Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Homer Killsome

Kom og spill

Recommended Posts

I kveld var det mye folk på serveren! Det var sinnsykt fett bortsett fra at det var noen som tket en del. red2blue var helt sinnsyk med TK og det ville vært fint om en eller flere admins hadde vært på serveren for å luke bort ugresset. Er det ikke autokick på serveren etter x antall TKs?

Jeg kan godt bli admin (som jeg er på battlefield.no's BF2-servere) hvis det er greit for drifteren(e) av serveren.

Jeg er helt klart med...begynnte å spille i går(!), og synes spillet virker rimelig tøft...men det mangler admins. Jeg melder meg også gjerne frivillig, om det skulle trengs.

Hvem er det som drifter serveren egentlig?

30årddag i kveld (ikke min altså) så nei, men kanskje senere i uka. Kommer an på rl...

Flott at det er liv på ro-serveren, men vær så snill å få på plass tk-grense. Har folk i -100-poengklassen der nå.

Jeg er med!

EDIT:

Vi trenger SERIØST en admin, ble jo TK'a hele tiden av Sirsnarf, Red_Bullet, Reinkaos og AlphahawkP.

Går jo ikke ann å gjøre noe uten at noen tk'er deg ;)

Jeg melder meg frivillig som admin. Jeg har adminstatus på bf.no fra før...vet ikke om det gjør saken noe enklere (det burde vel strengt tatt det). Hvem har ansvaret for RO-serveren for tia?

nuss

jao var nice i går, men den serverevotingen burde kanskje fjernes eller endres :lol:

80% av alle som stemmer stemmer på mapet som er høyest oppe, dvs Ro_arad(et map som er rimelig crappy imo, altfor tregt gameplay) ble kjørt om og om igjen.

btw så heter jeg lettogfin ingame

huff ja, er enig i at det blir for mye Arad. Men vet ikke helt hva som kan gjøres med det

Tror det er en setting som kan sperre for votemap på mappet 2 ganger på rad, eller?

Har opplevd mange ganger at noen kart ikke går ann å stemme på

det er "repeatlimit" som setter den grensen. Hadde den på 7 før, men noen ville ha den bort - så jeg føyde meg :lol:

det er "repeatlimit" som setter den grensen. Hadde den på 7 før, men noen ville ha den bort - så jeg føyde meg :happy:

Du kan godt sette instillingen tilbake igjen nå. :lol: Er litt andeledes nå, siden flere bruker serveren. Og det er litt deilig å kunne spille igjennom maps som man ikke spiller så ofte.

Stikker inn å spiller nå! 11.september tongue.png Kom og join meg da folks!

Sign in to follow this  

• Create New...