Sign in to follow this  
pewsARHN

Vossy

Recommended Posts

Hvorfor poster du det rundt?

Har sakt det til TRK flere ganger at han cheater. Vis det hadde vært min server, hadde han fått perm ban med en gang. Men TRK likte vist han så godt :)

jeg tror han der forfølger meg :)

han joiner ALLTID den serveren jeg er på, og jeg er absolutt ikke venn med han. enten har vi veldig lik smak når det gjelder servere ellers er han<gay>

:)

Edited by Mammoth

Jeg og han gamer ofte sammen :)

Overasket :)

Detta var jo virkelig rart, cheata VOSSY?

Prefixen sier det meste hos denne karen, har vært på samme server som denne karen, men har ikke merka noe da..

lol, husker han fyren her som en av de første i 2142 som imponerte meg med skill... var way back da jeg var newbie i dette spillet. husker ownagezoren hans mens han satt i krana på harbor, med vossen og plukka oss borte ved flagget med single shot, hjalp ikke å bunny hoppe eller løpe vekk.

mad "skill".

Overasket :panic:

eid :)

Edited by Ulfsark

lol

Han bruker ikke aimbot hvis du tror det, eneste han har er commander hack.. :)

Edited by APEXi-

Han bruker ikke aimbot hvis du tror det, eneste han har er commander hack.. :)

Dummeste jeg har hørt. Hvorfor spiller du mye sammen han da? Vis du er klar over at han faktisk bruker "juks".

Sier kanskje litt om dine holdninger til juks.

Edited by TriX3

lol

Grunnen til at jeg spiller med han er fordi at han er god og gir meg god motstand som hvisse andre folk ikke gjør xD Hvis dere ikke liker han så kan dere vel bare melde fra? eller?

Sier kanskje litt om dine holdninger til juks.

Vel, etter jeg begynte å spille på knife servere så forstod jeg hvor ''vanlig'' det er med hacks, det er liksom ikke noe sjokk hvis du møter en som hacker.. men det er også gode folk som spiller, men noen folk er så usikre på seg selv at de går til angrep med engang de blir drept på en ''mistenklig'' måte xD Mener jeg husker det var 3 norske klaner som gikk til ''angrep'' mot meg? TRK, iClan og 5K vel? :)

Edited by APEXi-

Jeg vet det, nei skal jeg på lan må det bli TG :)

Skal vi kjøpe billetter sammen?

så kan vi sitte ved siden av hverandre.

Trur vi to skal bli gode venner.

Hva skjer med angrepet av fjortisser på 2142-fronten? Det har bare vært drittprating og blabla cheater og blablabla er en cheater klan og de sux. Jeg blir bare litt lei av at dette er den norske majoriteten som spiller 2142 på klanbasis. Noen av dere er sikkert greie, men vær så snill å ta det på klanfora osv. Å poste det her hjelper svært lite hvis dette ikke foregår på battlefield.nos servere, og hvis det er tilfelle så er denne posten postet feil sted.

Peace out.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this