1SteP-AheaD 0 Report post Posted August 31, 2007 (edited) Jeg og gutta, egentlig bare meg og "Kaliber" spelte natten rundt, eller eg spelte til 7 om morningen, då va det midnatt der. Då holdt me på og gjøre stunt, og eg var ganske overtrøtt og var ikkje noke spesiel god, men me prøvde og lage ein liten stunt film. Kunne vært greit om dere kunne komentere hva som var dårligt, bra og sånt. Jeg vet redigiringen var ikke av det aller beste, gidde ikke bruke 3000 kr for et program. http://www.youtube.com/watch?v=44gCg0tv7bs...ser&search= http://www.youtube.com/watch?v=IvJdrXcYVOs...ser&search= Dette er da 3, 2er kom aldri ut. Kommenter den også,(Meg og Kaliber har en del cruising fakter.. Edited August 31, 2007 by 1SteP-AheaD Share this post Link to post Share on other sites
Slider 0 Report post Posted August 31, 2007 Ok. Vi starter med starten og beveger oss bakover i filmen Den starter med en utrolig treg musikk og deg og en annen som kjører på veier med en J-10. Dette sto på i 3min og 54sek. (Det var faktisk så uineressant at jeg så på klokka, ja). Det jeg fikk ut av denne delen av filmen var lange klipp og liten entusiasme i filmen. Etter ca 4min kom teksten: "And now, its time for som real stunts =)", eller noe i den duren. Tenkte som så at nå kom det kanskje noe som var forseggjort, men også her var det veeeeldig lang klipp og treg klipperytme. Å se at du kjører en båt på elva på Fushee, er f.eks ikke veldig spennende. Så husker jeg at du fløy under noen broer her og der. En "feil" jeg syns du gjorde her, var at du viste kanskje 10sek, etter at du hadde gjort stuntet. Veldig lite engasjerende å se på. Så en liten oppsummering på hva som kunne ha vert bedre Dette hadde gjort seg: Kjappere klipperytme Mer variasjon raskere musikk (det ble veldig tregt) Syncing med musikk Håper dette hjelper deg litt på veien hvis du skal lage flere filmer btw. Ta deg litt bedre tid neste gang Slider Share this post Link to post Share on other sites
1SteP-AheaD 0 Report post Posted August 31, 2007 Hehe, takk for at du svar skikkligt og ikke sier "kjedelig" setter pris på det. Jeg skal si det til han som redigerte film.. :-) Share this post Link to post Share on other sites
f0cx 0 Report post Posted August 31, 2007 Holde på å si kjedelig, men kan da utdype meg litt... Slider har sagt mesteparten så jeg bare tar de tingene som jeg reagerte på... 1: Dere kjører rundt meg J10 en god stund og dette r da kanskje det som ødelegger hele filmen deres.. Dere har en start som gjør at de fleste ikke gidder å se igjennom hele filmen. Litt mer fart ingame og på musikken. 2: Så dessverre ingen stunts som imponerte, tror nok jeg kunne gjort alt på filmen uten prob. (og det er ille ) tips : - Kul intro (alltid et pluss, siden dette setter et godt grunnlag for resten av filmen) - Planlegge og tenkte over hvilke stunts dere vil igjennom (å lolle rundt å filme ses godt) - Bruk musikk som passer til tempo (Intro = litt fart - Stunts = mer fart - outro = slow) Share this post Link to post Share on other sites