GeniuS 0 Report post Posted October 30, 2007 Enda en ikke så fult så genial artikkelplassering? Artikkelen kritiserer den uproblamatiske fremstillingen av synskirurgi i reklamer. Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted November 6, 2007 Alle de øverste nyhetene er vel også litt rare? :dry: Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted November 12, 2007 Tjaa Den var litt morsommere i det øyeblikket jeg så den enn den er nå Share this post Link to post Share on other sites
mad-eye 0 Report post Posted November 18, 2007 [imgw]www.home.no/madeye/wtf!!11.jpg[/imgw] Share this post Link to post Share on other sites
Red-FoX 0 Report post Posted November 27, 2007 lurer på hva man får kjøpt på gratass.no Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted December 5, 2007 http://tunteella.xerc.biz/dump.viewfile.ph...le=00012604.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Anax 0 Report post Posted December 9, 2007 ikke et uheldig avisøyeblikk, men jeg syntes at det var litt facinerende Share this post Link to post Share on other sites
zerzk 0 Report post Posted December 24, 2007 Ikke akkurat morsomt men finner den ganske ironisk ' /> Ganske greit bilde av den vestlige verden vs. de fattige Share this post Link to post Share on other sites
fLiNcH 1 Report post Posted December 27, 2007 grovis landet rundt Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted December 27, 2007 skjønner ikke hva all fuzzen er for. jeg ville også dyppa løken hvis jeg kom hjem fra hæren. så vidt jeg vet er det ikke så veeeeeldig mange jenter der... Share this post Link to post Share on other sites
Zonked 0 Report post Posted January 7, 2008 Haha, så bra xD Share this post Link to post Share on other sites
Safe-Keeper 0 Report post Posted January 9, 2008 Tvilsomme arabiske taxikjørere+"Krig mot terror"= Dette må da være feil bilde? Share this post Link to post Share on other sites
mad-eye 0 Report post Posted January 11, 2008 vet ikke om denne er her fra før men.. Share this post Link to post Share on other sites
AgeZer 0 Report post Posted January 11, 2008 Appropos lommemannen. VG gjør det igjen: Share this post Link to post Share on other sites
NemEs|s 0 Report post Posted January 16, 2008 (edited) VG møtte tydeligvis en voldtektsmistenkt Carola Edited January 16, 2008 by NemEs|s Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 25, 2008 Haha nettavisen har vært her inne og snoket, Var inne og tittet på artikkelen om De verste bildetabbene. Og fant bilde mitt der inne http://www.na24.no/propaganda/media/article1560262.ece som jeg postet i min tråd http://www.battlefield.no/forum/index.php?...p;#entry1727057 Litt kult da... Share this post Link to post Share on other sites
PlatypusPedersen 0 Report post Posted January 27, 2008 *snip* 16 kbps?! Share this post Link to post Share on other sites
NemEs|s 0 Report post Posted February 5, 2008 Nå har de begynt å drepe seler med bomber også :S Share this post Link to post Share on other sites
Moop 0 Report post Posted February 5, 2008 LOL!!! er den ganske ny? Share this post Link to post Share on other sites