Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
proBALLADE

public noob vs clan players!

Recommended Posts

Er nå ferdig med min siste og beste film. og jeg har en avtale med meg selv at hvis jeg ikke får godt eller ok denne gangen kaster jeg bf ut av vinduet. og begynner å spille final fantasy eller james bond :lol:

jeg lover deg at nå gjore jeg denne filmen seriøst slik at den siste kunne være best.

filmen min består spilling i BF.no #08 blandt annet var jeg jo noob og spilte på tv2 i begynnelsen men nå har jeg tatt meg sammen.

btw har ikke lagt vekt på redigeringen så ikke klag på min redigering. jeg suger sinnsykt til det.

Download now:

http://files.filefront.com/hullahullawmv/;...;/fileinfo.html

Er nå ferdig med min siste og beste film. og jeg har en avtale med meg selv at hvis jeg ikke får godt eller ok denne gangen kaster jeg bf ut av vinduet
btw har ikke lagt vekt på redigeringen så ikke klag på min redigering. jeg suger sinnsykt til det.

Ok nå er jeg litt confused her; du er fast bestemt på at du skal klare å oppnå godt eller ok på filmen din. Men du har ikke lagt vekt på redigeringen så den skal vi ikke klage på? Hva er det da du vil ha godt eller ok på? blink.png

Anyways, laster nå.

Likte filmen. :lol: Likte måten du filma på. Du viste hva du gjorde, og ikke bare killsa. Syns det var greit at det ikke var så mye redigering i filmen, jeg. Kunne følge litt mer med på hva du gjør i filmen, og ikke effekta. tongue.png

Nå vil jeg ikke si at det var så veldig imponerende, ettersom de fleste av streakene var stort sett bakfra eller fra siden på nesten alle du drepte, men noen fine var det ' /> Dessuten var det vel stort sett bare ak :/ men er det sånn at du ikke har noe som helst særlig klanerfaring kan jeg vil trygt si at du ligger ett godt stykke over nivået til en random pubber p

:lol: @ MysT_er_dum_1990, det var vel etter det jeg husker noen i Benz1n som skulle terge TNT litt :happy:

edit: det var lexmyr var det! wub.png

Edited by FredsmeglarN

For det første så har du komt deg mye når det gjelder frag movies

Det var en del gode frags og greie kameravinkler

Når det gjelder musikken syns jeg ikke den passet i det hele tatt

dette ødela filmen en del imo, forde den kunne vært veldig bra

veldig fin film ballade.helt klart mye bede enn de forrige ' /> musikken var en smule irriterende på slutten men, skrur bare ned lyden litt body

Filmen din starter med skriveleif og dt ser ut som "Bind mouse1 fire+prone"....

Kan ikke si annet enn at dt er for mange uferdige og lite gjennomtenkte filmer som slenges ut her

Filmen din starter med skriveleif og dt ser ut som "Bind mouse1 fire+prone"....

Kan ikke si annet enn at dt er for mange uferdige og lite gjennomtenkte filmer som slenges ut her

Ikke klag på skrivefeil, når du ikke gidder å skrive "det", men "dt" selv..

Ååå Gud! Går det an

Ååå Gud! Går det an

Ja :lol:

Det Bourbon sa var nok ment til deg Inus.... å skrive "dt" istedet for "det" er noe som har blitt sittende hos meg når jeg skriver på msn,forum osv.. Er kanskje også et tegn på latskap fra min side, siden jeg ikke gidder å fullføre alle ord

"public noob vs clan payers"

"dt"

Å skrive tittelen på sin egen film feil i filmen er vell litt annerledes..

Det Bourbon sa var nok ment til deg Inus.... å skrive "dt" istedet for "det" er noe som har blitt sittende hos meg når jeg skriver på msn,forum osv.. Er kanskje også et tegn på latskap fra min side, siden jeg ikke gidder å fullføre alle ord

"dt"

Jeg vet det var til meg. :lol: Joa, du har ett poeng der. Men er bare så lei av å se på andre folk som absolutt må klage på hvordan andre skriver/skrivefeil. :happy:

En av de svakeste fragfilmene jeg har sett tror jeg. Det virker ikke som du engang har gjort et forsøk på å lage noe nyskapende eller annerledes, og resultatet blir deretter.

Den hadde null sjel og fragsa var jevnt over ganske dårlige.

-Dårlig musikkvalg

-Dårlige frags(og dette trekker virkelig ned..)

-Dårlig/liten bruk av redigering

Så for non-stop fragging på en public server filmet i 3rd.person uten god redigering får du:

3/10

"dt"

Jeg vet det var til meg. :lol: Joa, du har ett poeng der. Men er bare så lei av å se på andre folk som absolutt må klage på hvordan andre skriver/skrivefeil. :happy:

Klager bare på uferdige filmer :dry: Kan ikke forvente å få god kritikk når man ikke en gang gidder å redigere..

Latterlig dårlig frags.

Latterlig dårlig musikk valg.

Latterlig dårlig redigering.

Latterlig dårlig med 3 persons view.

All in all, latterlig dårlig :lol:

Hvis vi ser vekk i fra redigeringen og ser på hvordan du spiller, er jo filmen drit bra! Ser du har ferdigheter i BF2 og når du tar noe av det beste og legger det ut, blri det bra!

Med dine ferdigheter, og litt øving i filmredigering, kan du lage kjempe gode filmer i fremtiden :lol:

Edited by Steinarss

se frem til james bond rådstarter :blink:

Sign in to follow this  

• Create New...