Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
The Jackal

Starcraft II

Recommended Posts

Endelig Platinum:D Føler jeg måtte kjempe om opprykket i 2 sesonger:P

Tror jeg har hatt beta en stund, lol. Var innom Battle.net og accounten min og sto visst HotS beta der. Lasta ned og prøvde et kjapt game. Hjelpes det er en del å bli vandt til

Er det slik at alle spiller HotS nå? Tenker å få spillt litt igjen, hvor store forandringer er det som er ute å går ift gameplay og matchups? BTW er snillg enda her?

Yes, absolutt alle er over på hots. Matchupmessig er det veldig store forandringer, særlig når du kommer litt opp i nivå. Mutas er tilbake, boosts på medivac har gjort store utslag, reapers er bedre igjen, hellbats første minuttene obligatorisk og alltid et hassle, protoss sine åpninger med mothershipcore har skapt en del endringer. Lategame contains med zerg er noia hvis de har gått swarmhost. Terran sine nye widow mines er fantastiske både off og deff og brukes ALLTID +++ Man må bare spille masse for å komme inn igjen i det.

sjekk ut vods fra homestorycup mellom snute og taeja, finale bo5 fra i sommer, mye bra zerg vs terran: http://www.twitch.tv...664?t=30h23m20s

Med siste nerf er vel brått hellbats ikke like aktuelle early game lenger, samtidig som at cloaken til banshee ble senket fra 200/200 til 100/100, så den får vel en oppsving igjen...

Det skjer ting her, torres, gjelder å følge med i svingene :p

Ty boys. Prøvd å sjekke litt rundt på TL, ser at det enda skjer mye der men har inntrykk av at foreigner-scenen kanskje har sett litt decline i antall aktive? Er ihvertfall veldig spent på hvordan spillet føles, håper det enda er gøy iaff!

Fakk az, vært 1år+ uten noen som helst gaming og når man ser sc2 igjen da merker man hvor mye man savner å spille slike type spill altså :p

Haha , lættis bra:-P

Så, noen som skal følge med på finalene denne helgen? WCS finalekampene er i gang, tre dager til ende med topp 5 fra usa/korea/europa-rundene i gruppespill før kvartfinaler søndag. Gud jeg heier på gode gamle Bomber!

Group A - MC, Rain, Jaedong, Welmu

Group B - Polt, Grubby, Bomber, First:

Group C - duckdeok, INnoVation, TaeJa, NaNiwa:

Group D - Maru, MMA, Scarlett, aLive

Selvfølgelig! For en herlig kamp andre map'et mellom MC og Jaedong var :D

Denne helgen skal være SCII fra ende til annen :happy:

God underholding?? herregud, den siste avgjørende kampen er kanskje den beste tvt noen sinne. Kanskje den beste sc2kamp jeg har sett noen sinne. Twitter eksloderer nå.

Kevin van der Kooi @RotterdaM08

That was the best TvT I've ever casted, hands down. G3 was ABSOLUTELY insane. God Taeja's good. #WCS

Vel sånn går det fort når to av verdens beste terrans møtes :)

Jeg har øl, whisky og gammelt eple... når WCS er ferdig blir det multiplayer-promille på battlenet - watch out nerds :cool:

God underholding?? herregud, den siste avgjørende kampen er kanskje den beste tvt noen sinne. Kanskje den beste sc2kamp jeg har sett noen sinne. Twitter eksloderer nå.

Det er jo jobben deres å hype det, men jepp "god underholdning".

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...