Zuzivowo 0 Report post Posted September 14, 2007 Har lagd en ny sniper film. Denne har jeg lagd kortere enn den første siden noen sa at det var kjedelig i lengden -Ja, jeg vet xkullx/Clean.Sweap er bedre. -Jeg sier ikke at jeg er god. -Har ikke brukt mye tid på editing. -Hammerfall ftw. JEG ANBEFALER AT ALLE LASTER NED FILMEN FOR 100000x BEDRE KVALITET. (81MB) Link for å laste ned finner du i video discription (er det sånn det skrives? ) Share this post Link to post Share on other sites
Slider 0 Report post Posted September 14, 2007 Faktisk ikke så værst, men har noen ting å sette pekefingeren på. Holdt på å ikke gidde å se på mer fordi det startet i 3.pers. IKKE lag sniperfilmer i 3.pers. Det blir ikke gøy å se på. syns den fortsatt ble litt lang. hadde du kuttet 3.pers delen og kun brukt det beste fra 1.pers-delen i en ca 2min lang film hadde det vert bra Tydlig at du treffer bedre enn meg vertfall(ikke at det er så vansklig, men det er en annen sak ) -Slider Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 14, 2007 Vet ikke om jeg vil laste ned en sniperfilm hvor produsenten har "ikke brukt mye tid på redigering" venter å se etter litt flere comments. Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted September 14, 2007 jaja var jo ikke så ille. hør på slider han sier det jeg ville ha sagt. . bruke mer tid på redigeringen, og musikken ikke bra ikke dårlig. filmer kommer på en 4/10 bra frags, men var vanskli og se hva du gjøre. bruk filefront PLX Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted September 14, 2007 Denne var ihvertfall langt bedere enn xkullx sin. "-Ja, jeg vet xkullx/Clean.Sweap er bedre." Naaaeeeiii... Xkullx er bare opptatt av å fragge fly med sniper. Cleansweap har jeg aldri hørt om. Du gjør iallefall nytte for deg på bakken. Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted September 14, 2007 Clean.Sweap ble omtalt som en av de få som faktisk kunne fragge med AWP i match OK, film Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted September 14, 2007 awp? m24/svd mener du vel Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted September 14, 2007 HAHAHA, CSS ftw. Mente ofc BF-sniperne Share this post Link to post Share on other sites
Zuzivowo 0 Report post Posted September 14, 2007 Faktisk ikke så værst, men har noen ting å sette pekefingeren på.Holdt på å ikke gidde å se på mer fordi det startet i 3.pers. IKKE lag sniperfilmer i 3.pers. Det blir ikke gøy å se på. syns den fortsatt ble litt lang. hadde du kuttet 3.pers delen og kun brukt det beste fra 1.pers-delen i en ca 2min lang film hadde det vert bra Tydlig at du treffer bedre enn meg vertfall(ikke at det er så vansklig, men det er en annen sak ) -Slider Skal huske det til neste gang Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted September 15, 2007 Vel, neste gang jeg vil kjede noen til døde viser jeg dem denne filmen. Han CleanSweap var vel heller aldri god- Share this post Link to post Share on other sites
Zuzivowo 0 Report post Posted September 15, 2007 (edited) Vel, neste gang jeg vil kjede noen til døde viser jeg dem denne filmen.Han CleanSweap var vel heller aldri god- Gjør det du Clean.Sweap var god! Jeg vil gjerne se hvor god du er da Edited September 15, 2007 by Zuzivowo Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted September 15, 2007 Jeg er pwn, har over 100.000 poeng til sammen, har vunnet penger og jeg har vært på samme VT som folk fra xGx og NextGen! Share this post Link to post Share on other sites
daze 1 Report post Posted September 15, 2007 Clean.Sweap var god! Jeg vil gjerne se hvor god du er da han spilte i =AU= som sugde, han var kun en pubhero med sniper som traff hs noen ganger, ikke rart at pubrandoms syns han er "god".. vi slo dem vel 780 - 0 elns med tGC sori ;< Share this post Link to post Share on other sites
Zuzivowo 0 Report post Posted September 15, 2007 Ok Share this post Link to post Share on other sites
Steinarss 0 Report post Posted September 15, 2007 Veldig bra film Du har åpenbare skills med sniper !! Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted September 16, 2007 Jeg er pwn, har over 100.000 poeng til sammen, har vunnet penger og jeg har vært på samme VT som folk fra xGx og NextGen! OMG DU ER PRO! Clean.Sweap var god! Jeg vil gjerne se hvor god du er da han spilte i =AU= som sugde, han var kun en pubhero med sniper som traff hs noen ganger, ikke rart at pubrandoms syns han er "god".. vi slo dem vel 780 - 0 elns med tGC sori ;< mye det samme som oss(gfc mix) med 3 public-jenter og i det heletatt, de var pro Share this post Link to post Share on other sites