Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Zuzivowo

Battlefield 2 - Combat Sniper 2

Recommended Posts

Har lagd en ny sniper film. Denne har jeg lagd kortere enn den første siden noen sa at det var kjedelig i lengden :blink:

-Ja, jeg vet xkullx/Clean.Sweap er bedre.

-Jeg sier ikke at jeg er god.

-Har ikke brukt mye tid på editing.

-Hammerfall ftw.

JEG ANBEFALER AT ALLE LASTER NED FILMEN FOR 100000x BEDRE KVALITET. (81MB)

Link for å laste ned finner du i video discription (er det sånn det skrives? :blink:)

Faktisk ikke så værst, men har noen ting å sette pekefingeren på.

Holdt på å ikke gidde å se på mer fordi det startet i 3.pers. IKKE lag sniperfilmer i 3.pers. Det blir ikke gøy å se på.

syns den fortsatt ble litt lang. hadde du kuttet 3.pers delen og kun brukt det beste fra 1.pers-delen i en ca 2min lang film hadde det vert bra :blink:

Tydlig at du treffer bedre enn meg vertfall(ikke at det er så vansklig, men det er en annen sak :blink: ) :blink:

-Slider

Vet ikke om jeg vil laste ned en sniperfilm hvor produsenten har "ikke brukt mye tid på redigering" :blink: venter å se etter litt flere comments.

jaja var jo ikke så ille. hør på slider han sier det jeg ville ha sagt. :blink:. bruke mer tid på redigeringen, og musikken ikke bra ikke dårlig. filmer kommer på en 4/10 bra frags, men var vanskli og se hva du gjøre. bruk filefront PLX

Denne var ihvertfall langt bedere enn xkullx sin.

"-Ja, jeg vet xkullx/Clean.Sweap er bedre."

Naaaeeeiii... Xkullx er bare opptatt av å fragge fly med sniper. Cleansweap har jeg aldri hørt om. Du gjør iallefall nytte for deg på bakken.

Faktisk ikke så værst, men har noen ting å sette pekefingeren på.

Holdt på å ikke gidde å se på mer fordi det startet i 3.pers. IKKE lag sniperfilmer i 3.pers. Det blir ikke gøy å se på.

syns den fortsatt ble litt lang. hadde du kuttet 3.pers delen og kun brukt det beste fra 1.pers-delen i en ca 2min lang film hadde det vert bra :confused:

Tydlig at du treffer bedre enn meg vertfall(ikke at det er så vansklig, men det er en annen sak :blink: ) :blink:

-Slider

Skal huske det til neste gang :blink:

Vel, neste gang jeg vil kjede noen til døde viser jeg dem denne filmen.

Han CleanSweap var vel heller aldri god-

Vel, neste gang jeg vil kjede noen til døde viser jeg dem denne filmen.

Han CleanSweap var vel heller aldri god-

Gjør det du :blink:

Clean.Sweap var god! Jeg vil gjerne se hvor god du er da :blink:

Edited by Zuzivowo

Jeg er pwn, har over 100.000 poeng til sammen, har vunnet penger og jeg har vært på samme VT som folk fra xGx og NextGen!

han spilte i =AU= som sugde, han var kun en pubhero med sniper som traff hs noen ganger, ikke rart at pubrandoms syns han er "god".. vi slo dem vel 780 - 0 elns med tGC

sori ;<

Jeg er pwn, har over 100.000 poeng til sammen, har vunnet penger og jeg har vært på samme VT som folk fra xGx og NextGen!

OMG DU ER PRO!

han spilte i =AU= som sugde, han var kun en pubhero med sniper som traff hs noen ganger, ikke rart at pubrandoms syns han er "god".. vi slo dem vel 780 - 0 elns med tGC

sori ;<

mye det samme som oss(gfc mix) med 3 public-jenter og i det heletatt, de var pro tongue.png

Sign in to follow this  

• Create New...