Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
The Jackal

Starcraft II

Recommended Posts

At sc2 blir mindre populært er utrolig trist mtp korea og prestisje. Men på en annen side så fucker ENDELIG idioter som wheat og JP off til andre spill.

What? Hva er galt med DJWheat? Han og Day9 er jo et awesome casting team

At sc2 blir mindre populært er utrolig trist mtp korea og prestisje. Men på en annen side så fucker ENDELIG idioter som wheat og JP off til andre spill.

Stemmen hans, og ikke minst latteren. DJWheatley

Stemmen hans er irriterende som sagt, men han kan jo ABSOLUTT INGENTING OM SC2. å lese prouction tabs 90% av tida kvalifiserer ikke som god kommentering. Han er et godt eksempel på noen som har kontakter i miljøet og får jobber selv om han har null peiling. Gutteklubb ftw.

DjWheat er en av de eldste innen bransjen. Jeg husker han for mer enn 10år tilbake som en av de første som begynnte med kommentering av spill, så han har absolutt peiling på casting. Kanskje ikke så flink med casting av SC2 men han caster mange spill. Uten tvil bidratt mest av alle for å gjøre esport populært borti statene.

At LoL vokser i det tempo er en gåte for meg, ikke testa det selv men har sett en stream her og der og ALDRI har jeg sett noe så kjedelig, men det er min mening bare så klart. At ett spill har svingninger i antall spillere osv skjer jo i alle spill, folk detter av lasset, andre kommer inn. Om SC2 overlever er ikke godt og si. Det vi syns er kjedelig vil kanskje 10k drittunger fra USA like og folk vil se streams. Nå vet ikke jeg åssen SC1 var før broodlord, om de hadde samme symptomer

DjWheat er en av de eldste innen bransjen. Jeg husker han for mer enn 10år tilbake som en av de første som begynnte med kommentering av spill, så han har absolutt peiling på casting. Kanskje ikke så flink med casting av SC2 men han caster mange spill. Uten tvil bidratt mest av alle for å gjøre esport populært borti statene.

So fucking what? Som du sa så kan ikke å caste sc2. At han er flink til å spy ut setninger betyr ikke at han er god til å caste. Det er null innsikt og IQ bak det han sier. Selvfølgelig vet jeg at fyren har holdt på lenge. Noe som er eneste grunnen til at han får caste MLG. Han har kompiser høyt oppe. Esport hadde skjedd uten wheat. Herregud. Fyren er en blodigle som kom med tidlig og suger seg fast til alt som er populært.

Men whatever. Folk kan like og mislike hvem de vil.

At LoL vokser i det tempo er en gåte for meg, ikke testa det selv men har sett en stream her og der og ALDRI har jeg sett noe så kjedelig, men det er min mening bare så klart. At ett spill har svingninger i antall spillere osv skjer jo i alle spill, folk detter av lasset, andre kommer inn. Om SC2 overlever er ikke godt og si. Det vi syns er kjedelig vil kanskje 10k drittunger fra USA like og folk vil se streams. Nå vet ikke jeg åssen SC1 var før broodlord, om de hadde samme symptomer

Gratis og casual.

Som dessverre har blitt de to viktigste kriteriene til spill nå til dags...

targa rulet i innledende rundene men gikk ut i ro16 mot sage i dag i DH open, synd, kjempekamper i starten!

Jepp, han har to streamer hvorav den ene er oppe døgnet rundt og kjører gamle kamper fra brutewars.

Jepp, det er vår snipealot! :)

Hadde han blitt tatt med i kåringen over top50 sc2/bw streamers hadde han vært nr 11 på lista over mange kjente progamers... Litt artig! :D