Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dimind

Battlefield.no med nytt styre

Recommended Posts

img_nyhet.jpg Battlefield.no med nytt styre

Foreningen Battlefield.no har fått nytt styre. Kong Kord ønsket en ny styreformann, og Fubar ble enstemmig valgt av årsmøtet.

Den 22.august ble det avholdt årsmøte i foreningen Battlefield.no. Alle medlemmene i staben hadde stemmerett. Staben består av serveradmins, moderatorer, serverdriftere, styre og rådet.

Et av de viktigste punktene var valg av nytt styre. Gandhi og Panic stilte ikke til gjenvalg. Det ble valgt et nytt styre, som nå består av:

Styreformann: Fubar

Styremedlemmer: Kong Kord, Kybber, Herminator og DelCasa.

Vararepresentant: Dokteur Kill

Vi vil med dette takke Gandhi og Panic for den enorme arbeidsinnsatsen de har lagt ned i Battlefield.no.

Fubar fortsetter som dalig leder frem til styret har funnet en ny.

Battlefield.no står foran en spennende tid med mange utfordringer, og vi ønsker det nye styret lykke til.

Hærlig og kompetent gjeng dette ;)

Stor takk til Gandhi og Panic for en fantastisk innsats, jeg håper vi ser dere innom her og ingame i ny og ne når arbeidsmengden IRL normaliseres ;)

Topp at dere bruker av tiden deres til å drive et så rå-knall nett-sted. Gjelder både dere som driver på nå , og dere som drar vidre. Flott. ;)

Til det nye styret: Stå på! ;)

Høres ut som dere er en massiv stor bedrift med alle disse titlene ;)

Bf.no norges nest største spillcommunity såvidt jeg vet og med en imponerende serverpark med tanke på at bf.no er nonprofitt, syntes ikke det er noe å le av, er faktisk mange i ledelsen som har lagt ned utrolig mange timer her og det burde man respektere hvis man har mer enn en tiøring under topplokket. Er bare å se hva Battlefield.no har oppnådd de siste årene, alt fra juledugnaden til lyse sammarbeidet, ikke noe av dette har skjedd av seg selv, men er et resultat av at folk i ledelsen har lagt ned masse timer i bf.no gratis for å glede andre.

Takk for lang og trofast tjeneste Ghandi og Panic og lykke til videre ;) <3

Lykke til Martin, Dokteur Kill og Herminator :boxed:

EDIT: Syntes det er trist at folk ikke forstår hvor mye tid og energi styremedlemmene legger ned for at vi skal bli underholdt og ha et godt tilbud gjennom bf.no. Ghandi og Panic har bidratt med en fenomenal innsats og burde gå ut med trampeklapp og hengivenhet. :/

Ghandi og Panic har bidratt med en fenomenal innsats og burde gå ut med trampeklapp og hengivenhet. :/

Støtter denne!!! ;)

Toffen ;)

Håper den personen har god rygg og sterkt hjerte, for det er mandatory for jobben.

Må'kke si sånt - skremme potensielle kandidater på den måten..? *fnys*

(Eller kunne du tenke deg jobben sjøl - er det det du sier..? ;) )

:/ trodde det var jeg som ble det.. jaja.. lykke til ;)

Grattis til de nye og trampeklapp for de som trekker seg, de har gjort en fenomenal jobb her på huset som neppe vil gå i glemmeboken.

Hermi ;)

Tusen takk for et herlig resultat dere har avlagt, dere som nå går av! Og lykke til så mye dere som nå kommer inn! <3

Først, Grattulerer så mye til dere nye! Og takk til dere gamle som har bygget opp dette vidunderlige comunityet! ;)

Jeg tror elsker dere! ;)

Bf.no norges nest største spillcommunity såvidt jeg vet...

Kanskje litt teit å spørre, men uansett. Hva er norges største spillcomunity?

Og går Hellfragger.no under Battlefield.no?

Hehe, så eide jeg meg selv nok engang, men heldigvis kan jeg slette mine egne rare poster.

Det at styret har fått nye friske medlemmer er svært positivt for FBF.

De personene som er valgt inn er ressurs personer med stor kapasitet og "rette" holdninger.

Jeg er sikker på at disse kan virdreføre og vidre utvikle arbeidet som er lagt ned.

Jeg kan ikke la være å berømme avtroppende medlemmer som Panic og Gandhi.

Disse har uten tvil vært sterke pådrivere for å bringe FBF dit der er i dag.

Avsluttningsvis vil jeg takke Fubar for å holde staben i ørene, det har han gjort på en måte som har vært passe hardt til at vi kan missforstå han ;)

Se så.

Jeg kan lage en fornuftig post om jeg bare vil, og da mener jeg virkelig vil.

/Frosk

Ønsker alle lykke til med de store utfordringene Battlefield.no står fremfor.

EDIT:

For vel skrive noen ord til en som har gått av da. Håper at Panic ikke forsvinner helt fra Battlefield.no for han har gjort veldig mye, og ikke minst betydd veldig mye for nettstedet Battlefield.no/Hellfragger.no. Du er en grepa kar Frode og en jævel til å diskutere. ;) Vi har hatt våre diskusjoner men ialt er du en kjempekar. ;)

planekiller...

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...