Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dimind

Battlefield.no ønsker flere spillere

Recommended Posts

Greit nå dere prøver vi å fyre opp allmaps.. Bare å komme...

Oppfordrer alle til å joine IRC kanalen til battlefield.no da er det mye lettere å spre budskapet...

Join #1 nå..

Hint til ledelsen som selv kan stille opp ved å joine nå :blink:

Baserape må være lov, som mange andre skriver: pga denne regelen taper dere spillere så det ljomer etter.

Krig er krig, og det er en grunn til at basene er fulle av defenseweapons.

Ja, merksnodig nok så duger ikke defensevåpnene mot fly og helier som raper. En annen ting er at når et lag får overtaket og så bruker de tingene som er i basen så får ikke de andre spawnet. Du er ikke flink fordi du rapper en tanks og skyter en som spawner. Det er bare å backe ut igjen og la de få samle et angrep. Ikke ta den utslitte frasen om at det er krig, for det er ikke krig men et spill. Da skal det prøve å være rettferdig for begge lag.

Og det at det er vanskelig for nye folk å skjønne reglene på BF-serverene er bare tull. Alt du trenger er litt sunt fornuft; ikke baserape og ikke TK. Verre er det ikke. Sånn som det er nå så skal altså folk bare bunny hoppe rundt på Karkand med 63 andre for å få mest frags og dermed stats. Før så gikk det ut på å spille taktisk og å cappe flagg, men det er det slutt på. Alt skal skje på Square!

Når vi spillte BF1942 (i gamle dager) så ventet vi ved siste spawn på at FI skulle klare å samle alle sine karer i egen base for å komme med et mot-angrep. Av ren høflighet. Da gikk det noen sekunder så var det full krig igjen, og masse morro. Nå er det bare morro for den som er på det seirende laget som baseraper. Og jeg har sett nok at de folk der til å skjønne at de samme folkene er ALLTID på samme lag som utnytter brister i spillet slik at f.eks. US alltid vinner. Patetisk.

Jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å befolke de serverene som har ålreite folk og gjøre mitt for å skape en god atmosfære. Dermed er TV2-serverne ute av bildet for meg, og dessverre noen av disse serverne her. Men etter leggetid så hender det at det er ålreite folk her igjen da.

Denne tråden fikk meg til å mimre litt tilbake. Jeg husker å ha lagt igjen en god del timer på de herlige gamle metropolis-serverne, hvor ble de egentlig av?

Kart: Gjerne by-relaterte kart som mashtuur, sharqi, karkand og jalalabad

Kartstørrelser: Store, gjerne 64 slots

Spesielle innstillinger: FF, no veichles osv : Tilby servere med og uten veichles. FF:av på claymores, sniper kan være artig! :blink:

Regler: Slå ned på baserape dersom veichles:on.

Selve administreringen: Oppfordre til å lage squads?

Serverne: bf.no serverne har alltid vært meget behagelige.

Kart: Gulf of Oman er vel en favoritt, men en allmaps server er det beste, og citymaps servere :blink:

Kartstørrelser: 64

Spesielle innstillinger: FF, no veichles osv : FF on!!! for guds skyld! og jeg liker vehicles! :blink:

Regler: De reglene som er fra før er bra de.

Admins: Minst 1 aktiv admin på server eller i umiddelbar nærhet helst så ofte som mulig.

Selve administreringen: OK, men hehe kan jeg få være admin? :blink:

Andre ting: Jeg spiller lite på bf.no sine servere bare fordi det nesten ikke er folk som spiller der, og fordi jeg er lei den ene serveren som har folk (dragon valley)

Serverne: Vil ha stabile servere uten lagg, bf.no sine er vel stabile.

Edited by Sharpshooter

Ja, merksnodig nok så duger ikke defensevåpnene mot fly og helier som raper. En annen ting er at når et lag får overtaket og så bruker de tingene som er i basen så får ikke de andre spawnet. Du er ikke flink fordi du rapper en tanks og skyter en som spawner. Det er bare å backe ut igjen og la de få samle et angrep. Ikke ta den utslitte frasen om at det er krig, for det er ikke krig men et spill. Da skal det prøve å være rettferdig for begge lag.

Blir fort sliten av å spawne for å dø igjen 1 sec etterpå. Savner noe inf basert anti-air som stinger eller noe. Support og Anti-tank er ikke så veldig effektivt.

