FredsmeglarN 51 Report post Posted November 10, 2011 Herlig å se Snute bite fra seg for tiden, vant Playhem i går og er i finalen i IMBAlonian mot MvPTails nå snart! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 12, 2011 sååå- battle in berlin er i gang, 10000 dollar til vinnern, deltakerne er Acer.Nerchio Millenium.Stephano ESC.GoOdy Alternate.Socke Liquid.TLO (as Zerg) Empire.Kas Grubby.Grubby Liquid.Ret hvem vinner? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted November 12, 2011 Stephano eller Nerchio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted November 12, 2011 Goody mot stephano på khaldors nå, ser innom om et par timer for å se hvordan det går. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 12, 2011 LOL! Jævla goody. Stephano tar den lett Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted November 13, 2011 Tydeligvis ikke torres Goody sin camping stoppet mot Nerchio i finalen thou Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 13, 2011 Så rart! stephano har jo vært helt rå i det siste, mens hypen rundt nerchio dempet seg for en stund tilbake. Jaja, artig at goody slår fra seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 13, 2011 satan nerchio slo Ret i zvz? ikke verst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NhcPeacebreaker 2 Report post Posted November 13, 2011 Er ikke Nerchios zvz helt sinnsyk? Hørte at det var den som gjorde at Morrow ikke spiller zvz lengre, og heller spiller tvz. Kan hende jeg blander sammen med en annen da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 13, 2011 Mange som sier det, men har helt ærlig aldri sett han spille zvz. Og hvordan klarte stephano å tape mot goody? Har goody blitt god? Alltid et herk å finne vods til europeiske turneringer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted November 13, 2011 http://www.teamliquid.net/video/streams/oGsSK nada spiller : OOOOO Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted November 13, 2011 Kart over alle barcraftene: http://maps.google.com/maps/ms?msid=214434868868944444968.0004aac4e2e49b9b215c7&msa=0 Ganske sykt hvor mye det har spredt seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted November 13, 2011 Noen som blir med på Barcraft på Honolulu eller? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 13, 2011 Spanderer du reise og opphold? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted November 21, 2011 Noen som var på barcraft i går da? Jeg hadde telefonvakt for jobben, så kunne ikke dra selv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted November 21, 2011 Jeg skal stille neste gang! Garantert! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted November 21, 2011 Jeg var på Barcaft i går jeg , kjempe morro Dog litt hardt å stå opp dagen derpå , ble noen Øl. Pressfire.no lagde en liten reportasje : http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4309/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted November 22, 2011 Føler intervjuene var litt småflaue. Om du går ut fra at publikum trenger å bli overbevist om at dette ikke er tullete, så vil de synes det er tullete (eller så vil i alle fall intervju og artikkel fremstå som tullete). Behandler du det seriøst så blir det tatt seriøst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 22, 2011 Syns det var et seriøst intervju jeg hvor det kommer fram at SC2 behandles på lik måte som fotball omtrent. SC2 har blitt et lite fenomen med all streamtittingen. Ser jo bare når jeg streamer og jeg er bare en platinum fyr, så kan jeg trekke oppimot 30 viewers. De kan sitte i timesvis å se på. Jeg er sånn selv, jeg ser fast på desrow og white-ra. Glem TV, ser heller på SC2 streams. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 22, 2011 hah, snublet over den gamle dokumentaren fra 2000 med han 16åringen som dro til korea og vant den svære turneringen, slayer het han vel. Morsom sak, høyere har vel ingen nordmann vært i sc eller sc2? Synd han takket nei til proffkontrakt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted November 22, 2011 Slayer er den nordmannen som har nådd desidert lengst i sc2, ja. Veldig synd for hans del var det vel ikke, karen er pokermillionær atm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 22, 2011 SC1 mener du Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted November 23, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 23, 2011 DEN var fantastisk, hahaha. how mod u are bro? i have 5 modes whuut? mods? why are u speaking about mods? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 23, 2011 Stakkar, kan ikke hatt en særlig bra oppvekst han der... Quote Share this post Link to post Share on other sites