Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
rglaf

First and Foremost: ETQW-fragfilm

Recommended Posts

Pleier og like FRAG-filmer uannsett spill, men dette var kjedelig skue Rglaf. Ellers var filmen sikkert fin.

helt ok, var noen fete kill-streaks og nades der ^^

muligens litt for mye strogg iforhold til gdf (?)

Laster..

Edit: Helt OK film. Bra frags, men redigering mangla. Fargene var fucked og utydelige imo. Mangla litt syncing, og mange ting gikk for fort til at man så hva som skjedde.

Edit2: Og crosshairet ditt er stygt :(

Tja... helt ok :happybda: men for å få bedre karakterer må du nok få inn litt mer av det lille ekstra :happybda: pluss out of controll er en relativt oppbrukt sang...

men better luck next time :(

5.5/10

Før jeg får sedd fullversjonen sa jeg dette om traileren imorges:

05:33:26 <ninjai`Stale> rglaf, er du sint på øynene til folk? Herregud mann få ned gamma, i 50% av tiden må jeg lete etter fienden før det plutselig står at du har fragga"

05:33:26 <ninjai`Stale> rglaf, er du sint på øynene til folk? Herregud mann få ned gamma, i 50% av tiden må jeg lete etter fienden før det plutselig står at du har fragga"

Kjenner meg igjen på den der :(

Står forsåvidt enda på det, i quakebaserte spill har man noe som kalles for "movieconfigs" rglaf, du bør kunne bedre enn dette by now :(

Litt skuffende i forrhold til tidligere verk.

Ble veldig ensformig. Så typ 4 effekter i filmen også. Hvorfor er ikke alle like flinke som Bilbo til å lage film? :(

Fordi folk har forskjellige interesser muligens?

Syntes filmen var kurrant jeg, beste demofragfilmen jeg har sett.. ' /> Selv om jeg savnet min egne bevegelser du

Lite spørsmål til rglaf: Hva brukte du til å recorde av demoene med? Selv daler fps'en rett ned til ca 3 da jeg begynner å recorde med fraps :( og jeg har en relativt ny og god pc. huh.png

Les posten, dude.

Hva brukte du til å recorde av demoene med?

Han kan vel ikke recorde en demo av en demo, eller?

"timedemo navn" funker i demoen tror jeg?

Fraps funker fjell, man får dog maks 30 FPS pga. max restriksjonen i playback som uansett gir 30 FPS. Til du som lurer på om du kan fly rundt i freemode, så er svaret ja. Du kan enten benytte deg av en såkalt movie-config som gjør at du bruker piltaster og ikke kommandoer, men den manuelle koden er "demo_noclip 1" i console. Da får du dog fortsatt HUD-en som om du speccet i førsteperson, men den kan lett fjernes ved "g_showhud 0" elns - husker ikke i farten.

Fraps funker fjell, man får dog maks 30 FPS pga. max restriksjonen i playback som uansett gir 30 FPS. Til du som lurer på om du kan fly rundt i freemode, så er svaret ja. Du kan enten benytte deg av en såkalt movie-config som gjør at du bruker piltaster og ikke kommandoer, men den manuelle koden er "demo_noclip 1" i console. Da får du dog fortsatt HUD-en som om du speccet i førsteperson, men den kan lett fjernes ved "g_showhud 0" elns - husker ikke i farten.

Takker for tips :(

Sign in to follow this  

• Create New...