Sign in to follow this  
ElCamino

Drivere til Nvidia Geforce GO 7200!

Recommended Posts

Hei har en Hp pavilion dv6287eu bærbar som jeg har lagt in XP på isteden for vista, men jeg finner ikke tak i drivere for grafikken med XP som operativsystem?

Finner ikke på softpedia heller, noen som kan gi meg et tips?

er det bare jeg som er trangsynt eller sto ikke 7200 go på den lista over suppurterte til den driveren.. så ut som en stasjonærdriver.

er det bare jeg som er trangsynt eller sto ikke 7200 go på den lista over suppurterte til den driveren.. så ut som en stasjonærdriver.

Jo, det sto geforce 7800/7900 go. Han har 7200.

Desverre. Når jeg trykte på download ble jeg bare redirigert til nvidia sin hjemmeside, uten at der var noen fil å laste ned

sad.png

Godt mulig at den rett og slett ikke eksisterer.

Jo, det sto geforce 7800/7900 go. Han har 7200.

Fant uansett ikke 7200 go på den lista du linka til :lol:

Kan denne funke?

http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...715109815.shtml

Eller hva med denne:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=en〈=en

Vær klar over at det kan jo hende det er en nyere driver enn disse som allerede ligger på maskien

Edited by AgeZer

TSK TSK TSK.. Prøv å tenk litt lengre en enn nesa rekker :happy: Neida :lol:

Etter litt snusing på div forum fant jeg ut at HP har gjort en shady deal med Nvidia, siden det kun er HP som bruker dette kortet vil alle releases av drivers gå igjennom HP sin egen side. En annen ting er at disse driverne er KUN laget for vista, så du sitter egentlig der med tommelen i brunøyet og får gå slukøret tilbake til vista.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=reg_R1002_USEN

F i H.

Det gjør at jeg sitter med en CD-key til vista, null vista instalasjons-cd og et XP nesten uten drivere. :lol:

Får vel bare punge ut noen tusener på nytt OS.

F i H.

Det gjør at jeg sitter med en CD-key til vista, null vista instalasjons-cd og et XP nesten uten drivere. :lol:

Får vel bare punge ut noen tusener på nytt OS.

Ring microsoft norge, de sender deg garantert en ny plate. Kamerat av meg har gjort det 2 ganger før.

Står på microsoft at viss windows var instalert på maskinen fra den var ny, noe det var, så skal jeg ringe produsenten av maskinen. HP hadde ikke recovery CD til akkurat min maskin.

Jeg finner kun crakede versjoner for nedlastning?

OEM Vista er bare noe du får med nye maskiner.

Jeg vet det finnes ucrackede Vista versjoner på nettet, da jeg har skaffet en slik en selv. Og dessuten så ville jeg stått på litt mer med HP. Bare stå på og krev en recovery disk, ettersom dem må ha det. Det er jo tross alt det maskinen din kom med.

If all else fails så kan du jo sjekke med microsoft selv, å høre om dem kan sende deg en Vista dvd. Du har jo cd-key og alt.

Jeg har samme laptop som du, en HP Pavilion dv6287eu og slet med det samme problemet med å finne drivere.

HP's egne sider var ikke akkurat behjelpelige med å hoste opp drivere til XP, men hvis man bare leter litt,

ligger alt faktiskt tilgjengelig på, jo nettopp, HP's egne sider.

Her er en link til sidene jeg hentet de fleste drivere fra:

• h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=en&product=1842155
  • h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=no&cc=no&dlc=no&product=3365296〈=no
  • drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/NVIDIA/NVIDIA-32bit-ForceWare-GeForce-Go-15655.shtml

(har ikke mange nok poster til å poste linker enda :rolleyes: )

Bare sleng http:// forran der, så har du linkene..

Håper du ikke har gitt opp håpet om å kjøre WinXP på denne maskinen, den er så utrolig mye kjappere med XP enn med Vista.

Lykke til med reinstall igjen :rolleyes:

Jau..

Opplevde en gang da jeg lastet ned siste driverene fra lenovo.com, instalerte de på en IBM r60 og lagde et image av pcn. Speilet opp 40 bærbare maskiner, som gikk ut til elevene.

Par dager senere, så kommer det en og en elev som får en slags "blaffring" på skjermen.. viser seg at skjermkort driveren ikke var helt god i det oppsettet. Og den driveren låg under driveren til IBM r60.

Men i det store og hele, så er det ved produsenten sine hjemmesiden man bør laste ned drivere.

Hei har en Hp pavilion dv6287eu bærbar som jeg har lagt in XP på isteden for vista, men jeg finner ikke tak i drivere for grafikken med XP som operativsystem?

Finner ikke på softpedia heller, noen som kan gi meg et tips?

hei, jeg har nettopp installert xp på min dv6287eu, og alt funker utenom lyd, og jeg kommer ikke inn på internett, får heller ikke installert modemet mitt... vet du hva jeg kan gjøre? hadde du noen av de samme problemene?

nevermind, fant alt og alt funker fett..

tok de driverne som var for dv6287eu her:

h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us〈=en&product=3365296&dlc=en

og resten fra denne:

h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&cc=us&dlc=en&product=1842155

takk til apehjerne :(

Edited by tundra9