Har dårligere ping mot serverne her en mot tv2 sine, men liker bedre å spille på serverne her. 20-30 i ping hos tv2, 70-120 her :/

Synes det er merkelig å lese hvor mange som mener at å tillate baserape skal trekke så mye folk. Min erfaring er at servere som tillater baserape ofte kan fungere ok dersom det ikke blir gjort i særlig stor grad, men at så fort det kommer et map som er "egnet" for det og "de rette folka" er på "det rette laget" (og det er de fort) så stagnerer spillet helt. Folk lamejoiner som ville til det "rapende" laget, og når ikke det lar seg gjøre mer så begynner folk å disconnecte på det "rapede" laget. Etter en relativt kort stund det ene laget mer eller mindre tomt, og resten disconnecter. Server tømt.

En annen artig ting er at om jeg skal gjette et tall, så vil jeg si at i alle fall 50-60% av tilfeldige servere jeg joiner der ute forbyr baserape. Hvor mange som håndhever det er en helt annen ting, men la det på ingen måte fremstå som om bf.no på noen måte er alene om å ha denne regelen.

Det er så enkelt som at noen foretrekker baserape (da gjelder det bare å være på "riktig" lag, så får man mange easy kills) andre foretrekker at det ikke er tillatt (for å spille på resten av brettet). Samme hva man velger i dette spørsmålet vil det være en del spillere som er uenige, og derved velger å spille andre steder. Den eneste løsningen for å favne alle, er å kjøre servere både med og uten baserape. Å tro at det i utgangspunktet trekker flere spillere å tillate baserape er en grov overforenkling, og antageligvis helt feil.

Det er nok av andre ting som gjør at folk foretrekker å ikke spille her, som i mitt eget tilfelle f.eks kort og godt den idiotiske timelimit som gjør at spillet ofte blir avbrutt midt i kampen. Det synes jeg er totalt meningsløst og ergo kjedelig. Lagg på 64 serverne er også en vesentlig årsak, samt en og annen admin med lovlig stort ego. Det skal ikke mer til for at jeg skal velge andre steder...

of-topic 2 K

Hyggelig å se det er pust i deg ennå, Nadar :blink:

Juni 05 dumpet jeg tilfeldig inn på sidene til bf.no. Siden den gang har jeg vært trofast bruker av bf.no, forum og servere. For det meste BF2 serverne. Den gangen var det fullt på serverne, uansett når på døgnet en stakk innom for å ta en økt. Og slik er det vell de fleste av oss ønsker å ha det.

Så har vi kommet hit. BF2 dør sakte men sikkert ut, serien har kanskje utlevd sin rolle i spillverden? Og bf.no har bygget mye av sin eksistens på akkurat denne spillserien. I alle fall virker det som at det er inntrykket de allerfleste sitter med. Man ser det egentlig på svarene som kommer på denne tråden "jeg spiller ikke BF2 lenger" går igjen i flere svar.

Jeg tror ikke løsningen på bruker problematikken ligger i serverpark, kart-rotasjoner, strenge admins, ping og serveplassering ect. Jeg mener at bf.no er svært konkurranse dyktige på disse områdene. Jeg tror problematikken ligger i profilen som bf.no ha skapt over di siste årene, og denne er sterkt knyttet opp mot BF2. En snu operasjon for å endre dette vil ta tid. Og en naturlig følge av dette vil være tap av brukere i perioden snuoperasjonen pågår.

Jeg er av den oppfatning at staben i bf.no "sirkuset" har sett denne utviklingen lenge. Men desverre ikke helt klart å se for seg hvordan den skal motvirkes, og hviklen håndgrep som må tas for å forhindre det som nå er på vei til å skje. Det er ikke engang sikkert at det ville vært mulig å endre/motvirke dette. Arbeidet med å se nye veier har jo pågått en stund, men det var kanskje ikke tidsnok? For å være ærlig så er jeg ikke sikker på at det er en enkel løsning på problemet.

Kanskje er ikke gode servere, riktige spill og godt forum nok i seg selv!?!? Kanskje må det flere virkemidler til for å konkurrere om bruker massen. Ser man på bf.no sine konkurrenter har de i mange tilfeller "kopiert" nettopp bf.no på mange områder. Men hva har de da som bf.no ikke har? Kanskje må også bf.no tåle å kikke mot sine "konkurrenter etter ideer? Kanksje finnes det noen triks også vi kan bruke for å stjele noen brukere tilbake?!?

