Its a war out here 235 Report post Posted August 31, 2007 Nå har jeg sendt PM til Bilbo og søkt internett rundt men jeg klarer ikke å finne filmen Planet Of The aPas. Noen som veit om en mirror som forsatt funker (filmen lå på apas sin side, men den er nede nå). Hvis noen har den fremdeles; gidder du å laste den opp på filefront eller noe lignende? Planet of the aPas - Tråden - All hjelp mottas med ! Share this post Link to post Share on other sites
KoseMelon 0 Report post Posted August 31, 2007 I'll see what I can do Edit: sorry, fila ser ut til å være ødelagt og jeg får ikke uploada den, så noen andre må ta denne.. Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted August 31, 2007 visst du leaver forumet for godt får du den. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 31, 2007 Morsom du er wona Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted August 31, 2007 Jeg har den. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted August 31, 2007 Gidder du å laste den opp noe sted? Share this post Link to post Share on other sites
Nommis 0 Report post Posted September 1, 2007 den jeg har av den er 152mb og da gidder jeg ikke og oploade den =( sorry Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted September 2, 2007 fåkke hue nede i glasset Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 2, 2007 Jepp, skal stikke nå, men har satt den til opplasting. Regn med en link her rundt 3-tiden. GolfarN. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 2, 2007 http://www.megaupload.com/?d=M0YSBFD2 there you go Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 2, 2007 Hvis noen hadde giddet å laste opp introen også hadde det vært supert Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 2, 2007 Har den også jeg, laster opp nå. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted September 2, 2007 http://rapidshare.com/files/52870171/apasfilmintro.wmv.html Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 2, 2007 rglaf er en knupp Share this post Link to post Share on other sites
Pritchard 0 Report post Posted September 2, 2007 Synd at Bilbo ikke avslutta filmen Share this post Link to post Share on other sites
Campez 1 Report post Posted September 2, 2007 What is that last song in tha aPas film intro called, that one with the walking soldiers and stuff? Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted September 2, 2007 Hell March from Red Alert. Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 3, 2007 (edited) Er det flere enn meg som har problemet med at musikken hakker i ett sett på den ferdige introen? Jeg hadde det på min gamle bærbare også hvor jeg hadde filmen før, men da trodde jeg det var fordi pc'n var for dårlig. Men nå har jeg fått nesten helt ny pc og det hakker like ille Edit: Funka i annet program ja Edited September 3, 2007 by FredsmeglarN Share this post Link to post Share on other sites
Kupo 0 Report post Posted September 3, 2007 Prøv et annet avspillingsprogram? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted September 3, 2007 rglaf er en knupp 2k^ Takk refflagg! Share this post Link to post Share on other sites
ZeqTr 1 Report post Posted September 4, 2007 visst du leaver forumet for godt får du den. dauer av latter Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted September 4, 2007 Men du klarer deg? Share this post Link to post Share on other sites