Sign in to follow this  
MortenKiller

Problem med Project Reality

Recommended Posts

Hei.Jeg har 2.00 GB ram.Og jeg har windows XP.Jeg har kunn inne orginale bf2 spillet.Jeg har også lastet ned nyeste versionen av PR 06.Og det rare er at jeg har spilt det hele tiden uten at det har vært noe tull.Men plutselig ble det slik.Og jeg har avinstalert spillet og lakt alt inn på nytt.Men det hjelper ikke.

Jeg har også inne pach 1,41

Du må også ha installert BF2, patchene, utvidelsespakkene og PR i riktig rekkefølge.

1. BF2

2. Special Forces

3. Euroforce

4. Armored Fury

5. Patch 1.41

6. PR 1.61 (ikke 1.60).

Pass også på at serveren har samme mod som deg (slå på 'Same Mod'-filteret).

Du må også ha installert BF2, patchene, utvidelsespakkene og PR i riktig rekkefølge.

1. BF2

2. Special Forces

3. Euroforce

4. Armored Fury

5. Patch 1.41

6. PR 1.61 (ikke 1.60).

Pass også på at serveren har samme mod som deg (slå på 'Same Mod'-filteret).

Hva er dette for noe tull egentlig??????

BF2, BF2 patch, og siste PR versjon holder i massevis..

Edited by [email protected]

Detter du ut når du trykker på "join" knappen?

Hvis ja, Pass på at du logger deg på 0.61 servere og ikke de som kjører 0.609 (vet at det er noen av de enda)

EVT: Prøv å kjøre spillet i window mode og se om du får en feilmelding (høyreklikk på snarvei -> bytt ut +fullscreen 1 med +fullscreen 0)

Hei.Har problem med og komme inn på servere.Loader map i ca 30 sec og så kutter det ut og jeg detter ut i windows.Hva er galt?

Hadde samme problem. Jeg logget på server og ble disconnected etter kort tid (noen sek, noen ganger kom jeg ikke engang inn på server).

Om du har flerkjerne prosessor kan det være problemet. Det var i alle fall tilfellet hos meg.

Løsning: Start spillet. Gå til desktop(ctrl-alt-tab) og start oppgavebehandling. Under prosesser merker du (pr).exe og setter den til kun og bruke en prosessor(kjerne), samme hvilken. returner tiil spillet og logg på ønsket server. Dette funket i alle fall hos meg. Beskrivelse av løsningen skal finnes et eller annet sted på forumet her, husker ikke hvor. Du skal ikke merke noe på ytelsen i spillet.

(pr).exe: litt usikker på .exe filnavnet. Men det ser du. Jeg sitter på jobb serru :)

Håper det er til hjelp!

Suunto.

Jeg skjønner ingenting av det her.Jeg har lakt inn BF2 og pach 1,41.Og jeg legger inn PR 061.Men det skjer det samme hele tiden.Har serverne og spillet loader map i noen sec.Og så detter jeg ut i windows.Fatter ikke hvorfor det er slik.Det kan jo ikke være noe med maskinen for jeg får jo spilt andre spill på nett.Og jeg har jo spilt PR før.Og da var det ikke slik.Er noe som plutselig ble slik.FATTER IKKE HVA DET ER SOM GJØR DET HER:

Jeg skjønner ingenting av det her.Jeg har lakt inn BF2 og pach 1,41.Og jeg legger inn PR 061.Men det skjer det samme hele tiden.Har serverne og spillet loader map i noen sec.Og så detter jeg ut i windows.Fatter ikke hvorfor det er slik.Det kan jo ikke være noe med maskinen for jeg får jo spilt andre spill på nett.Og jeg har jo spilt PR før.Og da var det ikke slik.Er noe som plutselig ble slik.FATTER IKKE HVA DET ER SOM GJØR DET HER:

Herrejesus, beklager men jeg trenger å blåse ut litt damp her som det heter så fint på norsk..

Kan du værsåsnill å legge til et mellomrom etter punktumene dine, jeg skjønner ikke hvor du har gått på skole for å unngå å ha lært det :S

Sign in to follow this