For min egendel var det klan livet som lokket meg til bf.no. Jeg er som sagt ikke like aktiv lenger. Nå dreier seg mer om en server med nok spillere på til å ha det morro i en liten time. På det område sliter bf.no om dagen.

I går fredag 14. sept ca klokken 20:00 startet jeg opp min nye QuakeWars demo. Tenkte at dette skulle dette var et tidspunkt der det ville være fullt på server parken til bf.no. Men ikke et menneske å se??? Selv om jeg følte meg skitten og forkommen ble det til at jeg måtte ty til en TV2 server for å få en liten time i krigen. Trist!

Jeg tror bf.no må gå aktivt ut å kalle sine mannskaper tilbake!!! Et av de tiltakene som vi ikke bruker (så vidt jeg vet), som våre konkurrenter bruker i stor utstrekning er: REKLAME! Få det ut, aviser, TV ect ect. Battlefield.no kaller DEG til hyggelig strid!!!

Fortell verden at vi er her, og at vi ikke bare spiller BF2. Fortell verden om communityet som passer for barn i alle alders grupper. Fortell om hygge, tafs og kos på våre kvalitets servere. Ikke kan det koste særlig med kroner heller! Men det strider kanskje mot "nonprofit" profilen? Jeg mener det ikke gjør det!

Jeg håper uansett vi klarer å ri denne stormen av!

Og jeg er ening med Nadar!!! Reglene og admin oppfølgingen på bf.no serverne er noe av det jeg liker best!!! Nei til baserap og ville tilstander.

Suunto.

om det ene laget er så smarte at de baseraper ut fly og heli så det andre laget taper er de jo bare flinke som forhindrer at motstanderlaget får en sjanse!.

Vet ikke om du har reflektert så mye over det, eller om du reflekterer over ting i det hele tatt. Men hvis tilstanden og kulturen på serveren blir slik du beskriver, så er det til slutt ikke igjen folk på serveren heller.

Er det billige freefrags du vil ha, eller kvalitative servere å spille på. Rett og slett dum retorikk når det gjelder public.

EDIT: Helt enig med Nadar også, gode poenger.

EDIT2: En annen måte å se problematikken med baserape på, er at folk tror de har skills når de setter seg i j10 og bomber carrier. Da tror de at de er gode, selv om de ikke er det. På TV2 er det ufattelig mange nabbs, ikke fullt like mange som på 24/7, men fortsatt veeldig mange. Tror de fort kunne sette seg i en j10 og tro de er gode :blink:

Juni 05 dumpet jeg tilfeldig inn på sidene til bf.no. Siden den gang har jeg vært trofast bruker av bf.no, forum og servere. For det meste BF2 serverne. Den gangen var det fullt på serverne, uansett når på døgnet en stakk innom for å ta en økt. Og slik er det vell de fleste av oss ønsker å ha det.

Så har vi kommet hit. BF2 dør sakte men sikkert ut, serien har kanskje utlevd sin rolle i spillverden? Og bf.no har bygget mye av sin eksistens på akkurat denne spillserien. I alle fall virker det som at det er inntrykket de allerfleste sitter med. Man ser det egentlig på svarene som kommer på denne tråden "jeg spiller ikke BF2 lenger" går igjen i flere svar.

Jeg tror ikke løsningen på bruker problematikken ligger i serverpark, kart-rotasjoner, strenge admins, ping og serveplassering ect. Jeg mener at bf.no er svært konkurranse dyktige på disse områdene. Jeg tror problematikken ligger i profilen som bf.no ha skapt over di siste årene, og denne er sterkt knyttet opp mot BF2. En snu operasjon for å endre dette vil ta tid. Og en naturlig følge av dette vil være tap av brukere i perioden snuoperasjonen pågår.

Jeg er av den oppfatning at staben i bf.no "sirkuset" har sett denne utviklingen lenge. Men desverre ikke helt klart å se for seg hvordan den skal motvirkes, og hviklen håndgrep som må tas for å forhindre det som nå er på vei til å skje. Det er ikke engang sikkert at det ville vært mulig å endre/motvirke dette. Arbeidet med å se nye veier har jo pågått en stund, men det var kanskje ikke tidsnok? For å være ærlig så er jeg ikke sikker på at det er en enkel løsning på problemet.

