Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
The Jackal

Starcraft II

Recommended Posts

Det har hendt at jeg har møtt gold og silver mens jeg var i bronze ja. Alle jeg har møtt til nå i silver har vært nettopp silver.

Toss er tilsynelatende umulig å ta om man ikke går mass muta og tar de ut før lategame. Prøvde meg med roach ling til en forandring, men det er helt håpløst, stalkers bare blinker ut av en perfekt surround, og tre immortals kan ta uendelig med roaches.

Jaja, ferdig med det eksperimentet.

Så de der live, drøyeste spillet jeg har sett noensinne, fra kamp 2 og utover spilte cool bortimot 100% perfekt.

Venter bare på hordene som nå kommer med at Zerg er balansert, fordi de har vunnet den første turneringen siden week 1 av release. tongue.png

Omg, Zerg won biggest tourney ever. Terran/toss UP, L2P stfu etc tongue.png.

Men er rå matcher så langt, ferdig med match nr2 nå

Jeg tok faktisk den før tastosis, holdt seriøst på å drite på meg.

Måten cool taklet tankdrops på LT og KR er nesten ubeskrivelig, for et beist. Men faktum er at ITR spilte som om han var helt utpsyket, utrolig lite inspirert.

Ihvertfall på 3-1. Han crumbla helt og gikk for proxy reapers. Ouch. Jaja, fruktutgiveren var bare bedre.

Føler vendepunktet i kampen var når cool begynte å catche drops med muta i 2. kampen, etter det var ITR på hæla.

Det ser så lett ut. seriøst kjønner ikke åssen de får det til. Åssen klare og styre så mye på en gang. Skulle hatt en multitasking guide for newbs

Yes! Endelig møtte jeg en Terran/noe annet enn toss, og vant seff! ;)

Ekstra moro at han hadde 601 league games og jeg 59... :)

Haha det er så morro å slå noen som har 10 x så mange games som deg as tongue.png

Om det er noen som har lyst til å spille sammen med Tosse noob, så add meg. Hauger 660. Spilte Terran før, men er blitt anbefalt å gå over til Toss. Det jeg håper på da er noen som spiller en 2v2 med meg som kan si hva jeg bør lære osv, og hva som contrer hva. Imens spiller jeg noen 1v1. Hjelp mottas med takk og skryt! smile.png

@ Ghads brood lord replay

SPOILER WARNING!

Lol ' />

Herregud så dårlig han var han du spilte mot, på et tidspunkt før det skjedde noe som helst lå han på 1000 minerals... og han lå hele tiden etter det skyhøyt på minerals uten å gjøre noe med det, og han gikk jo faen ikke for expand før han var totalt utmina og du hadde 4-5 hatcheries p

Også massa han 6 VRs uten å bruke dem... tipper han kunne klart det om han hadde pusha ut så snart han fikk den sjette..

Tror forresten jeg har spilt mot han selv, tilbake i Bronze engang :)

SPØRSMÅLSTID:

Hvordan dropper man units fra medivac "i fart", altså langs en linje i stedet bare for å stå på ett sted?

Har en mistanke om at det er shift+d spam bortover, men det kan jo likegodt ende i at den bare stopper og unloader alle på den ene spotten for alt jeg vet.

Og til 'tossene:

Hvor fort tar det ca. å få ut en observer på standardbuildsene til toss?

@ Ghads brood lord replay

SPOILER WARNING!

Lol :tafse:

Herregud så dårlig han var han du spilte mot, på et tidspunkt før det skjedde noe som helst lå han på 1000 minerals... og han lå hele tiden etter det skyhøyt på minerals uten å gjøre noe med det, og han gikk jo faen ikke for expand før han var totalt utmina og du hadde 4-5 hatcheries ;)

Også massa han 6 VRs uten å bruke dem... tipper han kunne klart det om han hadde pusha ut så snart han fikk den sjette..

Tror forresten jeg har spilt mot han selv, tilbake i Bronze engang :)

Som jeg sa, så var det en tullete kamp. Jeg misforsto fullstendig hva han dreiv med, og han kunne angrepet på hvilket som helst tidspunkt fra han hadde to void rays og oppover og antagelig slaktet mainen min. Min read på spillets gang var at han var vettskremt av den første runbuyen min og bygde opp en masse statisk forsvar og bakkeenheter. Derfor jeg tripleexpandet så tidlig i kampen, og det gikk jo bra. tongue.png Håpløst å spille så sent på dagen.

ladderet litt offrace i det siste, aka spillt som terran. Det er utrolig lett i silver iaff. 3rax 1fac 1stargate. Pumpe marines og marauders, litt reapers i starten, banshees etterhvert, så bare mover jeg ut med hæren min og det blir totalslakt. Seff ikke sykeste motstanden, men det blir mye wins av dette ass.

Driver å tester Zerg for tiden. Bare custom game til nå da. Supplyblocker meg selv hele tiden og sliter litt timing pga. forskjellen med larvamanagement. Hvordan makroer dere zerg? (bindings osv).

sjekk siste replayen min, går ann å ta de! :)

Ja du spilte jo mye bedre enn han. Han burde bygget flere barracks langt tidligere. Da hadde han tatt deg ;) Pluss han microa ikke marauders med concussive shells.