Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 (edited) Ok dette begynne å bli litt flaut når alle hata an SKA SERIØST GJØRE BEDERE NESTE GANG Takk for tipsene ellers og skal lage bedere neste gang...gidde ikke å sei det der hele tida nå Men for de som har lyst til å se den EN GANG TIL... Klikk her Edited September 10, 2007 by killawaleed2000 Share this post Link to post Share on other sites
sdN 0 Report post Posted September 8, 2007 Fett, spesielt da du tok UAV'en! Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted September 8, 2007 Nice frags *Irony* Share this post Link to post Share on other sites
Yomack 0 Report post Posted September 8, 2007 Et godt tips til en såkalt FragMovie er å droppe sniper-scenene. Det er ikke altfor spennende Ellers ok Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 Et godt tips til en såkalt FragMovie er å droppe sniper-scenene. Det er ikke altfor spennende Ellers ok De er jo kjekke de Uten de så ville det bare bli en liten film Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted September 8, 2007 drop generelt alt du hadde med i filmen. Alle klipp, musikk etc å ta en titt på andre filmer og se hvordan de er laget. Så begynner du på nytt. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted September 8, 2007 Killawaleed! Husker du du, meg og han russern på Karkand for leeeeeenge siden? Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 (edited) drop generelt alt du hadde med i filmen. Alle klipp, musikk etc å ta en titt på andre filmer og se hvordan de er laget. Så begynner du på nytt. Gidde ikke ...Gi meg en link... Killawaleed! Husker du du, meg og han russern på Karkand for leeeeeenge siden? yup huske deg Edited September 8, 2007 by killawaleed2000 Share this post Link to post Share on other sites
KoseMelon 0 Report post Posted September 8, 2007 I'm not for konstruktiv kritikk, så.. Dette er det dårligste jeg har sett, ever Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted September 8, 2007 100 % easy kills, dårlig musikkvalg. Ingen redigering, bare klipp og lim. rett å slett 0/10. Kan jeg få tilbake 2 minutter og 58 sekunder av livet mitt? Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 (edited) dere er helt dumme i hove....ska gjøre bedere neste gang, men herregud Dickheads Edited September 8, 2007 by killawaleed2000 Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted September 8, 2007 elsker folk som ikke klarer å ta imot kritikk ..... filmen sugde, det er noe du må innse Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted September 8, 2007 elsker folk som ikke klarer å ta imot kritikk .....filmen sugde, det er noe du må innse Haha, men han ble jo sur jo Share this post Link to post Share on other sites
KoseMelon 0 Report post Posted September 8, 2007 Skal jeg si hva som gjør filmen din dårlig? Ok.. Alle killsene dine er easymode, du tar folk bakfra, venter til de legger seg ned, etc. etc... Elendig musikkvalg, hvem sync? Annet enn at du har klippa og limt inn de forskjellige killsene dine har du ikke redigert i det hele tatt.. Bakgrunnsstøy, TS, voip.. Du filmer at du fragger UAV og at du blir disconnecta, why? Du bruker kun unlocks Og når du bruker så mye sniperklipp så blir filmen alltid kjedelig og treig. -1/10 Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 (edited) fatte seriøst ikke ka som e galt me sangen...Den e laga av en fyr som eg fant fra internett Eg klare liksom ikke se ka som e galt at eg vente på de legger seg ned og sånt....Hitboxene suge pikk på battlefield2 Hvis Sprenging av UAV ikke har noge med frag å gjør, så er det ikke frag da. Skal sikkert lage en med ikke sniper, UAV,VOIP,Kicka... Ska rediger mer me MovieMaker neste gang...Glemte litt ut det me å redigere Gidde seriøst ikke dette her mer, im off... Edited September 8, 2007 by killawaleed2000 Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted September 8, 2007 Eg klare liksom ikke se ka som e galt at eg vente på de legger seg ned og sånt....Hitboxene suge pikk på battlefield2 Det er ikke noe galt med det, men å ha det med på filmen er en annen ting. Det blir fort litt kjedelig Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 hmm...Får nok bruke denne sangen neste gang Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted September 8, 2007 omg Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 ok det va bare tull, men det hadde vært greit hvis dere sa noen bra sanger. Share this post Link to post Share on other sites
t0Zir 0 Report post Posted September 8, 2007 Knall god film stå på videre Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted September 8, 2007 drop generelt alt du hadde med i filmen. Alle klipp, musikk etc å ta en titt på andre filmer og se hvordan de er laget. Så begynner du på nytt. Gidde ikke ...Gi meg en link... Dårlig holdning. Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted September 8, 2007 Sangen er jo kung. Kommer ikke på hvilket map men er jo fra SSB Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 drop generelt alt du hadde med i filmen. Alle klipp, musikk etc å ta en titt på andre filmer og se hvordan de er laget. Så begynner du på nytt. Gidde ikke ...Gi meg en link... Dårlig holdning. OMG! Share this post Link to post Share on other sites
Howdoideletemyself 0 Report post Posted September 8, 2007 (edited) Det va frekt å sei at filmen min e 0/10 eller -1/10 Edited September 8, 2007 by killawaleed2000 Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted September 8, 2007 Nei, egentlig ikke. Synes du seriøst at filmen din var bra? Hvis jeg var deg ville jeg spandert meg et bedre redigerings program enn wmm. Kikk på tuter og prøv deg fram. Ha med minst mulig enkelt kills, og fokuser på spesielle kills og kills streaker. Lykke til Share this post Link to post Share on other sites