Kanskje er ikke gode servere, riktige spill og godt forum nok i seg selv!?!? Kanskje må det flere virkemidler til for å konkurrere om bruker massen. Ser man på bf.no sine konkurrenter har de i mange tilfeller "kopiert" nettopp bf.no på mange områder. Men hva har de da som bf.no ikke har? Kanskje må også bf.no tåle å kikke mot sine "konkurrenter etter ideer? Kanksje finnes det noen triks også vi kan bruke for å stjele noen brukere tilbake?!?

For min egendel var det klan livet som lokket meg til bf.no. Jeg er som sagt ikke like aktiv lenger. Nå dreier seg mer om en server med nok spillere på til å ha det morro i en liten time. På det område sliter bf.no om dagen.

I går fredag 14. sept ca klokken 20:00 startet jeg opp min nye QuakeWars demo. Tenkte at dette skulle dette var et tidspunkt der det ville være fullt på server parken til bf.no. Men ikke et menneske å se??? Selv om jeg følte meg skitten og forkommen ble det til at jeg måtte ty til en TV2 server for å få en liten time i krigen. Trist!

Jeg tror bf.no må gå aktivt ut å kalle sine mannskaper tilbake!!! Et av de tiltakene som vi ikke bruker (så vidt jeg vet), som våre konkurrenter bruker i stor utstrekning er: REKLAME! Få det ut, aviser, TV ect ect. Battlefield.no kaller DEG til hyggelig strid!!!

Fortell verden at vi er her, og at vi ikke bare spiller BF2. Fortell verden om communityet som passer for barn i alle alders grupper. Fortell om hygge, tafs og kos på våre kvalitets servere. Ikke kan det koste særlig med kroner heller! Men det strider kanskje mot "nonprofit" profilen? Jeg mener det ikke gjør det!

Og jeg er ening med Nadar!!! Reglene og admin oppfølgingen på bf.no serverne er noe av det jeg liker best!!! Nei til baserap og ville tilstander.

Suunto.

Igår var faktisk en god dag, da var det folk på bf2 allmaps hele kvelden så da valgte du feil spill biggrin.png

Ellers så er jeg enig i mye av det du sier.

Skal battlefield.no bestå må bf.no etterhevt bli et multigame commuity. Jeg vil bare sette et spørsmål, om man skal det burde ikke alle serverene hete det samme.

Ikke at battlefield serverene heter battlefield.no, CSS heter hellfragger.no og et:qw heter quakewars.no

Kanskje alle servere skulle het det samme, da vil ukjente spillere se at de faktisk spiller på ett og samme community, dette vil gjøre communtyet mer kjent over flere spillere!

Idling på serverne hjelper faktisk.. Hvis vi alle tok et felles ansvar for å sette serverne igang på ettermiddagen er sannsynligheten stor for at det vil være folk på serverne resten av kvelden..

Forrsten har ikke sett noen fra ledelsen har kommentert de mange gode forslagene her noe særlig. Det savnes når dere først starter en slik tråd.

Edited by AgeZer

Skal battlefield.no bestå må bf.no etterhevt bli et multigame commuity. Jeg vil bare sette et spørsmål, om man skal det burde ikke alle serverene hete det samme.

Ikke at battlefield serverene heter battlefield.no, CSS heter hellfragger.no og et:qw heter quakewars.no

Kanskje alle servere skulle het det samme, da vil ukjente spillere se at de faktisk spiller på ett og samme community, dette vil gjøre communtyet mer kjent over flere spillere!

Forresten har ikke sett noen fra ledelsen har kommentert de mange gode forslagene her noe særlig. Det savnes når dere først starter en slik tråd.

Kopiert fra siste post fra Agezer. Jeg er så enig med deg der.

Forrsten har ikke sett noen fra ledelsen har kommentert de mange gode forslagene her noe særlig. Det savnes når dere først starter en slik tråd.

Nå har det seg slik at ledelsen startet en slik tråd for å få dere som bruker serveren mest til å komme med deres syn på bf.no. Tro meg... alle i ledelsen følger med på tråden og leser alle poster som blir skrevet, og vil komme med synspunkter og gjennomgang av alle svarene i tråden etterhvert. Alle punkter blir tatt med og slått sammen. Så fortsett med å legge inn poster om hva du synes om kart, servere, kvalitet, størrelse på map, hva er bra og hva er dårlig og ikke minst hva bf.no kan bli bedre på.

Mange bra innlegg her smile.png

Snip Sis

Støtter SniperSister i det hun sier.

Poenget vårt med denne tråden er å høre hva dere mener, ikke at vi skal ha dere til å prate oss etter munnen.

