Thadon 0 Report post Posted September 2, 2007 hvor i helvete er adminsa hen? var på den istad(var ganske fullt der), mange klagde på at det var mye tk og hvor adminsa var hen. Mange av de som whina stakk. Så hvor er adminsa hen? Share this post Link to post Share on other sites
Blender 0 Report post Posted September 2, 2007 Heisann, jeg kommer til å administrere litt fremover. Skal bare få ordnet det admininistrative(ey, ordspill), så skal jeg passe på at folk oppfører seg og har det morro. Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted September 2, 2007 bra, kan ikke huske å ha sett en admin på RO serveren før heller Share this post Link to post Share on other sites
Selvin 0 Report post Posted September 2, 2007 Heisann, jeg kommer til å administrere litt fremover. Skal bare få ordnet det admininistrative(ey, ordspill), så skal jeg passe på at folk oppfører seg og har det morro. Dette blir bra! Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted September 2, 2007 Ja, ser at det begyner å bli en del aktivitet der Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 2, 2007 prøver å få inn litt nye admins nå ja. De som har søkt tidligere men fått "avslag" pga at jeg mente serveren var nede, kan bare søke igjen. Husker ikke helt hvem det var, og er for lat til å lese igjennom hele innboksen min Share this post Link to post Share on other sites
beep 1 Report post Posted September 2, 2007 Prøver du å skryte på deg mye post i innboksen Skvate? det er å synke lavt Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 2, 2007 hehe...egentlig ikke. Bare prøver å si at jeg er lat Share this post Link to post Share on other sites