Torsk1 0 Report post Posted September 22, 2007 Norges navel Blærum? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MISTER 0 Report post Posted September 22, 2007 Brgn. J.E.P.P! Der er jeg så heldig å bo! Vakreste plass i landet seff, peneste damer, beste utesteder, høyeste rådhuset, mest kjente akvariet, minst anerkjente fotballklubb... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BLAZE_1 0 Report post Posted September 22, 2007 Mo i Rana. Som er i nordland en plass. Ikke akkurat det mest spennende sted på jord heller. Atteh kanskje eg veit kem du e? xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
curly4ever 0 Report post Posted September 22, 2007 rævsyT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Yomack 0 Report post Posted September 22, 2007 Kristiansand ftw! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted September 22, 2007 det heter STÆVÆNGÅR! Hehe stavangAr seie me helst neineineineineinei. man sier STÆVÆNGÅR(meget høylytt)! jeg VET. jeg har bodd i stavanger i hele 7 uker, hvis du skjønner. bare spør pacman! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 22, 2007 Hønefoss Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cali 1 Report post Posted September 22, 2007 Er fra Sandefjord, men har bodd på Frogner (Fjongner) i Oslo de siste åra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pitty^_^_ 0 Report post Posted September 22, 2007 Norges navel Bærum? korrekt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flapjack 0 Report post Posted September 22, 2007 Nesodden i Akershus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted September 22, 2007 Oslo Vest Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vincent Vega 4 Report post Posted September 22, 2007 Tromsdalen Village Street Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted September 22, 2007 Akershus-Rælingen Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxZ 0 Report post Posted September 22, 2007 (edited) det heter STÆVÆNGÅR! ' /> Hehe stavangAr seie me helst neineineineineinei. man sier STÆVÆNGÅR(meget høylytt)! jeg VET. jeg har bodd i stavanger i hele 7 uker, hvis du skjønner. bare spør pacman! Ja men da har du bodd på den siden av stavanger der de snakker ultra grov STÆVÆNGÅRSK!!! Edited September 22, 2007 by VH FoxSoldier Quote Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted September 22, 2007 det bodde egentlig ikke så mange natives der jeg bodde, som heter så mye som knm harald haarfagre alle som bor i stavanger sier STÆVÆNGÅR så det griner etter. jeg argumenterer uten behov for å bruke fornuft, som betyr at du taper denne diskusjonen, så bare shut it! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spitfir3 0 Report post Posted September 22, 2007 Jeg bor i Holmenkollen, Oslo. *k0s* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Torsk1 0 Report post Posted September 22, 2007 vestkant is the best kant Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spitfir3 0 Report post Posted September 22, 2007 vestkant is the best kant hør, hør! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FoxZ 0 Report post Posted September 22, 2007 (edited) Tronn Det er kanskje 5% som sier Stævængår.Og det er de som bor i Gamle Stavanger som ser ut som stedet gud glemte Ikke sjangs at hele stavanger sier Stævængår på den grove måten du tror de gjør. Edited September 22, 2007 by VH FoxSoldier Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted September 22, 2007 Hønefoss haha =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted September 22, 2007 Ski, Akershus, +1 =P Quote Share this post Link to post Share on other sites
InZeL 0 Report post Posted September 23, 2007 OoooOOooOslo så zoomer vi inn til "bydeler" og du finner Helsfyr, der har du meg Vist du ser en [email protected] 13 åring har du funnet meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kex 0 Report post Posted September 23, 2007 tror jeg har funnet deg allerede Quote Share this post Link to post Share on other sites
tronn 0 Report post Posted September 23, 2007 TronnDet er kanskje 5% som sier Stævængår.Og det er de som bor i Gamle Stavanger som ser ut som stedet gud glemte Ikke sjangs at hele stavanger sier Stævængår på den grove måten du tror de gjør. Du kommer aldri til å få meg til å tro at ikke alle i stavanger sier STÆVÆNGÅR(meget høylytt)! Sånn er det bare Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dustn 1 Report post Posted September 23, 2007 vestkant is the best kant Agreed. Quote Share this post Link to post Share on other sites