ztaale 1 Report post Posted October 1, 2007 blir vel Stale eller ztaale.. alt ettersom, så må man jo ha en fakinick konto som hinter til noe om tyskernes herjinger, adolf, nazismen og sånn for å provosere litt (tog du 'an?) klantag er vel inntil vidre: ninjai. Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted October 1, 2007 Velocity.BlitZ =) Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted October 1, 2007 CrabMan "HAHAHA SE HVOR MORSOM JEG ER, JEG HAR SAMME NICK SOM BRUKE HER!!! LOLOLOL!!! GJØR DET ENKELT LIZZM, OMGLOL!" Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted October 2, 2007 Velocity.daze Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted October 3, 2007 ok, då har eg endeleg fått summa meg og registrert: PrettyPaul Share this post Link to post Share on other sites
stay_behind66 0 Report post Posted October 3, 2007 spy66 Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted October 4, 2007 Nitrius Share this post Link to post Share on other sites
[Viking]Duckass 0 Report post Posted October 4, 2007 Duckass heter jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Kleven 0 Report post Posted October 6, 2007 Bare kleven. Share this post Link to post Share on other sites
Caboose 0 Report post Posted October 6, 2007 Caboose- Share this post Link to post Share on other sites
martine! 0 Report post Posted October 7, 2007 martini.no her tag: [LS]martini.no Share this post Link to post Share on other sites
Mokie 0 Report post Posted October 7, 2007 martini.no hertag: [LS]martini.no PÅ grunn av vår neodiggene klanleder er det vel mer [LS]martini.no Gleder meg til å få ordentlig tid til dette spillet. Om jeg i det hele tatt noen gang får tid da.. Share this post Link to post Share on other sites
Quantom Wingz 0 Report post Posted October 7, 2007 Tryllz. Share this post Link to post Share on other sites
XSquirrel 0 Report post Posted October 9, 2007 XSquirrel Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 9, 2007 rglaf. ja, med punktum Share this post Link to post Share on other sites
StikSER 1 Report post Posted October 16, 2007 StikSER Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted December 12, 2007 TrackDuck ofc Share this post Link to post Share on other sites