

Uansett synes jeg det er idiotisk å bli spydig og slenge dritt over noe så idiotisk som dette. Det gjelder flere i denne tråden.

Til slutt vil jeg si at jeg synes det er på tide den patchen kommer ut av beta!

Og iTard var ikke mitt påfunn var R3DH4wK's^^ Ikke det at du er i en klan med ett mere oppfinnsomt navn xD =)

så bra for redhawk. jeg synes iclan er noe av det mest orginale clan navnet jeg har sett på lenge. i stedet for navn som "TKC" the killing crew... eller IKAYD "i kill alot, you dont. kan got sette en "c" bak der også som står for crew... det jeg sier er at iclan har ikke prøvd å lage et "kult" clan navn. eller noe fryktsomt, slik som mange små newbs der ute prøver: "-=DG=-" - "OMG WHAT IS YUR CLAN NAME STAND FØR?!?!?!"

-"sup itz doom givers"

-"OMG TAHTS LIEK RILLY KOOL!!!!!!ONE... ONE... ONE1111"

Iclan står ikke for noe eller prøver å være noe de ikke er. de / vi er bare iclan.

men anyways. ontopic, før admin kommer med pekefingeren....

jeg håper patchen kommer snart. gleder meg til scar uppgraden. men er vel på tide å launche snart?

Love is in the air :):christmasph34r: :christmasph34r:

Bare for ikke å være helt of-topic: Det kan gå fint ann med en beta, men det er litt irriternde med to :christmasph34r:

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this