Vi ser at serverene er tomme og vi prøver å kartlegge årsaker slik at vi kan fyre opp med ny giv.

Jeg kunne skrevet side opp og side ned om mine synspunkter, for de har jeg uten tvil, men det er dere som bruker serverene eller vet hvorfor dere ikke bruker serverene.

Jeg har moderert vekk svada svar, men utover det er ordet åpent, og noen av innleggene må jeg si svir, men ikke mer enn at vi kan ta tak i de tingene som blir nevnt.

Fortsett å komme med innspill, det er viktig for oss slik at vi kan gi dere bedre service og tilbud.

Vi jobber her for dere og communityet.

/Thomas

(døpt K3rmIT)

Blir vel litt OT dette. Men det er ikke bare på serverne det har blitt mindre aktivitet, jeg synes også at aktiviteten her på forumet har også sunket i fra tidligere. Jeg har selvfølgelig ikke statistikk på dette, det er bare basert på en feeling jeg har fått, synes at det var flere brukere på logget tidligere. :blink:

Er enig i at timelimit er noe herk, ff på miner og claymores har jeg litt blandede følelser om - og jeg håper at dere ikke tillater baserape på noen av serverne da dette fort kan skape forvirring\dårlige unnskyldninger hos de som gjør det. (Kommer sikkert en god del "det er lov på 3'ern så jeg trodde det var lov på 4'ern også"... etc)

Angående administreringen av serverne, kan dere klare å få IRC request (?needadmin <hvorfor>) oppe å gå igjen? Denne funksjonen har vært disabled så lenge jeg kan huske.

Synes forresten at ideen om å idle en server for å gjenopplive den var en god ide, siden de aller fleste (meg inkludert) sjeldent joiner en tom server. (Håper på liv i Wake-servern igjen asap. smile.png )

Når jeg spilte (har ikke spilt på noen mnd nå) public så var spilleglede et av de viktigste kriterene for valg av server. Etterhvert så ble battlefield.no valgt helt bort. Skulle jeg spille med hardware så ble det en TV2-server. Ved inf only ble det en random server. For min del er årsakene til at battlefield.no ble valgt bort flere:

1) Ikke lov å angripe UCB: dette ødelegger for meg mye av spillegleden. Denne regelen synes jeg legger opp til for mye skjønn fra admins. Hvor nært kan man være UCB ? Hvor nært kan fi være sin egen UCB før man tar ham ut ? Dette skaper usikkerhet og ødelegger mye av spillegleden min.

2) En av mine første opplevelser med battlefield.no sine servere var en warning pga taxi - noe overraskende må jeg si....jeg kjente ikke til regelen (my mistake), men saken var at jeg skulle kjøre over til SL min og gjorde selvfølgelig det med første og beste bil jeg fant. SL var på et annet flagg. Det satte listen for mine forventninger til server-parken. "Her må man være forsiktig" - noe som igjen reduserer spillegleden for min del.

3) Det som fikk begeret til å flyte over var et av de verste tilfellene av kontinuerlige multiple TK's ifm å få heli som jeg har opplevd. Etter mye om og men så ble vedkommende kicket, men skaden var for min del gjort. Og her ligger noe av problemet tror jeg; det jeg oppfatter som strenge regler tror jeg skaper forvetninger. Forventninger om en server hvor det ikke er rom for noe tull og hvertfall ikke omfattende TK's. Når det viser seg at dette faktisk ikke er tilfelle så tror jeg fallhøyden blir ekstra stor - man mister troverdighet.

En stor fordel med server-parken deres var at det ofte var gode spillere på serverene - noe som medførte at man måtte skjerpe seg og dermed betød at man hadde muligheten til å lære ett og annet.

TV2 ble valgt av følgende grunner:

- keep it simple; få regler.

- tillater angrep på UCB

- svært rask respons på innlegg til klagemuren

- battlerecorder

- mye folk på serverene

--> Spilleglede.

Lykke til smile.png

Snadde

Suunto.

Du sier noe jeg mener er svært viktig her: At vi må stå samlet på alle fronter. Og da er det helt naturlig at alle servere får navn etter communityet. Slik blir identiteten vår helt tydelig: Battlefield.no! Jegogså har lurt på hvorfor vi sprer oss på flere "enkeltstående" community.

Det er utrolig mange faktorer som skaper den utviklingen som vi nå ser, og jeg tror faktisk at staben i bf.no må regne med å gjøre drastiske tiltak om de skal klare å snu trenden.

