Thadon 0 Report post Posted October 6, 2007 Tviler på at det er virus der men Share this post Link to post Share on other sites
Pinng 0 Report post Posted October 6, 2007 Tro hva du vil, det viste E:\Programfiler\Electronic Arts\Crytek\Crysis MP Beta og at .exe -filen var infected, jeg klarte heldigvis å heale den, men nå må jeg installere på nytt. Hva får deg til å tro at jeg lyver? Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted October 6, 2007 Trudde at det bare var møkka EA som solgte beta opplevelser,men neida her må man betale andre firmaer også.. og hvorfor slipper de unna med det ? becouse of YOU løp og kjøp din SAU. Hilsen sinna "kunde" som ikke faen om jeg gidder å betale for å hjelpe et firma som tjener nok til å leie sine egene betatestere.. Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted October 6, 2007 Tro hva du vil, det viste E:\Programfiler\Electronic Arts\Crytek\Crysis MP Beta og at .exe -filen var infected, jeg klarte heldigvis å heale den, men nå må jeg installere på nytt.Hva får deg til å tro at jeg lyver? Tror ikke at du lyver, men har hørt om noen med samme problem, som viste seg at AVG sa at det var et virus der, men at det ikke var der alikevel Share this post Link to post Share on other sites
Kupo 0 Report post Posted October 6, 2007 Det er ikke sjeldent at slike .exe o.l. filer blir markert av virusprogrammer, tror det var norman som hele tiden fant ut at bf2.exe(eller noe sånt) var infected hele tiden. Men det er ikke noe å bry seg om... Share this post Link to post Share on other sites
Pinng 0 Report post Posted October 6, 2007 Ok takk for info Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted October 6, 2007 Dude, er ikke virus på crysis, da må du ha skaffet deg betaen på den "slemme" måten >_> EDIT: faen, firefox leser alltid siden _FØR_ den siste siden XD Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted October 6, 2007 Trudde at det bare var møkka EA som solgte beta opplevelser,men neida her må man betale andre firmaer også.. og hvorfor slipper de unna med det ?becouse of YOU løp og kjøp din SAU. Hilsen sinna "kunde" som ikke faen om jeg gidder å betale for å hjelpe et firma som tjener nok til å leie sine egene betatestere.. Your loss Share this post Link to post Share on other sites
Jens1991 0 Report post Posted October 6, 2007 Trudde at det bare var møkka EA som solgte beta opplevelser,men neida her må man betale andre firmaer også.. og hvorfor slipper de unna med det ?becouse of YOU løp og kjøp din SAU. Hilsen sinna "kunde" som ikke faen om jeg gidder å betale for å hjelpe et firma som tjener nok til å leie sine egene betatestere.. BÆÆÆ (Kunne bare ikke dy meg ). Share this post Link to post Share on other sites
JR 2 Report post Posted October 12, 2007 Seriøst, betaler idi...eh, folk for å spille en beta? Neste gang jeg hjelper en nabo med snømåking må jeg huske på å betale han for gleden Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted October 12, 2007 Haha, fin sammenligning ^^, Gidder nok ikke betale for det nei.. Share this post Link to post Share on other sites
Arthalion 4 Report post Posted October 12, 2007 Seriøst, betaler idi...eh, folk for å spille en beta?Neste gang jeg hjelper en nabo med snømåking må jeg huske på å betale han for gleden Husk at naboen er en sur gammal, steinrik mann, som fanger småbarn på halloween og spiser dem etterpå som snacks. Share this post Link to post Share on other sites
Icenor 0 Report post Posted October 22, 2007 Hva er det med gjerrigknarker som ikke gidder å bruke 50kr i måneden på et Fileplanet abonnement? Det er helt greit at du ikke vil betale for å ha tilgang til patcher, demoer, moder, betaer, videoer, etc, etc, men hvorfor må dere være så sinte på de av oss tjener nok til å bruke 50kr på bra og rask tilgang? Crysis ser forøvrig veldig bra ut, men dessverre er det litt hakkete (ikke FPS drop eller lag) så det ødelegger en del når du taper en kamp du burde vunnet bare fordi målet ditt humpet rundt på skjermen. Dukker du opp på fiendens radar så fort du skyter? Og den missile launchern er jo alt for effektiv mot soldater. Er jo ikke noe vits å gå rundt med noe annet våpen enn den greia der, så kan du ta absolutt alt. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted October 23, 2007 Hva er det med gjerrigknarker som ikke gidder å bruke 50kr i måneden på et Fileplanet abonnement? Det er helt greit at du ikke vil betale for å ha tilgang til patcher, demoer, moder, betaer, videoer, etc, etc, men hvorfor må dere være så sinte på de av oss tjener nok til å bruke 50kr på bra og rask tilgang? Alt du nevner her er jo gratis hvist man bare leter litt på internett,da vil jeg heller kalle deg lat Iceyboy Penger har jeg nok av(ihvertfall til å betale 50 spenn) men det er jo prinsippet,og det å rett og slett være forbanna på situasjonen nok til at man nekter,istedefor å bare være en av sauene som står i kø hver dag for å følge regler og normer uten å ha nok selvinsikt til å spørre hvorfor. Det at et selskap tar betalt for å la folk hjelpe seg er lett å se at er umoralsk,støtende og forjævlig,man trenger ikke være den skarpeste kniven i skuffen for å se det ? Og grunnen til at de slipper unna med dette er jo åpenbart.Fordi det funker,folk flest er tydligvis så dumme at de biter på.Det er en ond sirkel som gjør at smarte folk tjener penger og teite folk gir bort penger Share this post Link to post Share on other sites
Crazy_Man 0 Report post Posted October 23, 2007 ^^ verden vil fordras så lenge det er folk som kan bli bedratt Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 23, 2007 Seriøst, betaler idi...eh, folk for å spille en beta?Neste gang jeg hjelper en nabo med snømåking må jeg huske på å betale han for gleden Vel, det er de som gidder betale 600 kr for-Wii spill som i snitt er engasjerende halve tiden av det det tar å spille seg gjennom / lei en FP beta til 20 kr mnd. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 23, 2007 Med tanke på at jeg har spilt 100 timer i Crysis betaen for 50kr mens 30 minutt i andre spill som jeg har betalt 500kr for syns jeg det er verdt det. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 23, 2007 Med unntak av de åpenbare feilene så er det et meget spennende spill i min mening. Jeg venter i spenning på endelig release. Ps. Viscera vil jo etter all sansynlighet fyre opp en crysisavdeling. I alle fall om spillet blir så bra som jeg håper det blir 8) Share this post Link to post Share on other sites
The Jackal 0 Report post Posted October 23, 2007 Crysis blir sykt bra. ingen tvil om det. Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted October 23, 2007 Gleder meg skikkelig til demoen Can't wait ) Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted October 23, 2007 Kjekk Beta når man har maskin til det. Men noe må gjøres med RLen. Gjør jo rent bord med den Share this post Link to post Share on other sites
Gekonody 0 Report post Posted October 23, 2007 Oooooooh, tre knappe dager igjen til meg får meg demo og SandBox Editor! :yay: Share this post Link to post Share on other sites