Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
The Jackal

Starcraft II

Recommended Posts

Faen meg kjørt bil i 7 timer i dag, også skrur jeg på når jeg kommer for å finne WOW ARENA på streamen.....herregud på tide at Blizz skjønner at Arena er et idiotisk prosjekt å drive på med som esports....Er SC2 ferdig eller kommer det mer?

Grand Final Ret vs Naniwa står det nå

Ret er faen meg et beast, har liksom aldri hørt så mye om han før for et par uker siden....idk, men er glad jeg vet mer om han nå : P

missa jeg finalen nå eller har den ikke begynt ennpå?

Ret er blandt foreigners med aller best mechanics, sjekk pengene og energi på queens gjennom kampene hans, og hvor sjelden han blir supply blocked. Klin kokos.

Han får zerg til å se enkelt ut.

Ret er blandt foreigners med aller best mechanics, sjekk pengene og energi på queens gjennom kampene hans, og hvor sjelden han blir supply blocked. Klin kokos.

Han får zerg til å se enkelt ut.

En liten history lesson for de som ikke fulgte noe særlig med på starcraft før sc2.

Ret og IdrA var, mot slutten av starcraft 1 (utenfor korea), de eneste man kunne ta seriøst. De begge hadde koreansk pracc bak seg (spesielt idra). De knivet hele tiden om #1 som foreigner, og selvom idra var mest consistent vant Ret et par veldig store games. NoNy kan jo nevnes for å ha tatt noen syke games av idra, men generelt sett var det idra og ret som eide alt som var utenfor korea. At Ret ville gjøre det bra i sc2 er på ingen måte en overraskelse, og mange vil nok si at han har skuffet i forhold til hvor god han var før. Artig å se at han er på g, da! Veldig likanes kar og fantastiske mechanics.

Snakker om pros, Idra og Ret og sann. Dinga akkurat Gold så watch out biatches! Stappa is going pro style !

Husk at fler av oss som gamer begynner å dra en del på årene, mao. er ikke den kurven som indikerer skills like relativ til antall games som du skulle ønske å tro :blink:

Jeg har en kompis som bygger banshees og vikings i hver kamp, hvis han bygger marines er det bare for å få tiden til å gå... han har klatret til topp-10 i silver, men platinum? Aldri.

Skulle til å si det samme som Sussi her. Ikke at jeg føler meg gammal, men "etter fyllte 25 går det bare en vei" er det ikke det man sier? :blink: Og med 4 år uten trening, men med øl og studier kjenner jeg på kroppen og i hue at jeg ikke henger med. Har hverken farta, presisjonen eller beslutningsdyktigheten lenger.

Men jeg koser meg med å både spille og se på SC2 :blink:

Hvis det er én ting som troner over alt annet på irritasjonstoppen for min del er det all balanse-sutringen på battle.net sitt forum (og sikkert andre..). Samtlige raser sitter og syter over at alle de andre er imba meg her og OP meg der... og av en eller annen grunn sitter jeg med følelsen av at det er den drittungen Greg "alle som slår meg er så jævlig imba" Fields som har mye av skylda.

En gang i tiden hadde jeg sansen for Idra, men etter MLG nylig og ikke minst NASL så kan han faktisk brenne, han er verken "unik" eller "ærlig", han er rett og slett en drittunge og en dårlig taper (sistnevnte er fair enough, jeg liker ikke å tape heller, men jeg tar det som en mann i det minste).

Godt mulig jeg er biased ettersom jeg er Emperor-fanboi, men fullstendig ufortjent BM i NASL var dråpen for min del. "Jeg sier ikke GG hvis ikke det var en god kamp, bla bla bla".... punk.

Damn - jeg kan visst sutre jeg og.... :blink:

Hva skjedde i NASL med idra?

Ang GG så er jeg litt enig med de som sier at det å GG'e etter et ræva game er unødvendig. Selv om det er god folkeskikk så må folk få lov til å deale med dårlige matcher/perfomances som de selv føler for uten at alle skal klikke og gå mental.

Kan skjønne at noen syns det er weird å si "gg" i kamper som egentlig ikke er gode, men man bør i hvert fall takke for kampen på en eller annen måte, enten ved å si det i chat eller gå bort til motstanderen rett etterpå.

Samme om Idra ikke takker for kampen. Det er bare litt av greia med han. Men at han prøver å være seriøs i balansediskusjoner når han bare whiner for å whine så mister jeg all respekten for hans meninger. All beefen han har hatt mot andre spillere er bare kul og gjør at det blir morsommere å følge hans kamper :blink:

Liker som regel BMen hans, men han mistet en del respekt hos meg (Ja veit, han bryr seg nok om det!) når han neket å shake hands med Cruncher TO ganger, uansett hvor dårlig forhold man har i hvilken som helst sport så er det noe som SKAL gjøres imo. Mye av det andre er bare underholdning.