I etterpåklokskapens ånd vil jeg påstå at delingen i forskjellige nettsted knyttet opp til forskjellige spill slår feil. Det kan sammenlignes med en bedrift som vokser for fort, det ender med at vi spiser oss selv opp. Vi klarer ikke betjene alle brukerne godt nok, servicen blir dårligere, og i frustrasjon leter brukerne etter alternativer og "kjøper" et annet produkt.

Jeg sier ikke at vi ikke kan ha flere communitys innad, men vi burde markere sterkere at alle tilhører Battlefield.no. Et nettsted, med undergrupper for de respektive spill, et standard server navn ect.

Et annet spørsmål er også om bf.no kanskje bør se på en total profil endring. Forstå meg rett, jeg vet at dette er noe som er jobbet med i kulissene i lengre tid. Men har det blitt synlig gjort godt nok? Hva med nye klær? Kanksje en fusjon med Multigamer er på sin plass? Nytt navn? (Bannet jeg i kirken nå?) Jeg sier ikke at det er det som skal til, men spørsmålet er legitimt. Jeg vet at nonprofit er godt forankret i bf.no(og slik bør det være), en det finnes gode organisatoriske løsninger på et slikt problem. Og om bf.no vil bli størst og best, ja da må en kanskje se på nettopp drastiske virkemidler.

Jeg synes i alle fall at det er trist om mitt favoritt community skal måtte se døden i øynene fordi enkelte ikke var villige til å gjøre det som måtte gjøres. Samtidig, ikke ta forhastede konklusjoner. Kanskje er dvi bare i en bølgedal på sopill fronten... Samtidig må jeg poengtere at vi heller ikke skal svartmale situasjonen. Jeg synes forsatt at bf.no er best. Det er her jeg har mine spill venner og kontakter! Og jeg akter ikke flytte på meg! Og slik burde alle tenke! Sammen er vi best! smile.png

Jeg tror bestemt at vi skal klare oss fint! Men en jobb bør gjøres. Og det bør lyttes til folket på gulvet.

Igår var faktisk en god dag, da var det folk på bf2 allmaps hele kvelden så da valgte du feil spill :blink:

Idling på serverne hjelper faktisk.. Hvis vi alle tok et felles ansvar for å sette serverne igang på ettermiddagen er sannsynligheten stor for at det vil være folk på serverne resten av kvelden..

Jeg er nok litt enig i dette med navnene på serverne. Selvsagt er det litt kult å ha "quakewars.no"-navnet nå i starten, men det svekker faktisk communitiet. Om battlefield-navnet er for sterkt i så måte er noe en bør diskutere. Kanskje hadde det vært like greit å bruke hellfragger.no eller multigamer.no som fellesnavn på alle servere?

Kart: Strike At Karkand

Kartstørrelser: 64

Spesielle innstillinger: FF, no veichles osv : inf, no unlocks

Regler: ban\kick for cheating, baserape osv

Admins: aktive!! som spiller nesten hele tiden og holder orden

Selve administreringen: Funker sånn som den er

Andre ting: nei

Serverne:

Så lenge dere lager en server med karkand only, er jeg fornøyd. Og det ser ut som de andre er det også!

Er enig med mye som er sagt, det lønner seg å ha en "fellesnevner" som vil være gjenkjennelig for flere i forskjellige spill - battlefield.no klinger dårlig i quakewars eller cs imo. Multigamer hadde funket, men hva dere evt. ender opp med om dere skal endre navnet, er et vanskelig valg.

32/32 Conquest: Cerbere Landing, Tunis Harbour, Camp Gibraltar

' />

Det der var en kødd, ikke sant? p

Hvorfor? Jeg syntes det var ett greit forslag. Regner med at denne tråden gjelder alle typer servere og ikke bare BF2.

Nyheten ligger under Battlefield 2 seksjonen.

Til saken, jeg tror det er mange faktorer som spiller inn her.

For det første så er det ganske mange som har gitt seg med BF2, det finnes langt færre klaner og de som spilte seriøst har gitt seg.

TV2 har såpass mange servere at det er de som trekker oppmerksomheten til de nye spillerene, som sikkert ikke er så glad i å følge regler?

Pingen har også litt å si, vi som sitter med telenor pinger vell generelt bedre mot andre servere.

Tror heller jeg ville gjort som punky sier i sitt inlegg, og sett fremover til de nye spillene kommer! Og ta de andre communitiene på senga så fort de slippes!

- oDDi

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...