Sign in to follow this  
viking665

Hva er det mest smertefulle du har opplevd?

Recommended Posts

En ny sykepleierstudent som aldrig hadde satt intramuskulær sprøyte før. Jeg var den heldige første, dette skal ikke gjøre ondt men jeg hostet og presterte å stramme muskelen min maks idet han satt inn sprøyta. Denne fortsatte å være stram de neste 15sekundene sprøyta var inne.

Jeg vil helle brekke fingeren min og gå med den i 3uker før jeg ser lege igjen en det.

Noe jeg ofte har opplevd, og sikkert dere og!

Sparke borti noe du skal gå forbi, bare at du kun treffer med lille tåen! :iiiiik:

Å tryne av veien i ALL for stor fart med bil i min ville ungdom, uten sikkerhetsbelte:( knekte samtlige ribbein + brystbein, pluss to bristede ryggvirvler. Lo ikke, hostet ikke, smilte ikke, redd for Å gÅ pÅ toalettet.

Dog skal sier at nyrestein som er beskrevet tidligere i denne topicen er uønsket pÅ det sterkeste da det blir for sterk kost for denne karen.

Det var vell min siste gang jeg svinkjørte/kappkjørte med noen. da jeg så på nåla siste gang før det bars til skogs så hadde jeg vell rundt 140 km/t.

Tørr å vedde på at alle ungdom tror de er verdensmestere bak rattet når de er i 18-20 års aldreren, hvertfall var jeg det:p

Du får fort en vekker når du våkner på sykehus å skjønner hva som har hendt, største vekkeren var vell da min far den gang tok meg med slik at jeg fikk sett bilvraket etterpå. Og ja beltet har vært på, samt jeg passer på at evt andre i bilen har beltet på til enhver tid:)

Hymm, setter ting i perspektiv. Høyeste fart jeg har hatt på mc'en er 165 (bred vei, alene, rett strekning og ingen trafikk, dog). Ribbeina knekker sikkert da også, men jeg får vel bare halvparten av dem med meg hjem. Et problem er vel at man rent teoretisk er klar over disse tingene, men når man sitter bak rattet/styret så er man opptatt av andre ting og tenker ikke så mye på det.

OT, siden jeg først poster i denne tråden: Hugg meg selv i foten med øks en gang, det var vondt (og litt unødvendig). Kappet nervene som går over vristen, så har ikke følelse der mer.

va en gang æ trykka hardere på museknappen enn vanlig.. ble litt for mye press for kroppen min, spille"fri" 4 uker :(

Tror faktiskt jeg vil si den gangen jeg klarte våkne midt på natta, pga krampe i begge leggene. jess begge, det er litte digg..

Tror faktiskt jeg vil si den gangen jeg klarte våkne midt på natta, pga krampe i begge leggene. jess begge, det er litte digg..

Det minner meg litt om det som har hent med meg en gang som jeg hadde prestert å fortrenge helt til jeg så det du skrev:p. Våkne på natta men av en eller annen grunn så sover begge armene og begge beina. Så man må prøve å rulle seg avgårde for å gjøre noe som helst. Gjorde jo ikke ondt da men var ekstremt ubehagelig. Alt startet å fungere etter 5min, noe som sikkert bare var 30sek siden jeg hadde maks fnatt.

Haha, det er like jævlig hver gang det der! Når begge armene sover og mobilen ringer!!! :p

Det minner meg litt om det som har hent med meg en gang som jeg hadde prestert å fortrenge helt til jeg så det du skrev:p. Våkne på natta men av en eller annen grunn så sover begge armene og begge beina. Så man må prøve å rulle seg avgårde for å gjøre noe som helst. Gjorde jo ikke ondt da men var ekstremt ubehagelig. Alt startet å fungere etter 5min, noe som sikkert bare var 30sek siden jeg hadde maks fnatt.

:lol: Overkill! Noe av det mest ubehagelig jeg har opplevd er å våkne midt på natta av at den ene armen er 110% død. Har en slags merkelig uvane med å legge armene over hodet hvis jeg sover sammen med noen i en liten seng. Og da skjer dette innimellom. På en natt har jeg våknet av dette 4-5 ganger.

Sinnsykt pussig følelse, spesielt siden man ikke kan bevege eller gjøre noe med den.

Dette er skadelig, right?

Våknet faktisk av en sovnet arm i ansiktet i natt, rimelig panikk når det ligger en kald klump med noe ukjent i ansiktet ditt som du ikke har følelse i.

Våknet faktisk av en sovnet arm i ansiktet i natt, rimelig panikk når det ligger en kald klump med noe ukjent i ansiktet ditt som du ikke har følelse i.

Jeg også, men det var ikke min arm. Det var samboern min sin, Knut Erik, som egentlig har sin egen seng. I was like: WTF